BECCA x Chrissy Teigen

לפני כשנה BECCA השיקו את המשך שיתוף הפעולה שלהם עם היו טיוברית Jaclyn Hill, שיתוף פעולה שמוצר הדגל שלו היה פלטת פנים יפהפייה שנסקרה בבלוג לפני זמן לא רב, ליחצו כאן כדי לקרוא את הסקירה
ואז, לפני כחודשיים, החלו לצוץ ברשת טיזרים על שיתוף פעולה חדש, הפעם עם Chrissy Teigen שהיא דוגמנית ומנחת טלוויזיה הנשואה לזמר John Legend. הבחירה דווקא בה לשיתוף פעולה שהוליד את BECCA x Chrissy Teigen Glow Face Palette לא ברורה מאליה בעיניי כמו זה עם Jaclyn Hill, שהיא מאפרת מוכשרת שחיה ונושמת את עולם הביוטי. מצד שני אולי אם הייתי גרה באמריקה שם Chrissy Teigen היא אישיות מפורסמת, זה היה לי מובן...

בכל אופן שיתוף הפעולה הזה הוליד פלטה מהממת שכמה שאמרתי לעצמי שאני ממש לא צריכה אותה זה היה בלתי אפשרי לעמוד בפניה. בטח לא כשבדיוק באותו זמן BECCA נחתו סוף סוף בספורה ספרד ויכולתי לראות אותה במו עיני בחנות הקרובה לביתי.

 BECCA x Chrissy Teigen Glow Face Palette


בתוך אריזה ורודה מוזהבת שניכרת בה ההקפדה על הפרטים טמונה הפלטה, שאפשר בהחלט לתייג אותה כאחת הפלטות הנשיות ביותר שהושקו במחוזותינו. היא ורודה עם נגיעות מוזהבות וכל כולה משדרת אסתטיקה.


 BECCA x Chrissy Teigen Glow Face Palette



 BECCA x Chrissy Teigen Glow Face Palette



 BECCA x Chrissy Teigen Glow Face Palette


כשפותחים אותה מתגלים 2 היילייטרים, סומק וברונזר, כאשר ההיילייטרים נמצאים בפאנים גדולים יותר וכבר עלו לא מעט תלונות על כך שהגיוני היה לשים את הסומק והברונזר בפאנים גדולים, היות ואלה מוצרים שהשימוש בהם נעשה עם מברשות רחבות יותר משל מברשות המיועדות להיילייטר. אבל בואו ניזכר ש- BECCA ידועים בראש ובראשונה בזכות ההיילייטרים שלהם, ולכן מבחינתם יהיה הגיוני לשים את מרבית הפוקוס עליהם.

במאמר מוסגר אני חייבת לציין שאפקט המראה של הפלטה הזאת הופך אותה למאתגרת ביותר לצילום, ולכן "תזכו" להנות כאן מתמונות שלה עם כל מיני השתקפויות מעניינות :)

 BECCA x Chrissy Teigen Glow Face Palette


ההיילייטרים בפלטה נקראים:
Rose Gold שנמצא בליין הקבוע של BECCA,
Beach Nectar הוא ההיילייטר שנוצר במיוחד יחד עם  Chrissy Teigen עבור הפלטה הזאת.
2 ההיילייטרים מהממים ביופיים, בעלי פיגמנט עוצמתי כמו ש- BECCA אוהבים ליצור ומתאימים במיוחד לעונת הקיץ החמה והשזופה בה אנו נמצאים.

הסומק בפלטה הוא Hibiscus bloom, גוון ורדרד עז שבמבט ראשון מזכיר את מאוד את הסומק Pamplemousse מהפלטה של Jaclyn Hill, אם כי לטעמי הוא דווקא מזכיר יותר את Rose מהפלטה שלה היות ושניהם ניחנו באותה שימריות מהממת.

Malibu Soleil משתייך לליין הברונזרים החדש ש- BECCA השיקו, Sunlit bronzers, אם כי נכון לעכשיו הוא ייחודי לפלטה. זהו ברונזר קלאסי לחימום הפנים, משופע בשימר ומחמיא בעיקר לבעלות גוון עור בינוני ומעלה.

 BECCA x Chrissy Teigen Glow Face Palette



 BECCA x Chrissy Teigen Glow Face Palette


האם הפלטה הזאת היא חובה באוסף שלכן? ממש לא.
אם כבר יש לכן את הפלטה של Jaclyn Hill או שכבר נמצאים ברשותכן היילייטרים של המותג אז ממש אין צורך. אבל אם לא התנסתן עדיין בהיילייטרים של BECCA או שאתן מכורות איפור מושבעות כמוני, אז אל תדלגו עליה. היא מהווה תוספת יפה ומשמחת במיוחד לאוסף שלי ואני מוצאת שכל המוצרים בה שימושים לי ביותר.
נכון ש- BECCA טוענים שהיא במהדורה מוגבלת אבל מי שקראה את הפוסט שלי על תלאות השגת הפלטה של Jaclyn Hill יודעת שאין סיבה לדאגה ושגם אם היא תאזול מהמלאי היא איכשהו עוד תצוץ ותחזור בצורה זו או אחרת.
מי שמתגוררת בישראל יכולה לרכוש את הפלטה מהאתרים הבאים:


ואני משאירה אתכן עם סרטון הסקירה והסווטצ'ים המצוין הבא, של אחת היו טיובריות הבודדות שאני לחלוטין סומכת על חוות דעתן כיום:


Comments