Holiday Collections 2015

בפוסט הקודם, בו סקרתי את פלטת החגים של theBalm, ציינתי שלקראת הכריסטמס הקרב ובא מושקות המון קולקציות וקיטים, והשנה נדמה שיותר מבעבר. ומכיוון שכל חברה רוצה להתעלות על מה שהנפיקה בשנה שעברה, כמו גם על החברות המתחרות כמובן, המורווחות העיקריות מכך הן חובבות האיפור (ובאותה נשימה המופסד הגדול מכך הוא חשבון הבנק...), שעומד בפניהן היצע אינסופי של מוצרים וקיטים, לרוב במחירים משתלמים יחסית.


אצל Bobbi Brown תמצאו לא מעט פלטות וקיטים חגיגיים לרגל החגים, ודווקא הקיט שאני

רכשתי ונקרא Mini must haves (שצץ בספרד ממש לאחרונה), הוא לא קיט שהושק במיוחד לחגים אבל בהחלט יכול להתחזות לכזה.
אני חייבת לציין שבספרד ניתן להשיג את מוצרי Bobbi Brown אך ורק בתוך רשת חנויות הכלבו הענקית El corte ingles ובמחירים יקרים יחסית, כך שבעוד שבארץ נהניתי מהנחת מאפר שהפכה עבורי את הקנייה במותג לכדאית ביותר, מאז המעבר לברצלונה דיי זנחתי אותו, ולכן שמחתי על ההזדמנות לחזור ולקנות ממנו את הקיט שנמכר כאן במחיר משתלם של 35 יורו.


Mini must haves




Mini must haves


בתוך הקופסה נמצא נרתיק איפור שחור ונוח עם 6 מוצרים שימושיים ביותר, ניכר שהושקעה כאן מחשבה ומי שלמשל לא מכירה את המותג מקבלת כאן "טעימה" מגוונת ממנו.

Mini must haves


יש כאן את ה- Soothing cleansing oil, שמן ניקוי שממיס ומסיר את האיפור ואני חייבת לומר שאחרי שהתמכרתי לשמן של The body shop אני ממש חובבת את הצורה הזאת של הסרת איפור. יש לשמנים הללו יכולת לבצע את פעולת ההסרה בהינף יד ולהשאיר את העור נעים ורך למגע, ואחד כזה בגודל נסיעות הוא ללא ספק שימושי. יחד עם זאת לא ארכוש אותו בגודלו המלא בשל העובדה שמחירו הוא יקר יחסית ואילו ה- Camomile silky cleansing oil של The body shop באותה הכמות בדיוק עולה 15 יורו בלבד.

לאורך שנות קיומו של הבלוג נסקרו בו לא מעט BB Creams, אבל את ה- BB Cream SPF 35 הייתי מאוד סקרנית לנסות סוף סוף. החשש היחיד שלי היה שהגוון שמגיע בקיט, Medium, יהיה מעט כהה מדי בעבורי. שמחתי להתבדות ולגלות שהוא דווקא תואם היטב את גוון העור שלי.
ה- BB Cream שכאן מתיימר לספק 5 תועלות שונות:
כיסוי פגמים והאחדת גוון העור,
ליחוח העור,
מתן מראה מואר וחי,
הפחתת מראה קמטים וקמטוטים,
הגנה מפני קרני השמש.
מדובר ב- BB Cream נוח לשימוש שמעניק כיסוי קל ומהיר לעור, ובימים של עצלות מהווה פיתרון נוח ויעיל. חשוב גם לומר בשבחו שהוא מגיע ב- 9 גוונים שונים, דבר נדיר עבור BB Cream- לרוב תמצאו אותם בלא יותר מ-3-4 גוונים, כך שכל אחת יכולה למצוא את הגוון המתאים ביותר בעבורה.

Smokey eye mascara מסקרה שחורה במיוחד שאמורה להוות את הפרטנרית המושלמת למראה עיניים מעושן ומשתייכת לקטגוריית המסקרות המאריכות ובעלות עמידות גבוהה. ככלל כשאני מחליטה לרכוש מסקרה חדשה, Bobbi Brown לא יהיה המותג הראשון שאגש אליו, אבל שמחתי על ההזדמנות להתנסות במסקרה הזאת ולגלות שהיא עושה את העבודה.

Long wear cream shadow stick בגוון Sand dune שהוא בז' עדין מהווה צללית בסיס נהדרת שיכולה להשתלב בכל מראה איפור, והיות וצלליות הסטיק של המותג ידועות באיכותן יפה ששולבה אחת כזאת בקיט.

Pot rouge for lips and cheeks בגרסה מוקטנת ובגוון Pale pink #11 הורוד פסטלי שמתקבל על העור כעדין מאוד. סדרת ה- Pot rouge היא סמקים קרמיים שיכולים לשמש גם כשפתונים, מוצר אידאלי לדעתי לנסיעות בשל הנוחות והקלות שבשימוש בו.

Crystal lip gloss הוא גלוס שקוף ודביק עד מאוד, שמעניק גימור מבריק לשפתיים. אני חייבת לומר שמעולם לא הבנתי את התועלת שבמוצר מסוג זה, בטח ובטח כיום- כשיש כל כל הרבה מוצרי שפתיים מגוונים ומוצלחים. ללא ספק הייתי מעדיפה שישולב בקיט שפתון או גלוס מעניין, ול- Bobbi Brown בהחלט לא חסרים כאלה.

Mini must haves


בסיכומו של עניין מדובר בקיט משתלם ביותר, ובמידה ומתאפשר לכן אני ממליצה שלא לוותר עליו.





איך אפשר לדבר על קולקציות חגים בלי לכלול את זו של MAC?
השנה היא מורכבת מקולקציית קיטים שנקראת Irresistibly charming וקולקציית מוצרים בשם Magic of the night.

MAC


לצערי סף הריגוש שלי מקולקציות החגים שלהם הולך ופוחת משנה לשנה, והקיט היחיד שבאמת סקרן אותי, Irresistibly charming patentpolish, לא הגיע לדוכני MAC בברצלונה.

אבל אין אפשרות מבחינתי לוותר על רכישה מהקולקציה, ולכן מקולקציית הקיטים רכשתי את Enchanted eve lip bag בגוון Nude. 

Enchanted eve lip bag


בתוך תיק איפור מעוצב מגיעים עיפרון השפתיים Boldly bare, שפתון Creme cup וגלוס Cherry blossom, והיות ומוצרי שפתיים הם תמיד שימושיים אני מוצאת את הקיט הזה שווה את ההשקעה.

Enchanted eve lip bag




Enchanted eve lip bag


ומקולקציית Magic of the night רכשתי, כמה מפתיע, את ההיילייטר המהמם In extra dimension skinfinish בגוון OH, DARLING. בואו נעצור לרגע כדי להעריך את האריזה הכחולה מטאלית המהממת, לפני שבכלל נתחיל לדבר על המוצר שבפנים. באמת שאין לי מילים לתאר כמה הכחול הזה יפה. הלוואי שכל מוצרי MAC מעתה והלאה היו מגיעים באריזות כאלה. עד כדי כך.

In extra dimension skinfinish




In extra dimension skinfinish


וההיילייטר בפנים? ובכן מדובר בגוון זהוב מטאלי, שעל עור עם תת גוון צהבהב כשלי נותן הברקה מושלמת. ברוב המקומות הוא כבר Sold out אבל אם בכל זאת תתקלו בהזדמנות לרכוש אותו, אל תפספסו אותה.





אחח benefit, benefit. פעם היא הייתה חברת הקוסמטיקה האהובה עלי ביותר וכמות ההזמנות שעשיתי מהאתר שלהם כשגרתי בישראל הייתה בלתי פוסקת. אבל מאז שאני גרה פה, ויש דוכן ענק של benefit בתוך סניף Sephora הקרוב אלי, נדמה שלא בא לי לרכוש מהם כלום. יש פה היצע קוסמטיקה כל כך רחב ומגוון שאני פשוט מדלגת עליהם.
לקראת החגים של שנה שעברה הם השיקו פלטה מקסימה של הפודרות שלהם שנקראה cheeky sweet spot box o powder. לספרד היא לא הגיעה משום מה, ועד שהחלטתי שאני מזמינה אותה מאתר החברה היא כבר הפכה ל-  Sold out. שיברון הלב היה גדול.
אבל benefit לא טיפשים והם יודעים לשחזר הצלחות, והנה הגיעו החגים של 2015 ולמרבה ה"הפתעה", הפלטה ההיא מושקת בו מחדש, בגרסה טיפה שונה. הפעם היא גם הגיעה לספרד ומיד רכשתי לי אחת.

Real cheeky party




Real cheeky party


בפלטה של שנה שעברה היו Dandelion, Sugarbomb, Coralista, Bella Bamba, Hoola, Rockateur, וההיילייטר !Watt's up. 
הפלטה של השנה, Real cheeky party, מוצלחת יותר לטעמי. בתוך קופסת פח צבעונית נמצאים Dandelion, Sugarbomb, Coralista, Hoola, Rockateur, ההיילייטר !Watt's up, המסקרה they’re real! והאייליינר they’re real! push-up eyeliner שהוא המיותר היחיד מבחינתי, אני ממש לא אוהבת את האייליינר הזה. מלבדו כל אחד מהמוצרים בפלטה הוא מוצר מנצח ומדובר לחלוטין ביהלום.
נכון לעכשיו היא עדיין זמינה באתר החברה, למי שאוהבת את מוצרי benefit אני מציעה להזדרז ולהזמין לפני שהיא תהפוך ל- Sold out.

Real cheeky party




Real cheeky party




Real cheeky party





ועכשיו אני עומדת קצת "להכאיב" לכן, עם קולקציית החגים המהממת של Kiko שנקראת Cosmic starlets. ולמה להכאיב? כי כמו שכבר ציינתי בכל פעם שאני סוקרת ממוצרי Kiko בבלוג, למי שחיה בישראל אין אף דרך סבירה להשיג את מוצרי החברה.
הם לא פותחים, לפחות לא בעתיד הנראה לעין, חנויות בארץ, הם לא שולחים לארץ, ואני חושבת שניסיון להשתמש בחברת שילוח ייקר מאוד את העלויות ובכך מתפספס היתרון המרכזי של החברה הזאת, שהוא מוצרים מעולים במחירים שווים לכל נפש.
לכן אם אתן טסות בתקופה הקרובה לאחת המדינות בהן מוכרים Kiko או מישהו שאתן מכירות טס לשם, אני מציעה בחום לנצל את ההזדמנות ולרכוש מקולקציית החגים היפהפייה שלהם.
כשנכנסתי לחנות וראיתי את התצוגה של Cosmic starlets לא ידעתי למה לגשת קודם.

Cosmic starlets


זו קולקציה ענקית, בסגנון קולקציית החגים של MAC, והתחלתי את הרכישות ממנה בשני מוצרים שתכף תראו. ולמה התחלתי? כי יהיה המשך. עצם העובדה שיש לי סניף Kiko שתי דקות מהבית מעניקה לי את הפריבילגיה להתלבט מה עוד בא לי ולרכוש בהמשכים, כי להבדיל מ- MAC כאן Kiko לא "מתעללים" בלקוחות שלהם, ומוצרים לא הופכים להיות Sold out חמש דקות אחרי שהם מוצעים למכירה. יש מספיק לכולן.

מה שכן הייתי חייבת לרכוש במיידי, ולו מהחשש הקטנטן שבכל זאת לא יישאר, היה את הפלטה המשגעת הזאת, Total Sculpt 3 In 1 Contour Kit, שמגיעה בתוך אריזה אדומה מדהימה ומכילה בתוכה את השילוש הקדוש של הצללה-חימום-הארה ומברשת קטנה ואיכותית. מושלם לנסיעות, מושלם כקישוט על שידת האיפור ועולה 19.90 יורו. כן. 19.90 יורו. שהם נכון להיום כ- 83 ש"ח.

Total Sculpt 3 In 1 Contour Kit




Total Sculpt 3 In 1 Contour Kit




Total Sculpt 3 In 1 Contour Kit



זוכרות שהתאכזבתי מחוסר היכולת לרכוש את קיט השפתיים לחגים של MAC (שמחירו כאן אגב הוא 40 יורו)? אז תודה רבה ל- Kiko שפתרו לי את הבעיה. במסגרת קולקציית החגים שלהם הושק קיט דומה בשם Innocent desire lipgloss set. אלה של MAC אמנם מורכבים מ- 4 עפרונות ולא 3, אבל עבור 15.90 יורו אני ממש לא הולכת להתלונן.
זהו קיט מתוק שמגיע עם נרתיק אדום תואם ובתוכו 3 עפרונות ש- Kiko משום מה מתעקשים לקרוא להם ליפ גלוס אבל הם דווקא מזכירים מאוד את ה- Chubby stick של Clinique, והם מוצלחים ביותר.

Innocent desire lipgloss set




Innocent desire lipgloss set




Innocent desire lipgloss set


אשמח לשמוע מכן המלצות לקולקציות חגים מעניינות נוספות שאתן חושבות שחובה לנסותואני משאירה אתכן עם סרטון התדמית המהמם של הקולקציה של Kiko:

Comments

  1. איכשהו תמיד דילגתי על קיקו בביקורי חופשה אבל אחרי הפוסט הזה אני לגמרי בעניין! מאק באמת "מתעללים", מתישים! ואם אני יכולה לקבל מארזים מיוחדים וגם איכותיים אז אני לגמרי בעניין.

    ReplyDelete
    Replies
    1. לא לדלג על קיקו, באמת. הם שווים כל דקה מהזמן שמשקיעים בהם- תענוג של מוצרים ומחירים.
      ואני חייבת להודות שלמרות שהשכל הישר אומר לי שוב ושוב לוותר על מאק, בטח כשיש כיום לרשותי כל כך הרבה אלטרנטיבות, הלב מחזיר אותי אליהם כל פעם מחדש... ועכשיו הם משיקים קולקציה עם Ellie Goulding, אז בכלל אבוד לי :(

      Delete
  2. אני לגמרי מסכימה איתך לגבי מאק, גם אצלי הם לא כ"כ מצליחים כבר לעבור את סף הריגוש...
    בנפיט וקיקו לעומת זאת, יודעים מצוין מה הם עושים ואיך משיקים קולקציות חג מגניבות ;) וקיקו זו באמת נקודה רגישה... כזה הפסד שאי אפשר להשיג אותם בארץ

    ReplyDelete
    Replies
    1. אחח קיקו. ללא ספק נקודה כאובה עבור מי שמתגוררת בארץ. ובדיוק היום הם פתחו חנות דגל חדשה, ענקית ומהממת במרכז ברצלונה, אפילו קרוב יותר אלי הביתה מהסניף הקבוע שלי. החיים בהחלט צבעוניים בהרבה עבור חובבת האיפור הממוצעת כאשר יש לה קיקו נגיש :)

      Delete

Post a Comment