Kat Von D

כל מי שעוקבת אחרי דף הפייסבוק והאינסטגרם שלי יודעת שבתחילת אוקטובר נפל דבר בספרד. מותג האיפור Kat Von D הצטרף בשעה טובה לרשימת המותגים שנמכרים בספורה ספרד.
בשלב הזה אני יכולה לעצור, להתקטנן ולשאול מה עם:
?Tarte
?Hourglass
?Becca
?Stila
?Anastasia Beverly Hills
?Kevyn Aucoin
ושאני לא אתחיל אפילו לדבר על כל ערכות הכריסטמס שספורה ארה"ב משיקים ובקושי רבע מהן מגיעות לכאן ונמכרות במחירים שקשר בינם לבין המציאות מקרי בהחלט.
ואז אני מזכירה לעצמי שכשגרתי בארץ החלום היה שבכלל תהיה איזושהי חנות של ספורה בסביבה, ולכן אין לי מה להתלונן אלא פשוט לשמוח על הקיים ולהיות אסירת תודה.


בסניף ספורה הסמוך לביתי, דצמבר 2013



ובואו נדבר על Kat Von D. 
Katherine von Drachenberg נולדה במקסיקו (אם כי הוריה מארגנטינה במקור) במרץ 1982, וכשהייתה בת 4 המשפחה עברה ללוס אנג'לס. מדובר בבחורה מאוד לא שגרתית שבמקצועה היא אמנית קעקועים, ורצה הגורל וערוץ הטלוויזיה האמריקאי TLC שמתמחה בריאלטי נתן לה בשנת 2007 תוכנית בשם LA Ink, שליוותה אותה ואת מכון הקעקועים שפתחה בלוס אנג'לס.
זוכרות שמדובר בבחורה לא שגרתית? אז סימן ההיכר שלה, שבלט כמובן בתוכנית, היה שפתיים אדומות מאוד. הדבר תפס את עיניהם של אנשי מפתח בספורה וב- 2008 הם פנו אליה והציעו לה משהו שלמיטב ידיעתי היווה תקדים עבורם- ליצור ביחד ליין שפתונים, בעזרתו הצמודה של אחד המאפרים הראשיים שלהם, Erik Soto. היא כמובן לא סירבה ואגדת איפור נולדה.
ב- 7 השנים האחרונות ליין האיפור שלה הולך ומשתכלל (ספורה אומרים שזה המותג בעל קצב הצמיחה המהיר ביותר אצלם) וכשיש מאחוריך ענקית איפור כמו ספורה ברור לך לחלוטין שזכית בלוטו.
היא אגב לא שוקטת על שמריה ובמקביל ממשיכה לקעקע, מדגמנת, הוציאה ספרים, פתחה גלריית אומנות והשיקה גם ליין ביגוד. בהתחשב בעובדה שמדובר במישהי שנשרה מהתיכון בגיל 16 כדי להגשים את חלום הקעקועים שלה והעידה בעצמה שבילתה שנים שיכורה לחלוטין עד שהצליחה להיגמל, אני רוצה להתנסח בזהירות כשאני אומרת שהיא מהווה מודל לחיקוי- אבל עם ההצלחה האדירה שלה כיום אי אפשר להתווכח.


וסוף סוף היא הגיעה לאירופה, ואירועי הפתיחה בספורה ספרד (המדינה הראשונה באירופה אגב בה מושק המותג) היו מרשימים ביותר.
החל מסרטון ששוחרר בתחילת ספטמבר בפייסבוק ובאינסטגרם:

 




המשך בשליח שצלצל לי באינטרקום עם המשלוח הבא:

!!!Best package ever




ואז הגיע גם מייל שהזמין אותי לסשן איפור אחד על אחד עם Erik Soto המדהים.

Hands of a true make up artist


ובמקביל הגיע עוד מייל שעדכן על קיום מכירה מוקדמת של המוצרים במדריד ובברצלונה כבר בתחילת אוקטובר, שבוע לפני מועד ההשקה הרשמי ב- 8.10, כאשר 200 הקונות הראשונות בברצלונה תוכלנה לפגוש ולהצטלם עם האישה בכבודה ובעצמה ב- 9.10.

בקיצור, פסטיבל.
ולמרות שכבר מזמן עברתי את גיל ההערצה העיוורת, הרגשתי שכאן מצטברות לי הזדמנויות אחת אחרי השנייה ליצור זיכרונות שישארו איתי לתמיד ושלא היו מתרחשות אם הייתי גרה בישראל.
לכן לקחתי חלק במודע בכל אחד משלבי הפסטיבל, גם אם זה אמר לעמוד בתור מחוץ לספורה כאחת המעריצות הנלהבות כדי לקבל את אותה תמונה נכספת.

היא לא כזאת גבוהה! פשוט העקבים שהיא נעלה היו עצומים!!!




ואחרי כל הסיפור הזה, הנה לפניכן המוצרים שהספקתי לרכוש בשבועות האחרונים:


Kat Von D





Lock it feather weight primer


Lock it feather weight primer


במסגרת המפגש הקצרצר עם Kat Von D ביקשתי ממנה לחתום לי על הפריימר הזה, כך שכמובן שזה מוצר שיישאר אצלי למזכרת, גם כשיגיע לסיומו.


Lock it feather weight primer


נתחיל מהאריזה. כל קו המוצרים של KVD הוא ייחודי מאוד ומאופיין באריזות מרשימות, בעלות נוכחות ולרוב גם עם איזשהו ציור שמזכיר כמובן קעקוע. האריזה של הפריימר הזה יפהפייה בעיני ותואמת למייק אפ הנוזלי שלה, ה- Lock it tattoo foundation.
מדובר על פריימר מבוסס מים המיועד ללחח את העור ולמנוע מהמייק אפ שמניחים מעליו לשקוע לתוך קמטוטים ונקבוביות. הוא מודגש כמתאים במיוחד עבור מייק אפים בעלי כיסוי מלא, וניתן גם לדלל אותם בעזרתו וכך להפוך את הכיסוי שלהם לקל יותר במידת הצורך, על ידי ערבוב של הפריימר והמייק אפ על גב כף היד טרם ההנחה.
אישית אני מעדיפה פריימרים מסוג זה על אלה שהם מבוססי סיליקון, והמגע שלו על העור נעים ולחותי ביותר. השתמשתי בו בשילוב עם המייק אפ החדש של Too Faced שנקרא Born this way (לא לדאוג, גם עליו תהיה סקירה בעתיד בבלוג) ונחשב כבעל כיסוי מלא, ואהבתי מאוד את התוצאה- העור מרגיש מלוחח, המייק אפ נמרח בקלות ואכן לא נכנס כלל לקמטוטים בעור.
בהחלט יהיה מסקרן מבחינתי לשלב אותו עם המייק אפ של KVD, אני צופה שגם זה יקרה בהמשך (אתן הרי לא באמת מצפות שהרכישות שלי מהמותג יסתיימו עם הפוסט הזה, נכון? :))





Everlasting love liquid lipstick

השפתונים הנוזליים של המותג נחשבים לשם דבר בעולם האיפור ומאוד שמחתי כשהשליח צלצל באינטרקום החבילה הכילה אחד מהם בגודל מוקטן. אני מודה שהגוון Outlaw שהוא אדום עז ביותר ממש לא מאפיין את סגנון האיפור שלי, עם זאת כשזה מגיע לאיפור לעולם לא אתנגד להתנסות.


Outlaw 




Outlaw


בנוסף רכשתי גם את גוון Lolita, מעין סגול חום שגם הוא חריג באוסף שלי, אבל כש- Erik Soto מדגים לך איך להשתמש בו ואף מלמד אותך שערבוב של השפתון הזה עם הפריימר מייצר סומק מקסים, את לא יכולה לוותר עליו.


Lolita




Lolita


אתחיל ואומר שלפחות הגוונים העזים והכהים של השפתונים הללו אינם פשוטים להנחה וכדי לקבל צבע אטום ומושלם שלהם על השפתיים נדרש לבנות אותם בהדרגה ובשכבות. העמידות שלהם טובה, משמע ללא אוכל ושתייה הם יישארו על השפתיים לאורך שעות (במקרה שלי שרדתי 6 שעות כאלה). עם שתייה תתחיל דהייה עדינה מאוד וכשזה מגיע ללשרוד ארוחה- לא הייתי בונה על כך. 
Everlasting love liquid lipstick קיים בלא פחות מ- 25 (!) גוונים ואהבתי מאוד את האריזה הדקיקה והארוכה, מסוג מוצרי האיפור שתענוג לשלוף מהתיק ולחדש מול עיניהם המתפעלות של מי שסביבך.
שמעתי אגב טענה שאומרת שהשפתונים הנוזליים של KVD דומים אם לא זהים לאלה של מותג הבית של Sephora (והעולים חצי משל KVD). עדיין לא ניסיתי את אלה של Sephora כך שאין לי אפשרות לחוות דעה, אבל בואו נאמר שאם הטענה נכונה זה לא יהיה "הלם" גדול מדי- מזכירה לכן ש-KVD הוא הרי מותג איפור שנוצר ומיוצר על ידי ספורה..





Shade & light eye contour palette


Shade & light eye contour palette




Shade & light eye contour palette


התלבטתי מאוד האם בשלב ראשון לרכוש את הפלטה הזאת או דווקא להתחיל עם אחת מפלטות העיניים האחרות של KVD. בסופו של דבר הרגשתי שאני חייבת אותה קודם כל - הביקורות עליה ברשת, מכל הכיוונים, מהללות, וגם כאן זכיתי לקבל הדגמה חיה לשימוש בה מהאדם שיצר אותה, Erik Soto.
הרעיון של הפלטה הוא לתת פתרונות לכמה סוגי מבני עיניים. יש לך מבנה עין נפול? עיניים מרוחקות או קרובות מדי זו לזו? את מעוניינת לתת לעין שלך יותר עומק? Erik Soto יצר פלטה שנותנת מענה לכל אחת מהסוגיות. אומן איפור, כבר אמרנו?


Shade & light eye contour palette


כל הצבעים הם בגימור מאט, נמרחים כמו חמאה על העפעף ומיטשטשים בקלילות- ליחצו כאן כדי לראות סווטצ'ים.
הפלטה גם מגיעה עם עלון המסביר ומפרט את כל הטכניקות ליצירת האשליות הנ"ל, ככה שגם מי שרק עושה צעדים ראשונים באיפור יכולה להתנסות בה וליהנות מכל האפשרויות שהיא מציעה.
ובשורה התחתונה? היא מומלצת מאוד ואני חושבת שמהווה הכרח לכל מי שאוהבת להתאפר. לגמרי כך.
חשוב להדגיש שכל הפלטות של המותג מתאפיינות באריזה כבדת משקל יחסית, מה שמצד אחד נותן תחושה של Value for money אבל מצד שני הופך אותן לפחות פרקטיות לנסיעות למשל.








Shade & light eye contour brush

ל-Shade & light eye contour palette יש מברשת עיניים דו צדדית תואמת, הנה היא לפניכן, ואני חייבת לומר שכשפתחתי את האריזה החסרתי פעימה. כמה מחשבה הושקעה כאן בכל פרט ופרט!
היא מגיעה במעין "ארונית" תואמת, יפהפייה, שנועדה לפתור את בעיית האחסון שתמיד יש לנו עם מברשות דו צדדיות. בתוך הארונית שוכבת מברשת נהדרת, צידה האחד מיועד לטשטושים והארות וצידה השני לתיחומים והצללות.


Shade & light eye contour brush




Shade & light eye contour brush




Shade & light eye contour brush


המברשת הופכת את עבודת הטשטושים והתיחומים, שבאיפור העיניים היא כל כך מרכזית, לעניין קל וזריז שגם יד פחות מנוסה תמצא את עצמה מצליחה להתמודד בכבוד עימה. רכישה מוצלחת ששווה מבחינתי כל יורו שהושקע בה (25 במקרה הזה).





Shade & light contour brush

Shade & light contour brush




Shade & light contour brush




Shade & light contour brush


אז עדיין לא רכשתי את פלטת ההצללות וההארות המפורסמת (יש לי הרבה פלטות אחרות כאלה והמצפון לא הניח לי להוסיף עוד אחת, בינתיים...) אבל על המברשת התואמת לא יכולתי לוותר. היא נראית כ"אחות הגדולה" של ה- Shade & light eye contour brush, ויש לה צד מלוכסן לביצוע הצללות וצד עגלגל מחודד לביצוע הארות והיא מעולה!
אוספת חומר בקלילות, הנחה פשוטה ונוחה, עוברת היטב ניקוי וחפיפה ושומרת על הצורה שלה- מבחינתי זו הרכישה המוצלחת ביותר שעשיתי בגזרת מברשות הפנים בשנים האחרונות.





Immortal lash 24 hour mascara


Immortal lash 24 hour mascara


זוכרות את השליח? אז הוא הביא איתו גם את המסקרה של המותג בגודל מוקטן, וכששלפתי את המברשת בפעם הראשונה שפשפתי את העיניים כדי להבין על מה בדיוק אני מסתכלת, זוהי ללא ספק המברשת החריגה ביותר שנתקלתי בה עד היום.
מתברר שההשראה ליצירתה נלקחה מגבעול של ורד, והמבנה הספירלי הייחודי ביחד עם מקל המברשת הגמיש שלה מיועד לבצע 3 פעולות: הארכה, עיגול ומתן כיסוי מלא ומעבה לכל ריס וריס, ואם זה לא מספיק אז גם העמידות שלה אמורה להיות של 24 שעות.

Immortal lash 24 hour mascara


מדובר במסקרה שלוקח זמן להסתגל אליה, בואו רק ותקראו את הנחיות השימוש שמצורפות אליה ותבינו למה אני מתכוונת:


-Pro Application Tip: Sweep formula through lashes slowly and allot to dry; use spherical tip to build added volume. 
-For top lashes, place the body of the brush at the base of your lashes and apply in a long, slow motion, sweeping up while twisting the brush toward the brow bone. 
-Apply one layer in this method to both eyes and then allow formula to dry (for about 30 seconds), and reapply to achieve desired look. 
-For bottom lashes, hold the brush horizontally against lash line and move wand back and forth, coating the lower lashes. 
-To finish the look, hold the brush vertically and wiggle the spherical tip through both upper and lower lashes to build additional volume. 
-The spherical tip can also be used to define inner and outer corners of your lashes.



ולאחר שסיימתן את ה"דוקטורט" שהוא: כיצד משתמשים במסקרה של KVD? אני יכולה לספר לכן שמדובר במסקרה טובה מאוד. כפי שכבר ציינתי בעבר יש לי ריסים ארוכים ומעוגלים מטבעם, אבל המסקרה הזאת פשוט מרימה ומעגלת אותם יותר כלפי מעלה תוך יצירת מראה ריסים מובחן ומודגש ללא גושים.
אבל לגבי העמידות של ה- 24 שעות? אם מישהי מכן התנסתה בה והשאירה אותה על הריסים במשך יממה שלמה, היא מוזמנת לשתף מניסיונה, אני בכל אופן החזקתי איתה במקרה הארוך ביותר 12 שעות ובטווח הזמן הזה היא קיבלה ממני אות הצטיינות בכבוד. מומלצת בחום!



אני חושבת שמהלכי ההשקה של המותג שספורה עשתה בספרד היו יוצאי דופן וייצרו בדיוק את ה"הייפ" שהם כיוונו אליו מסביב למותג. לאחר שהתנסיתי בחלק ממוצריו אני יכולה גם להעיד שמאחורי ההייפ עומדים מוצרים בעלי ביצועים מעולים, ואין ספק שיהיו לי עוד סבבי רכישות רבים ממנו.

ואם יש לכן חוות דעת על מוצרי Kat Von D אשמח שתשתפו בתגובות- מה עוד כדאי לי לרכוש והאם יש דברים שעדיף להימנע מהם?

Comments

  1. איזה פוסט מעניין! ממש אהבתי שכתבת גם על קאט, תמיד חשבתי שהיא אחת הדמויות היותר מעניינות שיש. בא לי הכל! מזל שפחות הצלליות המדהימות שדיברת עליה כבר בדרך אלי :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה על הפידבק, אני שמחה לדעת שהשגתי את המטרה שאליה כיוונתי :)
      ואת כל כך תהני מה- Shade & light eye contour palette, היא פשוט פריט חובה!

      Delete

Post a Comment