Sweet like benefit

תמיד אמרתי ש- benefit הוא המקבילה האיפורית למותג ממתקים. כל עיצובי המוצרים כל כך מתוקים וצבעוניים שפשוט בא לאכול אותם. 
בתקופה האחרונה התחדשתי בכמה מוצרים שלהם, אז בואו ותכירו את הממתקים החדשים והיפים שלי!



Sweet like benefit





Hoola quickie contour stick

Hoola quickie contour stick


benefit עושים עם Hoola את מה ש- Urban Decay עשו עם ה- Naked. ולמה הכוונה? 
מותג מנפיק מוצר שקוצר הרבה מאוד הצלחה בשוק. רואה המותג כי טוב, ומתחיל לייצר סדרה שלמה של מוצרים נוספים סביב אותו מוצר. 
אז בשנה שעברה הגיע הברונזר הנוזלי לפנים שנקרא Dew the hoola, הברונזר הנוזלי לגוף Hoola zero tanlines, מברשת מעוצבת לברונזר ועכשיו הושקו גם הקונטור בסטיק שלפניכן וגם ה- Hoola lite שתכירו בהמשך הפוסט.
שלא תבינו לא נכון- מוצרים נוספים כאלה משמחים אותי מאוד. אבל מגיע השלב שזה הופך להיות לעוס ומאוס (ראו דוגמת Too Faced וה- Peach collection הבלתי נלאה שלהם) ואני מאוד מקווה ש- benefit ידעו מתי זה מספיק.

בכל אופן במקרה שכאן מדובר במוצר מצוין. לשם ההשוואה בעוד ש- Dew the hoola הוא בעל גוון חום בהיר ואידאלי עבורי לחימום הפנים מתחת או מעל המייק אפ, ה- Hoola quickie contour stick הוא חום כהה ועמוק יותר שיוצר הצללה עדינה וקלה לטשטוש והטמעה בעור שמחטבת את הפנים. שילוב של שניהם יחד יוצר מראה פנים שזוף ומחוטב מושלם.


Hoola quickie contour stick



סווטצ'ים:

ימין: Dew the hoola, שמאל: Hoola quickie contour stick





Dandelion twinkle

Dandelion twinkle


גם במקרה שכאן benefit לקחו מוצר מצליח שלהם, Dandelion, והמשיכו לפתח סביבו ליין מוצרים. בשנה שעברה סקרתי את ה- Shy beam, היילייטר נוזלי, כשבמקביל אליו הושק גם ה- Dandelion dew, סומק נוזלי יפהפה, ועכשיו מגיעה ה- Dandelion twinkle.
זוהי פודרת הארה מהממת שמזכירה לי אחד לאחד את ה- Ambient lighting powder בגוון Iridescent light של Hourglass.
פודרות מסוג זה יכולות לשמש למספר דברים שונים:
כהיילייטר עדין מאוד,
כ- Blush topper מעל סומק אחר,
כשכבה עדינה ודקה נוספת מעל פודרה מקבעת,
כפודרה בפני עצמה.
בכל אחד מהמקרים האפקט שיתקבל הוא של הארה עדינה שמעוררת את המראה הכללי וגורמת למי שמסתכל עליכן לחשוב שאתן כל כך זוהרות באופן כאילו טבעי, וזה דבר שתמיד טוב מבחינתי.
בהחלט סוג מוצר שאהוב עלי מאוד והגרסה הזאת של benefit  עבורו מוצלחת במיוחד.



Dandelion twinkle





Cheek parade

Cheek parade



benefit והפלטות שלהם. לפעמים אני תוהה אם הם לא קצת "יורים לעצמם ברגל" עם כמות הפלטות שהם מנפיקים במחירים משתלמים ביותר, הרי כל צרכנית נבונה מבינה שעדיף לחכות ולרכוש פלטה כזאת ולא את המוצרים הבודדים..
בכל אופן הפלטה שלפניכן היא אחת המוצלחות שהם השיקו לטעמי, כי יש בה הרכב מנצח שאף מכורת איפור לא תוכל לעמוד מולו.
ברונזר ה- Hoola המיתולוגי שלהם, קיים כבר שנים רבות והיה אחד מהמוצרים הראשונים שנסקרו בבלוג כשפתחתי אותו לפני 5 שנים. זהו ברונזר שיודע גם לחטב את הפנים וגם לחמם אותן ועושה את עבודתו נאמנה, אין לי מילה אחת רעה לומר על המוצר הזה ואני חושבת שתמיד יהיה ברשותי את הברונזר הזה כי הוא פשוט מוצלח.

במסגרת חגיגות ה- Hoola שסיפרתי עליהן בתחילת הפוסט, הצטרף למשפחה גם ה- Hoola lite. במשך שנים נשמעו קולות שאמרו שהברונזר כהה מדי עבור השלגיות שבינינו, benefit הקשיבו וסוף סוף שחררו גרסה בהירה שלו. ובכן, כברונזר הוא אכן מיועד לשלגיות. אני לא נמנית על כהות העור- יש לי גוון עור שנע בין בהיר לבינוני, תלוי אם השתזפתי, ועלי ה- Hoola lite כמעט ואינו נראה. אז הסבתי אותו לשימוש כפודרה מקבעת ובתפקיד הזה הוא מצטיין.

הפלטה מכילה את ה- Dandelion המקורי, פודרה מבהירה בגוון ורוד בהיר, ואני מודה שהצטערתי שהם לא כללו במקום את ה- Dandelion twinkle. אבל ניחא, גם ה- Dandelion משתלב היטב בפלטה הזאת ומשמש כפודרה מבהירה לכל הפנים או כ- Blush topper עדין ומחמיא.

הכוכבת האמיתית של הפלטה הזאת היא ה- Galifornia, הסומק החדש ביותר ש- benefit השיקו. כשראיתי לראשונה את התמונות שלו ברשת נרתעתי מהגוון שנראה לי עז וזרחני מדי, אבל קפיצה לספורה והתנסות בו בפועל גילתה לי שהגוון הורוד מוזהב הוא משגע ועל הלחיים מתקבל כהסמקה מקסימה, התאהבתי בו כבר בשימוש הראשון! 
למרבה הצער הגוון הזהוב שרואים כשפותחים לראשונה את הסומק הוא בעצם רק Over spray, משמע ברגע שמעבירים את המברשת על הסומק בפעם הראשונה הזהב נעלם כלא היה ונותר רק הגוון הורוד השימרי. אמנם עדיין מדובר בגוון סומק מהמם אבל הייתי שמחה אם הזהב היה נשאר גם לעומק שלו.

אחרון חביב הוא הסומק Rockateur היפהפה שיכול בקלות לשמש גם כהיילייטר וגם כ- Blush topper, גוון ורוד שמפניה נהדר שאיך שאני לא משלבת אותו באיפור שלי הוא תמיד נראה טוב.

Cheek parade



הפלטה מכילה גם את המברשת הקבועה של benefit שתמיד מצורפת בחינם לפודרות שלה, מברשת מושלמת לביצוע הארות והצללות שאינה נופלת באיכותה ממברשות בסגנון הזה של NARS ו- Becca שעבורן להבדיל תשלמו הון קטן.
ומילה על הריח. כל הפודרות בקופסה של המותג מריחות מדהים. מדהים. בזמן כתיבת שורות אלה הפלטה מונחת לידי והריח פשוט עושה לי טוב על הלב. אבל אם אתן רגישות למוצרי איפור ריחניים, קחו זאת בחשבון.

בדיקה זריזה באתר האמריקאי של benefit גילתה לי שהפלטה עדיין נמצאת במלאי, לעומת זאת בחנויות Sephora בברצלונה היא כבר אזלה ואני יכולה להבין למה כמובן- יש כאן 5 מוצרים בגודל מלא ובמחיר משתלם במיוחד (59 יורו), אבל אל ייאוש! ל- benefit כפי שציינתי קודם יש נטייה להשיק פלטות כאלה כל כמה חודשים כך שתמיד תגיע עוד אחת בהמשך.



Comments