Sephora is the favorite

לפני כחודשיים חזרתי סוף סוף לניו יורק, לאחר שעברו קרוב ל- 16 שנה מאז שביקרתי בעיר. השבוע שביליתי בה היה אחד המהנים בחיי, ולראשונה מאז שעברתי לגור בברצלונה הרגשתי שאני לא מחכה כבר לחזור אליה מהחופשה הזאת.
עכשיו רק שנהיה ברורים- ברצלונה בשבילי היא עיר מושלמת למגורים לכל החיים, מספיק שתציצו בפוסטים קודמים שלי עליה ותבינו מיד למה. אבל ניו יורק, או ליתר דיוק מנהטן, היא מקום שלא הייתי מתנגדת להתגורר בו שנה- שנתיים מחיי.
עיר ענקית, עוצמתית וכוחנית, עם קצב מדהים ושפע בלתי נתפס של תרבות, עניין, אסתטיקה וכמובן שופינג. ואם נדייק עם המילה שופינג מבחינתי אז ספורה. המכה של כל מכורת איפור בעולם, מתרכזת במנהטן ב- 16 סניפים מופלאים, שיש בהם מגוון עצום של מותגים ומוצרים.
קניתי שם המון, ה-מ-ו-ן. כאילו אין לי בברצלונה סניף ספורה במרחק של 5 דקות הליכה מהבית.
אבל באמת שהמגוון בארה"ב הוא ברמה אחרת. נותר רק להתקנא באמריקאיות שמבחינתן זה הכי טיבעי בעולם לקפוץ לספורה ולקנות טארט, בקה, האורגלאס, לורה מרסייר ועוד.
את החוויות המדהימות שעברתי שם ריכזה ותימצתה באופן מעולה אחת מחברותיי לטיול, שירי המקסימה מהבלוג Beautyinbloom, ליחצו כאן כדי לקרוא את הפוסט, ולכן אני לא מרגישה צורך להעלות פוסט דומה. מה שכן אני רוצה זה להתחיל לשתף אתכן בהדרגה ברכישות שלי, והדגש הוא על בהדרגה, כי כמות האיפור שקניתי מהווה חומרים להרבה מאוד פוסטים.

וזו הסנונית הראשונה, שנרכשה לחלוטין בזכות שירי שהזמינה אותה מראש מאתר ספורה למלון שלנו עוד לפני שנחתנו בניו יורק (מכורות, כבר אמרנו? :)). ברגע שראיתי את הקיט הזה היה לי ברור שיום למחרת אני נכנסת לאחד הסניפים וגם קונה אותו.
להבדיל מסניפי ספורה בברצלונה, בהם יש אחידות במוצרים שכל מותג מציע בכל הסניפים שבהם הוא נמכר (כי יש סניפים קטנים בהם לא תמצאו חלק מהמותגים שקיימים בסניפים הגדולים), בניו יורק לא בהכרח כל המוצרים של מותג שתמצאו בסניף אחד יהיו בסניף אחר, כך שכשלא מצאתי את הקיט בסניף הראשון שנכנסנו אליו לא איבדתי תקווה ואכן היה שפע ממנו בסניף ספורה הבא שנתקלנו בו. אמריקה!


 Paint it pink




אז על מה מדובר? 
ספורה בארה"ב עושים דבר מקסים שלמרבה הצער לא קורה בספורה באירופה- קיטים שנקראים Sephora favorites. אלו קיטים שמאגדים בתוכם מוצרים מוקטנים ו/או בגודל מלא מכמה מותגים שונים, ושמקשר ביניהם איזשהו נושא. בקיט שלפניכן ה"חוט המקשר" הוא הצבע הורוד.
תמיד, ותזכרו מה שאני אומרת, הקיטים האלה יהיו משתלמים ביותר מבחינת תמורה למחיר והם תמיד יכילו בתוכם מוצרים שווים ומעניינים, אם לא עבורכן אז עבור מישהי אחרת, והם תמיד יהיו במהדורה מוגבלת. משמע אם ראיתן באתר ספורה למשל קיט שמתאים לכן אל תתמהמו- כשהוא אוזל מהמלאי הוא לא חוזר.
הקיט הזה נקרא Paint it pink והוא מכיל 8 מוצרים שעומדים בדיוק בקריטריונים שציינתי עכשיו:


 Paint it pink





Beautyblender


Beautyblender


את ספוגית הפלא הזאת, ששום חיקוי לא מצליח להחליף מבחינתי, כבר סקרתי לפני כחצי שנה בפוסט שנקרא I'm all about the base. אני חושבת שכל מי שמתאפרת חייבת להחזיק ברשותה לפחות ביוטי בלנדר אחת, במקרה שלי יש לי כרגע 3 ברוטציה והיד עוד נטויה.





Becca cosmetics

Shimmering skin perfector pressed
Rose gold


Shimmering skin perfector pressed




Shimmering skin perfector pressed




על חברת Becca cosmetics אני לא חושבת שיש צורך להרחיב. בחודש אפריל פרסמתי פוסט שסוקר כמה ממוצריה, כולל פלטת ה- Afterglow, שמכילה בתוכה גם את ההיילייטר שלפניכן. גוון Rose gold שהגיע בקיט הוא ורוד אפרסקי יפה ועמוס בשימר, שמתאים מאוד לעונת הקיץ וממש לא אכפת לי שעכשיו יש לי גיבוי שלו.
נכון להיום Becca נחשבת לחברה בעלת ההיילייטרים הטובים ביותר בשוק, ויש לכך סיבה טובה- הם אכן הטובים ביותר. שיתוף הפעולה האחרון שלהם עם היו טיוברית ג'קלין היל הניב קולקציה מהממת (מינוס פלטת הצלליות הבעייתית) שרק מחזקת את מעמדם בתחום, ובדיוק כמו שאני מצפה מכל חובבת איפור רצינית להחזיק לפחות ביוטי בלנדר אחת, הדבר נכון גם כאן- אוסף ההיילייטרים שלכן אינו שלם ללא היילייטר אחד לפחות של Becca.
אצלי האוסף רק הולך וגדל, מארה"ב חזרתי כמובן גם עם ההיילייטר משיתוף הפעולה המקורי של ג'קלין היל עם Becca, שנקרא Champagne pop, הוא אכן מושלם וסקירה מקיפה עליו תגיע גם היא באחד הפוסטים הבאים.





Benefit cosmetics

Roller lash mascara


Roller lash mascara


את המסקרה הנהדרת הזאת סקרתי לפני קצת יותר משנה, ודעתי עליה לא השתנתה. אחת המסקרות הטובות ביותר שקיימת היום בשוק, וכל הזדמנות שיש לי לאגור ממנה, בגודל מוקטן או מלא, היא הזדמנות פז מבחינתי.





Deborah Lippman

Nail polish 
Baby love


Nail polish 


אוקיי, לגלות מותג שאני לא מכירה. דבר שהוא תמיד כיף והופך עם השנים ליותר ויותר נדיר. כאן מדובר באישה בשם Deborah Lippman, שהפכה ממניקורסטית של הסלבריטאים לבעלת מותג לקים מצליח משלה. מזכיר לכן מישהי? כי לי מיד קפץ לראש הסיפור הדומה של Anastasia beverly hills.
במקור Deborah Lippman בכלל חלמה להיות זמרת ג'אז, ועד שהחלום הזה יתגשם נזקקה לעבודה שתשלם את החשבונות והפכה למניקורסטית. עם הזמן פיתחה ליין מוצרי טיפוח לידיים ולרגליים וכיום הלקים שלה מככבים על ציפורניהן של סלבריטאיות, בתצוגות אופנה ובהפקות אופנה במגזינים.
הלק שצורף לקיט ושנקרא Baby love הוא גוון ורוד בובתי שקפקף שמהווה את הזיווג המושלם ללק הלבן בפרנץ' מניקור- לבדו אני מוצאת אותו די משעמם. העמידות שלו טובה מאוד וצ'יפים קטנטנים ראשונים החלו להופיע רק לאחר 3 ימים, בהחלט נותרתי סקרנית ומעונינת לנסות לקים נוספים של המותג.



Laura Mercier

Velour lovers lip colour
French kiss


Velour lovers lip colour




Velour lovers lip colour


זוהי הפעם הראשונה שמופיע בבלוג שלי מוצר איפור של המותג Laura Mercier, ואין לי שום הסבר הגיוני למה זה לקח כל כך הרבה זמן. מדובר באחד ממותגי האיפור היציבים והטובים שקיימים, אבל גם כשחלפתי על פניו שוב ושוב בכל סניף ספורה שנכנסנו אליו ברחבי מנהטן לא קניתי ממנו כלום- תמיד היה סטנד אחר שאיכלס מוצרים שמשכו אותי יותר.
יש למותג הזה כמה מוצרי קאלט, ובכל זאת משהו באריזות המגושמות והלא אופנתיות שלו גרם לי להניח אותן בחזרה ולנדוד לסטנדים האחרים והמפתים יותר.
לכן שמחתי שהקיט הכיל את השפתון הזה, ככה לפחות זכיתי לנסות מוצר אחד מהליין.
גוון ורוד עז וקייצי מאוד, מרקם קרמי ונעים על השפתיים בגימור מבריק ויפה. זה הרושם שלי מהשפתון הזה והוא בהחלט חיובי. עמידות ככל שפתון רגיל- כל מגע עם שתייה ואוכל יגרום לדהייתו ההדרגתית עד להיעלמותו כליל, אבל לפחות הוא עושה את זה בצורה אלגנטית יחסית.





Make up for ever
Artist plexi gloss
#202 Sweet pink


Artist plexi gloss



אתן כבר יודעות שבחברת האיפור המקצועי Make up for ever אני מאוהבת. לא היה מוצר שלהם שניסיתי ולא אהבתי. ספורה בחרו לצרף לקיט שלהם גלוס מהליין החדש שנקרא Artist plexi gloss, ומכיל 35 (!) גוונים שונים להענקת גוון חי ובוהק.
גוון #202 Sweet pink שבקיט הוא ורוד בייבי מקסים שמשתלב נהדר עם השפתון של Laura Mercier, מרכך מעט את הגוון הורוד העז ומוסיף לו ברק מחמיא. הגלוס עצמו לא מרגיש דביק מדי על השפתיים ואני אשמח לצרף לאוסף שלי גווני גלוס נוספים מהסדרה.





Tarte

Amazonian clay 12 hour blush
Blissful


Amazonian clay 12 hour blush




Amazonian clay 12 hour blush


סמקי ה- Amazonian clay של טארט מהווים את מוצר הדגל של החברה, וככאלה טארט דואגת כל הזמן להתחדש בגוונים נוספים מהם, כמו גם ליצור פלטות המורכבות ממספר סמקים כאלה שבדרך כלל אוזלות מהר מהמלאי.
הסומק שנבחר להופיע בקיט הנוכחי נקרא Blissful, גוון ורוד בהיר ועדין, מאט ומחמיא מאוד. היות ואני עכשיו בתקופה של כמה שיותר היילייטר, סומק כזה מהווה שילוב מצוין גם עם ההיילייטרים העוצמתיים ביותר- בדיוק בשל עדינותו.





Urban Decay

Eyeshadow
Scratch


Eyeshadow



Eyeshadow


אחח Urban Decay. איך אתם יודעים לעשות צלליות! רק תסתכלו על הגוון המהמם הזה, ורוד מטאלי נהדר שמשתלב בכל כך הרבה מראות איפור, מרקם צללית כמעט נימוח שמיטשטש היטב על העפעף. והאריזה? כל מחשבה של דיפוט נקטלת באיבה מיד כשאני מביטה באריזה היפהפיה הזאת. אני מודה שהצללית הזאת עשתה לי חשק לרכוש עוד צלליות מהליין הזה, שאם תהיתן קיימים בו "רק" 86 (!!!) גוונים!


ואם תיזכרו במוצר שממנו התחיל פוסט הסקירה הזה- אני משאירה אתכן עם סרטון מעניין של Tati, בו היא סוקרת את כל המוצרים הקיימים בליין הביוטי בלנדר:


Comments

  1. איזה סט מתוק! אני תמיד אוהבת את הסטים הללו... וכן, ניו יורק מרתקת, גדולה עליי באופן אישי לחיים שם אבל יש בה את כל הקסם שבעולם

    ReplyDelete
    Replies
    1. בהחלט אחד המתוקים! וניו יורק היא עיר שבקלות מסוגלת "לבלוע" אותך, לכן הייתי מוכנה לגור שם לתקופה מוגדרת בלבד שמספיקה לצבירת חוויות לכל החיים ;)

      Delete

Post a Comment