Vibe tribe collection by MAC

MAC לא מפסיקים לשגר קולקציות חדשות בתקופה האחרונה, זה הגיע למצב שקולקציות מושקות כבר לא אחת אחרי השנייה אלא אחת במקביל לשנייה, וקשה מאוד לעמוד בקצב ולעקוב אחריהן.
אבל יש קולקציה אחת שתפסה את עיניי עוד כשראיתי את הפרסום הראשוני שלה בבלוג של לבנת The beauty news, וזאת קולקציית ה- Vibe tribe הגדולה והמרשימה.
עכשיו, אנחנו חיות בתקופה רגישה, בה כולם נעלבים מכל דבר, וראיתי סרטוני יו טיוב ותגובות בחשבון האינסטגרם של MAC מצד בני הקהילה האינדיאנית בארה"ב הטוענים שזו חוצפה מצד MAC להשיק קולקציה כזאת ושהיא מהווה פגיעה ברגשותיהם וניצול של תרבותם וסמליה.
ואני חושבת שקצת איבדנו פרופורציות. זה רק איפור. בהחלט ניתן לראות את ההשפעה (מאק גם עשו לדעתי טעות בכך שבחרו להכחיש שההשראה לקולקציה מגיעה גם מהקהילה האינדיאנית, נו באמת!) אבל אני בספק גדול מאוד אם הייתה להם איזושהי כוונה לפגוע בקהילה ובסמליה. 
אני מאמינה שהם בסך הכל רצו לייצר עוד קולקציה צבעונית וריווחית כמובן. ולדעתי הצליח להם!
מדובר בקולקציה עשירה במגוון של מוצרים המעוצבים עם הדפסים גאומטריים נאים, בהחלט מוצרי אספנות לכל דבר ועניין. 
התפתיתי מאוד בהתחלה לרכוש את מרביתה אבל עצרתי, לקחתי נשימה עמוקה, ובחרתי מתוכה 4 פריטים שקסמו לי במיוחד.





Vibe tribe collection






Cream Colour Base
Yellow topaz


Cream Colour Base




Cream Colour Base


Cream Colour Base באריזה משובבת לב במיוחד ובגוון שמפניה מוזהב מקסים המתאים להארות, ברור שקניתי! 
תזכרו גם שבתקופת הקיץ החמה מוצרים קרמיים הופכים לחבריה הטובים ביותר של המתאפרת היות ויש להם יכולת עמידות טובה יותר, ותבינו למה לא יכולתי לוותר עליו.






Eye shadow x 4
Call of the canyon


Eye shadow x 4




Eye shadow x 4



בקולקציה הושקו 2 פלטות צלליות ושילוב הגוונים הנייטרלי והשימושי של Call of the canyon הכריע את הכף לטובתה. היא מורכבת מ- 4 צלליות שיחדיו יוצרות איפור עיניים מושלם ומחמיא עד מאוד. 
אני חייבת לציין שאחרי שצוברים ניסיון עם צלליות פיגמנטיות וחמאתיות של חברות דוגמת Urban Decay ו Make up geek, הצלליות של מאק ובעיקר אלה שמגיעות בפלטות הרביעיות שמושקות במסגרת קולקציות שונות עלולות להיות מעט מאכזבות בהיבט של פיגמנטיות, ואכן גם ברביעייה הזאת נדרשת השקעה כדי להגיע לגוון צללית רווי על העפעף כפי שאני לפחות מצפה.
אבל עדיין בשורה התחתונה מדובר באחת הפלטות המוצלחות ביותר שנתקלתי בהן ממאק, כזאת שאקח אותה איתי בתיק האיפור לנסיעות.






המוצר הבא אהוב עלי מאוד, ולכן רכשתי שניים ממנו.
מדובר על עיפרון שמנמן המעניק 3 תועלות- ליחוח של באלם לשפתיים, ברק של גלוס ודיוק בשרטוט שלו כשל עיפרון שפתיים. כמובן שאין לצפות פה לעמידות ממושכת אבל היות וכל כך קל ונעים לחדש אותו מעת לעת, הדבר הזה לא מהווה מיכשלה מבחינתי.

Patentpolish Lip Pencil
Caravamp


Caravamp




Caravamp


הגוון הזה הוא כתום אדמדם מקסים וקייצי עד מאוד, בעל נוכחות בולטת על השפתיים שאני מודה שהפתיעה אותי לטובה בעוצמתה.





Patentpolish Lip Pencil
Desert evening


Desert evening





Desert evening



Desert evening הוא גוון פנינה שקפקף שמעניק ברק בלבד לשפתיים כאשר משתמשים בו לבדו, ומהווה שילוב מחמיא מעל לכל שפתון מאט שאני מעוניינת להעניק לו מראה גלוסי יותר.

בקולקציה הושק גם מוצר כוכב יפהפיה, היילייטר שנקרא Gleamtones powder, אבל היות ואני משופעת בהיילייטרים חדשים דילגתי עליו בכאב לב כמובן.



למרבה השמחה MAC שנמצאים בחנות הכלבו הספרדית El Corte Ingles בכיכר קטלוניה פתחו עמדה מרשימה להשקת הקולקציה, בה תמורת תשלום של 35 יורו הועבר שיעור איפור בן שעה בו ניתן היה להתנסות גם במוצרי הקולקציה, חוויה כייפית ומעניינת במיוחד שברור לכן שלא יכולתי לפספס אותה:


אני מאופרת במוצרי MAC :)






Comments