Got to love Zoeva

כשגיליתי שאתר האינטרנט של ספורה ספרד מחזיק את המותג Zoeva, הופתעתי מאוד. 
ולמה? מפני שאם תיכנסו לכל סניף של ספורה בספרד, לא תמצאו את המותג על המדפים שלהם. מתברר שבשלב הזה הם החליטו שהוא יימכר Online בלבד- החלטה תמוהה בעיני אני חייבת לציין.
אגב הגילוי שהם נמכרים באתר התרחש לפני לא מעט זמן, אבל רק לפני כחודש החלטתי סוף סוף להוציא הזמנה מהאתר של ספורה, ואני מודה שהרגיש לי די מצחיק לעשות הזמנה באינטרנט מאתר שיש לו חנות פיזית שנמצאת 5 דקות מהבית שלי. 
אבל רציתי Zoeva, רציתי ספורה, וזו כאמור הדרך היחידה בשלב זה להשיגם בספורה ספרד.




Zoeva



ידעתי שאני רוצה סט מברשות נוסף של המותג, בעבר כבר הזמנתי סט שלהם ואני מרוצה ממנו מאוד, וגם ידעתי שהפעם מה שמעניין אותי הוא סט מברשות ייחודי לעיניים.
ל- Zoeva יש המון סטים של מברשות, מגוונים ובמחירים הוגנים עבור התמורה שמקבלים, וכולם מגיעים עם נרתיקי איפור יפים ושימושים. הפור נפל הפעם על הסט שלפניכן, שנקרא En taupe, סט יפהפה שמכיל 6 מברשות ליצירת איפור עיניים מושלם.


En taupe



En taupe



En taupe


שלוש מהמברשות שכאן כבר יש ברשותי מהסט הקודם שרכשתי מהמותג, אבל הן כל כך מוצלחות שכפילויות מהן זה מצוין מבחינתי, ואני חושבת שכל מי שאוהבת לעשות איפור עיניים מושקע כמוני תסכים שאין דבר כזה "יותר מדי מברשות עיניים":

Luxe Soft Definer
#227
מברשת להנחה וטשטוש צלליות שמזכירה במעט את ה- 217 המצוינת של MAC. היא רכה, נעימה ומצוינת מבחינתי לנסיעות, מכיוון שהמבנה שלה מאפשר גם הנחה של צללית על העפעף וגם ביצוע טשטושים ומעברים בין גווני צלליות שונים.


Luxe Soft Definer




Luxe Crease
#228
איך אני אוהבת מברשות טשטושים אווריריות כמו ה- 228! הן הכרחיות לטשטוש מעברים בין גווני צלליות שונים על העפעף ועם זו שלפניכן ניתן להגיע לרמת ביצוע מעולה. 
היא מזכירה את ה- 224 של MAC ולדעתי אפילו מתעלה עליה.

Luxe Crease




Luxe Pencil
#230
מברשות עיפרון כמו זאת וכמו ה- 219 של MAC הן הכרחיות לטשטוש ועישון של עפרונות עיניים. בימים בהם אני יוצרת מראה עיניים זריז שלא מאפשר זמן לאייליינר, הנחה של עיפרון עיניים בקו הריסים העליון וטשטושו עם מברשת עיפרון מעניקה מראה איפור מושקע בתוך שניות ספורות. 
וחשוב כמובן להשתמש בעיפרון רך שאינו מתקבע במהירות כדי לאפשר למברשת לבצע את עבודת הטשטוש ביעילות.
בנוסף מברשות עיפרון שימושיות גם עבור הנחה וטשטוש של צללית בצמוד לקו הריסים התחתון, ולכן אני מחזיקה באוסף שלי 3 מברשות כאלה, כי בינינו, למי הרי יש כוח לחפוף את המברשת מיד לאחר כל שימוש?

Luxe Pencil



Luxe Precise Shader 
#238
המברשת הקטנטנה הזאת מאפשרת הנחת צלליות בקו הריסים התחתון תוך דיוק מירבי, וזה בעצם ההבדל העיקרי בינה לבין מברשת עיפרון. כי בעוד שמברשת עיפרון תיצור קו גס יחסית שחייבים לטשטשו כדי לעדן את המראה, מברשת 238 תיצור קו דקיק ועדין מאוד. אני אוהבת שיש לי אפשרות לבחור ולגוון את מראה איפור העיניים שלי, דבר שריבוי סוגי מברשות מאפשר לעשות בקלות.

Luxe Precise Shader




Wing Liner
#317
בעבר הייתי חסידה מושבעת של אייליינר ג'ל, שמחייב שימוש במברשות מסוג זה, דקיקות ומלוכסנות. אגב האייליינר ג'ל האהוב עלי, למקרה שתהיתן, הוא מספר 77 השחור של אינגלוט- פשוט מושלם. 
אבל מאז שגיליתי את האייליינר של TOM FORD זנחתי לאנחות את הנחת האייליינר בעזרת מברשת. המזל הוא שלמברשות אין תאריך תפוגה כל עוד שומרים עליהן כמו שצריך, וכאשר כן יחזור לי החשק להניח אייליינר בעזרת מברשת, זאת שלפניכן מבצעת את המשימה על הצד הטוב ביותר ומאפשר יצירת קו מדויק עד לרמת חידוד הכנף.


Wing Liner




Brow Line
#322
מברשת למילוי והדגשת הגבות, היא אידאלית למטרה זו ועל הדרך גם מעניקה לגבות סירוק וסידור היות והיא דחוסה מאוד. וכבר ציינתי בפוסט הקודם שהיא משמשת אותי גם לתיחום קו הריסים העליון והתחתון בשל צורתה המחודדת בדיוק ברמה הנדרשת. 


Brow Line





מודה ומתוודה שתקופה ארוכה כלל לא ידעתי של- Zoeva יש ליין איפור לא קטן בכלל. כשחקרתי לעומק את הנושא גיליתי שיש להם שפע של פלטות צלליות מהוללות ואיכשהו התאפקתי (בינתיים...), אבל כשראיתי באתר את פלטות הסמקים ידעתי שלא אוכל להתנגד.
Spectrum palette blush
Coral Spectrum


Spectrum palette blush



Spectrum palette blush


קיימות 3 גרסאות של פלטות הסמקים הללו, ומכולן מצאה חן בעיני ביותר זאת שלפניכן המכילה גוונים אפרסקיים- קורליים.


Coral Spectrum



Coral Spectrum


אני מוצאת שכל הגוונים בפלטה שימושים עבורי, הם עדינים מאוד וניתנים לשילוב יחד כדי לקבל גוון סומק מעט יותר עוצמתי. מצאתי שעלי הם עמידים ללא דהיות במשך 8 שעות ברציפות, ורק החל מהשעה התשיעית מתחילים להראות "סימני עייפות" קלים.
גם עיצוב הפלטה יפה בעיני, שחור נקי מבחוץ (אם כי החומר מזכיר קצת את זה של NARS, מה שאומר שהוא מועד להכתמה ולהתלכלכות), והעיצוב הפנימי יפהפה גם הוא כך שאני מוכנה "לסלוח" על היעדר המראה.
מחירה של הפלטה, 18 יורו, תואם לליין המחירים הנגיש והנוח של המותג ומהווה עוד פלוס לטובתה.



סווטצ'ים:


Coral Spectrum




בשבוע שעבר במסגרת ה"קפיצות" שלי לערים אחרות באירופה הגעתי גם לקלן שבגרמניה ושם ידעתי ש- Zoeva, שהוא מותג גרמני הרי, נמכרים בתוך רשת חנויות Douglas (המקבילה הגרמנית לספורה, אם תרצו להגדיר אותה ככה). 
כבר חיכיתי להזדמנות לראות את הליין המלא במו עיני, לעשות סווטצ'ים ולהרחיב את אוסף המוצרים שלי מהמותג. ואתן יכולות לנחש כמה התאכזבתי כשהתברר שכל מה שיש שם זה סטנד קטן עם מברשות האיפור שלהם בלבד...


הסטנד של Zoeva בחנות  Douglas בקלן, גרמניה



מזל שתמיד יש את האינטרנט:
האתר הרשמי של Zoeva שולח לישראל- https://www.zoevacosmetics.com/
וגם האתר Beauty Bay שולח לישראל- 
http://www.beautybay.com/zoeva/
ובנוסף מתברר שהאתר הספרדי המוצלח Maquillalia שמחזיק הרבה מותגים מעניינים, כולל Zoeva, שולח גם הוא לארץ -
https://www.maquillalia.com/zoeva-m-17.html

כך שלמי מכן בארץ שרוצה להזמין ממוצרי המותג, יש שפע של מבחר באתרים הללו!

Comments