My current (luxury) favorites

בחודשים האחרונים מצאתי את עצמי משתמשת שוב ושוב באותם מוצרים מוצלחים על שידת האיפור שלי, ורגע לפני שהכל שוב משתנה, הן בשל החורף שכבר תכף כאן והן בשל קאט ון די שפרצה לשוק הספרדי בסערה וגרמה לי לרכישת שלל מוצרים חדשים מהליין שלה, אני רוצה לשתף אתכן באהובים עלי ביותר- אלה ש"חרשתי" עליהם בהנאה מרובה. היכונו לפוסט ארוך במיוחד!

גילוי נאות: רביעיית הצלליות של Givenchy התקבלה לסקירה



My current (luxury) favorites 




Touche Eclat
Blur Perfector
Universal balm powder
Yves Saint Laurent


Blur Perfector



Blur Perfector


ההרגשה הראשונה שהמוצר הזה עורר, לפחות אצלי, היא שהוא מוזר. מוזר ולא הכרחי. אבל מגיע באריזה משגעת, כמו ש-YSL יודעים לעשות מצוין. במקור קניתי אותו פשוט בגלל המראה החיצוני. אל תשפטו בבקשה :)
היססתי מאוד לפני שהתחלתי להשתמש בו, כי כמו ה- Les Sahariennes Sun-kissed blur perfector גם כאן לא ממש הבנתי בהתחלה מה בדיוק לעשות איתו.
בעיקרון מדובר בבאלם באריזת קומפקט שבמגע עם העור הופך לפודרתי, ומיועד לתת לעור מראה חלק ומואר על ידי צמצום מראה הנקבוביות. 
2 הדרכים המומלצות לשימוש בו הן-

  • כתחליף למייק אפ- מניחים אותו בעזרת הספוגית המצורפת בתנועות מריחה קלות על כל הפנים ובאם נדרש עוברים בשנית על אזורים מבריקים ואזורים בעלי נקבוביות פעורות.
  • לקיבוע ורענון האיפור- בסיום תהליך האיפור טופחים מהחומר על אזורים מבריקים ואזורים בעלי נקבוביות פעורות, וחוזרים על כך ככל שנדרש לאורך היום.
Blur Perfector


הוא אמור להתאים לכל גווני וסוגי העור, ובניגוד למרקם השמנוני למראה שלו אינו סותם נקבוביות. וההפתעה האמיתית? הוא מעולה! במגע עם העור הוא הופך בשנייה מבאלמי לפודרתי ונעים, ואני אוהבת בעיקר להשתמש בו לרענון האיפור, משימה בה הוא עומד בהצלחה.
הוא צמוד אלי בתיק והפך מרכישה לכאורה מיותרת לאחת המוצלחות שעשיתי עד היום, אני ממליצה עליו בחום!




Perfection Lumiere Velvet
Smooth effect makeup
Chanel


Perfection Lumiere Velvet



Perfection Lumiere Velvet


יש לי את ה- Vitalumiere Aqua Ultra  Light Skin Perfecting המצוין שנסקר לפני כבר למעלה משנתיים (!) בבלוג ואני חוזרת אליו שוב ושוב למרות המייק אפים החדשים שאני רוכשת כל הזמן, וכשהושק אחיו הצעיר שלפניכן לא היה לי ספק שהוא יצטרף לאוסף.
הוא נוזלי וקליל והמרקם שלו דק ופודרתי שנטמע היטב בעור ונותן גימור מאט מחמיא עד מאוד. העמידות שלו טובה מאוד ועם פידור ההתחלה של דהיית החומר נצפתה רק לאחר 8 שעות. אל תצפו לכיסוי מלא אלא לקל, ושוב חוזר על עצמו אותו מארז קומפקטי ונוח ומרקם שההנחה הטובה ביותר שלו על העור תהיה עם האצבעות, 2 עובדות שהופכות אותו אידאלי לכל נסיעה, וכמו אחיו הגדול אין לי מילה רעה לומר עליו. רכשתי אותו בקיץ ובתקופה שזופה במיוחד בגוון #50 Beige הכהה יחסית, מה שלצערי הופך אותו כעת ללא רלוונטי והוא אוחסן אחר כבוד עד השיזוף הבא.




Naked Skin
Weightless complete coverage concealer
Urban Decay


Weightless complete coverage concealer



Weightless complete coverage concealer


הביקורות ברשת מהללות את הקונסילר הזה ועכשיו גם אני יכולה להעיד ולומר שלגמרי בצדק. Urban Decay ממשיכים ו"חולבים" את ליין ה- Naked המצליח שלהם כמיטב יכולתם, והקונסילר של הסדרה בגוון Medium neutral הוא אחד הטובים שניסיתי. מרקם נוזלי וקל מאוד להנחה והטמעה בעור שמצליח לכסות את הכהויות החזקות שלי ולתת לכל האזור שמתחת לעין מראה מואר ופתוח. אהבתי גם את העמידות שלו, וכאן חשוב להסביר שאני נוהגת לפדר את הקונסילר מכיוון שגיליתי שמעבר לקיבוע הקונסילר זה גם נותן אשלייה של החלקת הקמטוטים שמתחילים להיווצר לי מתחת לעין (הגיל, הגיל...), והשילוב הזה מעניק עמידות של 6-8 שעות לפחות.




Eyeshadow Primer Potion
Eden
Urban Decay


Eyeshadow Primer Potion



Eyeshadow Primer Potion


על הפריימר לעיניים של Urban Decay כתבתי כאן בהתבסס על התנסות בדוגמית שלו. מתוך ארבעת הפריימרים הקיימים בחרתי בסוף לרכוש את Eden שמבטיח אפקט הבהרה של אזור העיניים ומניעת "קריסת" הצלליות. לא מדובר בפריימר שקוף אלא בכזה בעל גוון ניודי חזק, ויש לעבד אותו במהירות על העפעף אחרת הוא מתקשה ופשוט לא זז.
אני אוהבת מוצרים שמקיימים את מה שהם מבטיחים, וזה שכאן מרשים בביצועיו וברגע שלומדים לעבוד איתו מגלים שהצלליות יושבות טוב יותר על העפעף והופכות לעמידות ללא דהיות לאורך שעות ארוכות.




Prisme Quatuor
Intense & Radiant Eyeshadow
#1 Caresse
Givenchy


Prisme Quatuor



Prisme Quatuor


כבר ציינתי בעבר שאני מכורה קשות לפלטות צלליות גדולות, כאלה של 8 ומעלה, וכמעט לא תמצאו אצלי צלליות בודדות או פלטות קטנות. כך שאת הפלטה שלפניכן לא הייתי רוכשת בעצמי. אבל היא הגיעה לידיי למטרות סקירה ואין ספק ש- Givenchy היא אחת מחברות הקוסמטיקה היוקרתיות בשוק כך שלא יכולתי להתאפק מלנסות אותה.
ובכן, הרביעייה שלפניכן מרכיבה לוק שלם לעיניים שבמבט ראשון נראה אטרקטיבי ביותר- יש גוון בהיר להארה, גוון לבסיס ושני גוונים להדגשה ובניית העין. ובהמשך למה שציינתי קודם לגבי יוקרתיות החברה, הציפיות שלי היו בהתאם.


Prisme Quatuor


3 הגוונים מלבד הורוד בהחלט עמדו בכל הציפיות ואני נהנית להשתמש בהם- מתקבלים יפה על העפעף, פיגמנטיים, עמידים וללא Fall out. הגוון הורוד לעומת זאת? לא ברור מה קרה שם בדיוק.
גירי, לא ניתן לקבל צבע על המברשת שלא לומר על העפעף, בקיצור- איכות כאחרונות צלליות מותג עממי כושל כלשהו. לומר לכן שהייתי רוכשת את הפלטה הזאת בשל 3 הגוונים המוצלחים? עם כל הרצון הטוב, במחירה המלא (שהוא שווה ערך לכ- 80 יורו) אני יכולה לרכוש בספורה פלטת 12 צלליות של Kat Von D + מברשת תואמת דו צדדית של Kat Von D ועוד להישאר עם עודף...
בסדרה קיימות 8 פלטות ומחיר כל פלטה הוא 360 ש"ח לפני הנחות ומבצעים.



סווטצ'ים:


Prisme Quatuor




Ink for eyes
Waterproof precision eye pen
Perversion
Urban Decay


Ink for eyes



Ink for eyes


וואו. האייליינר הזה מדהים!!!
בחודשים האחרונים הפכתי עצלנית ונטשתי את האייליינר ג'ל לטובת אייליינרים מסוג זה, נוח לי יותר לשלוף אותו ולשרטט אייליינר עדין ומדויק ללא שימוש במברשת. ה-Ink for eyes, מלבד הצבע השחור החזק והיפה שמתקבל איתו, הוא עמיד ביותר, אינו זז ו/או דוהה ובקיצור- בהזדמנות הראשונה שיש לכן תצרפו אותו לאוסף!



סווטצ':


Ink for eyes




Pro Bronze Fusion
Make Up For Ever
#25I


Pro Bronze Fusion



Pro Bronze Fusion


Make Up For Ever הם אחד המותגים האהובים עלי ביותר. השנה הם השיקו ליין ברונזרים מהממים ביופיים במרקם Cream to powder ובאריזת ברונזה מטאלית יפהפייה שאי אפשר לעמוד בפניהם. הברונזר שכאן מצוין עבורי לחימום הפנים ובהינף מברשת אני הופכת בעזרתו את המראה מ"שטוח" וחד מימדי למראה עם עומק וגוון מחמיא, כזה שלא נראה משוזף בהגזמה אלא בדיוק במידה הנכונה. אני חושבת ש- Make Up For Ever "שיחקו אותה" עם הסדרה הזאת ואין לי ספק שאוסיף לי עוד כמה מהם לאוסף, כי היי, לבחורה אף פעם אין מספיק ברונזרים.



סווטצ':


Pro Bronze Fusion




LoveMarc Lip Gel
Marc Jacobs
Have we met? #108


LoveMarc Lip Gel



LoveMarc Lip Gel


מאז שהאיפור של Marc Jacobs הושק בספורה ספרד לפני כשנה אני מוצאת את עצמי קונה ממנו פריטים "לאט ובעדינות" בשל המחיר ובשל העובדה שהמבחר הוא גדול כל כך.
על השפתונים של המותג שמעתי ביקורות חיוביות במשך תקופה ארוכה מאוד ובמהלך עונת הסיילים (שכן, כן, מתרחשת גם בספורה) צירפתי את השפתון הזה לאוסף.
אריזה שחורה ואלגנטית, מתמגנטת כמובן, שמכילה בתוכה גוון ורוד מקסים ועדין המשתלב עם כל מראה איפור שמתחשק לי לעשות. הגימור שלו מבריק וכמעט גלוסי, בדיוק כמו שאני אוהבת, ובגזרת העמידות הוא אמנם לא שרד ארוחה אבל היות וממש כיף לשלוף אותו מהתיק כדי לחדשו אני סולחת לו על כך.



סווטצ':


LoveMarc Lip Gel





ואל תשכחו שעדיין ניתן להצטרף ל- Giveaway היום הולדת שלי, ליחצו כאן כדי להצטרף!





Comments

  1. המוצר של YSL מסקרן במיוחד, רשמת שיכול לשמש כתחליף למייקאפ. אני מניחה שרמת הכיסוי שלו היא קלילה אם את משתמשת בו לרענון האיפור, לא? הגוון של השפתון של מארק ג'יקובס מהמם !

    ReplyDelete
    Replies
    1. ה- Touche Eclat Blur Perfector הוא ללא ספק אחד המוצרים המעניינים שנתקלתי בהם עד כה, כתחליף למייק אפ הוא יתאים לעור שאינו סובל מפגמים- בדיוק בשל העובדה שהוא רק מחליק ומאיר אותו, ואינו נותן שום כיסוי.
      כשאני משתמשת בו מעל האיפור יש לו אפקט Mattifying וזה לדעתי יתרונו הגדול.
      ואכן הגוון הזה של ה- Lip Gel הוא אחד היפים :)

      Delete
    2. מור יקירה, תודה על המענה המהיר :-) מעניין אם ה- TEBP של YSL נמכר בארץ....אני מאוד אוהבת אפקט מאט (ועם הארה אז בכלל נשמע מושלם) כי יש לי עור מעורב שמן. אקפוץ ל"אפריל" בקרוב לבדוק אם יש להם את המוצר. המשך שבוע נעים ♥

      Delete
    3. בכיף רב! ואני כל הזמן שומעת שמועות ש- YSL עוזבים את ישראל, מאוד מקווה שזה יישאר בגדר שמועה בלבד...
      אם תתנסי בו אשמח שתחזרי לעדכן איך התרשמת ממנו, ושיהיה גם לך המשך שבוע מקסים :)

      Delete
    4. באמת? לא שמעתי שמועה שכזאת....מקווה כמוך שזה יישאר בגדר שמועה....בהחלט, אם אנסה את המוצר אעדכן איך התרשמתי :-)

      Delete

Post a Comment