?Holy grails

אם צפיתן כמוני בסיכומי מוצרי האיפור הטובים ביותר לשנת 2016 בבלוגים ובערוצי היו טיוב השונים, בוודאי שמתן לב שהיו 2 מוצרים שהייתה לגביהם תמימות דעים כמעט מוחלטת.
במקרה יש לי את 2 המוצרים הללו, הם זמינים עבורכן לרכישה באתרי אינטרנט שונים שחלקם שולחים גם ישירות לישראל, כך שהחלטתי, למרות שאנחנו כבר בסוף הרבעון הראשון של שנת 2017, לשתף אתכן בחוות דעתי עליהם.
וחשוב להקדים ולציין שכשרוכשים מוצרים שמראש היה לגביהם "רעש" ברשת, לטוב או לרע, זה יוצר איזושהי ציפייה מקדימה, כך שברור שלגבי 2 המוצרים הללו הייתה לי רמת ציפיות גבוהה. מ א ו ד גבוהה.


בכל שנה מושקים קונסילרים חדשים וממרומי גילי והכהויות שיש לי מתחת לעיניים למדתי להיות ספקנית ביותר לגבי האפקטיביות שלהם. שנים של חיפושים הניבו עבורי אך ורק קונסילר אחד שעומד בכבוד בכיסוי הכהויות שלי בצורה יפה ועם מינימום הבלטת קמטוטים, וזהו ה- Naked skin של Urban Decay. 
אבל אני עדיין אוהבת לנסות קונסילרים בתקווה שיימצא אחד נוסף שיעמוד בדרישות הקשוחות שלי, ולכן הייתי סקרנית מאוד לנסות את ה- Shape tape contour concealer של Tarte.


Shape tape 


עד כדי כך סקרנית שחרגתי ממנהגי והזמנתי אותו באינטרנט (כי אין דרך אחרת להשיגו בספרד), למרות שאני לא מאמינה בהזמנת מייק אפים וקונסילרים באינטרנט מהסיבה הברורה שקשה מאוד להתאים גוון ב"שלט רחוק".
נתחיל מהכמות הגדולה שלו- 10 מ"ל, לשם השוואה ה-  Naked skin האהוב שלי מגיע בכמות של 5 מ"ל בלבד. האריזה סטנדרטית למדי ואמנם הוא מגיע עם אפליקטור ספוגי כמו קונסילרים רבים אחרים אבל האפליקטור במקרה הזה ענק, ומזכיר לי מאוד את האפליקטור של המייק אפ של קליניק, Beyond perfecting foundation+concealer.


Shape tape 



Shape tape 


הקונסילר קיים בקשת מכובדת של 14 גוונים, כאשר אני הימרתי על הגוון Medium שהתגלה למרבה המזל כמתאים לגוון העור שלי.
המסקנה הראשונה שלי מהקונסילר הזה הייתה: כיסוי, כיסוי, כיסוי. יש לו רמת כיסוי גבוהה מאוד, אבל כשמצרפים לזה טקסטורה סמיכה וחומר שמתקבע במהירות יחסית מקבלים צירוף שעבורי הוא בעייתי- זוהי קומבינציה שמבליטה כל קמטוט וקמטוט בעור הדק שמתחת לעיניים שלי. 
הדבר הזה מצער מאוד מבחינתי, כי יש כאן קונסילר בעל פוטנציאל גבוה. אבל תמיד אמרתי שכשזה מגיע לקונסילרים ולמייק אפים הביטוי "אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה" הוא נכון מאוד, משמע אי אפשר לבקש כיסוי גבוה ובאותה נשימה לצפות למראה "טבעי" ללא הבלטת קמטוטים. ובמקרה של ה- Shape tape הוא מבליט אותם בצורה היסטרית.
לא התייאשתי ממנו, ניסיתי קצת "לשחק" איתו וגיליתי שאם אני מניחה כמות קטנה עם האצבעות מתקבל מראה סביר, אבל מבחינתי הוא לא מצליח להתחרות ב- Naked skin.
למרות זאת עבור מי שלא סובלת מנושא של קמטוטים מתחת לעיניים הוא יהיה קונסילר נהדר, ואני יכולה להבין למה כל כך הרבה אוהבות אותו.






המוצר השני שלגביו הייתה תמימות דעים מוחלטת היא פלטת הצלליות המהוללת Modern Renaissance של Anastasia Beverly Hills


Modern Renaissance



Modern Renaissance


מעולם, בכל השנים שאני מתעסקת באיפור, לא נתקלתי בפלטת צלליות שלאף אחד לא הייתה (כמעט) מילה רעה להגיד עליה, ובהתחשב בעובדה שמדובר בפלטה המורכבת ממגוון צבעים "מעניין", הייתן מצפות שהדיעות תהיינה חלוקות לגביה. אבל לא. כולם אוהבים ומהללים אותה. 
לקח לי קצת זמן להשתכנע שאני גם רוצה אותה, בשל אותו מגוון צבעים שלא הייתי בטוחה שיהיה לי שימושי, אבל בסופו של דבר גם אני נכנעתי לטרנד ורכשתי אותה במהלך שנה שעברה.


Modern Renaissance



Modern Renaissance


האריזה החיצונית שלה היא מהיפות שראיתי. מעין כריכה קטיפתית נעימה למגע בגוון ורוד עתיק, מהסוג שלמרבה הצער מתלכלך במהירות. כשפותחים אותה מתגלות 14 צלליות, רובן בגימור מאט, והן נעות על קשת גוונים מעניינת שבין חומים לאדמדמים.


Modern Renaissance



Modern Renaissance


הצלליות פיגמנטיות מאוד ומספיקה נגיעה אחת עם המברשת כדי לאסוף מספיק חומר, הן מיטשטשות בזריזות תוך יצירת מעברי גוונים בקלילות ואם יש לי טענה אחת אליהן היא כמות ה- Fallout, שמאלצת אותי להתחיל עם איפור העיניים כשאני משתמשת בה כדי לא ללכלך פנים מאופרות, וכמובן בזבוז חומר שכזו כמות של Fallout גורמת.

הפלטה מגיעה עם מראה נוחה יחסית ועם מברשת דו צדדית חביבה ובהחלט שימושית להנחה ולטשטוש של הצלליות.


Modern Renaissance


אני חושבת שההייפ לגבי הפלטה מוצדק לחלוטין וכיום אני לא רואה את אוסף פלטות הצלליות שלי שלם בלעדיה, וכמישהי שהיו ברשותה פלטות רבות כולל כל סדרת ה- Naked של Urban Decay וה- Chocolate bar של Too Faced- זה אומר הרבה.
השמועות האחרונות אומרות ש- ABH ישיקו בהמשך השנה פלטת אחות ל- Modern Renaissance, ואם היא תהיה מוצלחת כמו אחותה הגדולה אין לי ספק שתראו אותה מככבת בסיכומי שנת 2017!




Comments