OFRA Cosmetics

לפני למעלה מארבע שנים פרסמתי פוסט על OFRA Cosmetics כשעוד מעט מאוד אנשים הכירו את החברה האמריקאית הזאת. מאז זרמו מים רבים בנהר, החברה ביצעה מהלך חכם של שליחת מוצריה ליו טיובריות בארה"ב ונתנה להן קודי הנחה עבור הצופות, יצרה עם חלקן שיתופי פעולה וקנתה לה קהל מעריצים רחב. 
לישראל היא מיובאת בלעדית על ידי חברת Mikaella Beauty וניתן לרכוש את המוצרים דרך קוסמטיקאיות או באתר Guilty.

בביקורי האחרון בארץ התחדשתי במספר מוצרים של המותג, ועליהם ידובר בפוסט שלפניכן.

*גילוי נאות: Ofra X NikkieTutorials Collection התקבל לסקירה



החבילה הגיעה!







OFRA


מיד כשעיני נחו על הפלטה הזאת היה לי ברור שזהו תחילתו של סיפור אהבה. בשנים האחרונות עברו אצלי לא מעט פלטות מגנטיות, הן פיתרון נהדר להרכבת פלטה שמכילה בדיוק את המוצרים שאני אוהבת, אבל זו הפעם הראשונה שנתקלתי בעיצוב כל כך ייחודי.

OFRA and Miki Buganim palette


הצלליות מתמגנטות ישירות לפלטה והיא מגנה עליהן היטב- בחשש רב הנחתי אותה בתוך מזוודת הבטן שלי בטיסה חזרה מישראל לברצלונה, וכשהגעתי הביתה ושלפתי אותה מהמזוודה שמחתי לגלות שכל הצלליות הגיעו שלמות ובריאות.

OFRA and Miki Buganim palette


רכשתי אותה עם 11 צלליות מהממות בדיוק בגוונים שאני אוהבת, כולן ללא יוצא מהכלל שימריות ופיגמנטיות ביותר. ניתן ליצור עם ההרכב הזה מראות איפור עיניים מגוונים, אבל אני מוצאת את עצמי שולחת בכל פעם מחדש יד לפלטות אחרות שלי בחיפוש אחרי צללית מאט אחת לפחות כדי למתן ולבצע טשטושים ומעברים טבעיים יותר, כך שבהחלט הייתי מוסיפה לה גם צללית מתמגנטת כזאת ואז הפלטה מושלמת מבחינתי.
המרקם שלהן רך מאוד כך שיש לא מעט Fall out (אם כי לא ברמה טורדנית כזאת שתלכלך לי את הקונסילר והמייק אפ שהנחתי לפני), והעמידות שלהן מצוינת- על העפעף שלי הן מחזיקות מעמד כ- 10 שעות ללא דהיות ותזוזות.



סווטצ'ים:

OFRA and Miki Buganim palette



OFRA and Miki Buganim palette





Long lasting liquid lipstick

על השפתונים הנוזליים של עפרה שמעתי רבות, והנה סוף סוף אני מתנסה בהם. קודם כל האריזה, שמבחינתי היא פשוט יפה ופונקציונלית. אני מעריכה מוצרי איפור שחוסכים לי זמן, ותסכים איתי כל חובבת שפתוני MAC למשל שיש לה יותר משפתון אחד שלהם באוסף- כמה לא נוחה העובדה שהאריזה זהה ואטומה לחלוטין, כך שאין כל אפשרות למצוא בזריזות את הגוון שאת מחפשת אלא אם תהפכי את השפתון ותקראי את שמו שמודפס בקטן על המדבקה הפצפונת או שפשוט תפתחי אותם אחד אחד.
במקרה שכאן האריזה השקופה שמאפשרת לראות את תכולת המוצר חוסכת את כאב הראש הזה והגוון שרואים נאמן לגוון שמתקבל על השפתיים.
והריח? לכל אחד מהשפתונים הנוזליים יש ריח וניל מתקתק משגע, נא לא לשפוט אותי על כך שלפעמים אני פותחת את השפתון ומרחרחת אותו, ככה סתם כי אני אוהבת את הריח הזה.
והשפתונים עצמם? נהדרים. נמרחים על השפתיים בקלות, לא מייבשים ולא מעיקים, עמידים לאורך שעות ארוכות (שורדים היטב שתיה, מול אוכל הם כבר לא מחזיקים מעמד) ודוהים באלגנטיות ומבלי להשאיר כתמים מכוערים.



Manhattan

Manhattan



Manhattan


Manhattan הוא גוון סגול בורגנדי עמוק ועשיר שאי אפשר להתעלם מנוכחותו. הוא אינו סלחן וההנחה שלו דורשת עבודה מדויקת ביותר אבל התוצאה שמתקבלת מרשימה, ולכן הוא הפך לשפתון האהוב עלי לשעות הערב, כשאני מחפשת מראה דרמטי שמיד מושך תשומת לב. 





Laguna beach

Laguna beach



Laguna beach


אם Manhattan התחבב עלי כשפתון למראה דרמטי בשעות הערב,  אז Laguna beach הפך לשפתון הצמוד שלי בשעות היום. ורוד ניודי יפהפה, קל מאוד להנחה ומשתלב עם כל מראה איפור עיניים בטבעיות. אם הייתי צריכה להמליץ לכן על גוון אחד בלבד מכל הליין של ה- Long lasting liquid lipstick, ללא ספק Laguna beach יהיה ההמלצה שלי.



סווטצ'ים:

Manhattan
Laguna beach





Ofra X NikkieTutorials Collection

Ofra X NikkieTutorials Collection



Ofra X NikkieTutorials Collection



Ofra X NikkieTutorials Collection



Ofra X NikkieTutorials Collection


כשראיתי את הפרסומים הראשונים באינסטגרם לגבי שיתוף הפעולה שלפניכן הסתקרנתי מאוד. 
Nikkie היא בחורה הולנדית (שכמו מרבית ההולנדים דוברת אנגלית שוטפת ברמת שפת אם, ולכן הסרטונים שלה דוברי אנגלית ולא הולנדית) שהחלה את דרכה כמאפרת, פתחה בהמשך ערוץ יו טיוב ונכון להיום יש לה קרוב ל- 7 מיליון (!) מנויים.
עכשיו חשוב להדגיש, וזה גם משתקף היטב בבחירת הגוונים בשיתוף הפעולה הזה, שמדובר בבחורה בעלת אישיות "גדולה מהחיים". היא אחת המאפרות המוכשרות ביותר שיש כיום, יצירתית, ורסטילית, מוחצנת מאוד וכמו שמתבקש ממישהי כזאת- שנויה במחלוקת.
מה לא נאמר עליה? שהפוטושופ שהיא עושה לתמונות ולסרטונים שלה מוגזם, שהיא לא נראית אמיתית, שהיא ממוסחרת ועוד ועוד.
אבל בשורה התחתונה? הבחורה צוחקת כל הדרך לבנק. ובעולם שבו אנו חיות היום, למרבה הצער, זה מה שחשוב. 
בעבר הייתי מנויה לערוץ שלה וצפיתי בסרטונים שלה באדיקות, אבל ככל שהערוץ גדל היא, וכתוצאה מכך גם הסרטונים, הפכו לפחות ופחות מעניינים מבחינתי וכיום אני מבקרת אצלה רק מדי פעם, בעיקר כדי לקבל השראה כשאני מחפשת מראה איפור לא שיגרתי.

אבל כבלוגרית ביוטי שיתופי פעולה כאלה הם המסקרנים ביותר מבחינתי, והנוכחי הניב היילייטר ושלושה גוונים חדשים של שפתונים נוזליים:

Ofra X NikkieTutorials Collection



Ofra X NikkieTutorials Collection





Everglow


Everglow



Everglow


על Everglow שמעתי עוד לפני שהוא הגיע אלי מספר דברים. 
קודם כל, שמדובר בהיילייטר בעל פיגמנט יוצא מן הכלל, חמאתי, עוצמתי ומהמם ביופיו. ובכן, הכל נכון. ההיילייטר הזה מקסים, רפרוף קל של המברשת ומתקבל על העור פיגמנט מרשים ובקיצור- התאהבתי. 
דבר נוסף ששמעתי עליו הוא ששילוב הגוונים לא שימושי. למה הכוונה? שבעלות עור בהיר לא יכולות להשתמש בגוון השמפניה והברונזה, בעלות גוון עור בינוני לא יכולות להשתמש בגוון הפנינה ובגוון הברונזה ובעלות עור כהה לא יכולות להשתמש בגוון הפנינה ובגוון השמפניה. 
אבל עבורי גוון השמפניה מהווה היילייטר מושלם, גוון הפנינה מצוין להארות בזווית הפנימית של העין וגוון הברונזה הוא צללית נהדרת, וגם שילוב של 3 הגוונים יחדיו מהווה הארה מקסימה- כך שמבחינתי ההיילייטר הזה שימושי מאוד. 
ייאמר גם לזכותו שערבוב 3 הגוונים עם המברשת לא "מקלקל" את מבנה ההיילייטר והוא שומר על צורת המשולשים הנפרדים.
יש לי המון היילייטרים, ה מ ו ן, מי שעוקבת אחרי האינסטגרם שלי ורואה את התמונות שלהם יודעת את זה, ועדיין Everglow הצליח לתפוס אצלי מקום של כבוד בשל הורסטיליות שלו.



סווטצ'ים:

Everglow





Spell
Spell



Spell


Spell הוא גוון ורוד קורלי ניאוני שבואו נאמר שאם שמתן אותו על השפתיים ונתקע לכן האוטו בצד הכביש- לא תצטרכו לשים עליכן ווסט זוהר כשתצאו מהרכב, עם השפתון הזה יראו אתכן ממרחק קילומטרים...
ועכשיו ברצינות, זה גוון שידבר לטעמי למעט מאוד משתמשות. אני מחזירה אתכן רגע למה שכתבתי בהתחלה על האישיות של Nikkie- גוון כזה מתיישב איתה נהדר, אבל לטעמי בשיתוף פעולה שפונה למכנה הרחב ביותר אין לו מקום וקשה לי להאמין שאי פעם תראו אותי יוצאת איתו מהבית.






Coven 

Coven

Coven

Coven כבר לוקח את הדברים צעד אחד קדימה, חום מטאלי מהמם ביופיו שאם היה מגיע כצללית הוא יכל לשדרג כל מראה איפור ערב, אבל כשפתון? ממש לא פשוט לעיכול. להבדיל מ- Spell אני דווקא כן רואה הזדמנויות מסוימות שהוא יהיה לי שימושי, אני לוקחת כמובן בחשבון שהוא מצריך לא מעט עבודה של הנחה עד שמתקבל איתו מראה שמשביע את רצוני אבל יש לו אפקט וואו ואין לי שום דבר דומה לו באוסף שלי.





Nude potion

Nude potion



Nude potion
  

Nude potion, גוון ורוד ניודי שכולם ציפו שיהיה ה"מתון" וה"לביש" בחבורה, זה שיהווה קונצנזוס ויהיה שימושי ליום יום. ובכן כל זה נכון אם אתן חובבות שפתונים ניודים, כאלה שלחלוטין מוחקים לכן את השפתיים ויוצרים מעין מראה בובתי ולא טבעי. אם זה לא היה ברור עד עכשיו- אני לא חובבת ניודים. יש משהו בשפתונים בגוונים הללו שיוצר אשליה שמדובר בשפתון טבעי ויומיומי כשבפועל זה הפוך לחלוטין ולכן מאכזב אותי כל פעם מחדש כשאני נתקלת בהם.
לעומת זאת אם אתן משתייכות לחובבות השפתונים הניודים, יש כאן בהחלט שפתון שתאהבו. יש לו את אותו מרקם נוח ועמידות טובה כמו לכל השפתונים הנוזליים של עפרה, הוא לא מדגיש קמטוטים והוא ניודי קלאסי.



סווטצ'ים:


Spell
Coven
Nude potion


מחיר הערכה באתר Guilty הוא 320 ש"ח ובהקלדת הקוד nikkie מחירה יורד ל- 255 ש"ח, סביר בהחלט עבור היילייטר ושלושה שפתונים, ועכשיו כשגם נוספה האפשרות לרכוש כל מוצר בנפרד אני כמובן ממליצה לכן בחום על ההיילייטר היפיפה הזה.



והנה גם חוות הדעת של טאטי על הערכה, שווה צפייה:

Comments