Chasing the BECCA sun

זה לא סוד שבשוק האיפור העולמי כשמדברים היום על היילייטרים השם הראשון שקופץ לכל יודעת דבר הוא BECCA cosmetics. המותג הזה הצליח בזמן יחסית קצר לטפס למקום הראשון בקטגוריה הזאת ולזכותו ייאמר שבצדק.
ליין ההיילייטרים שלהם מגוון ומוצלח, הם משיקים מוצרים חדשים בתדירות גבוהה ובאותה נשימה מצליחים לייצר שמועות ושערוריות מעניינות מספיק בשביל מצד אחד לשמור אותם בכותרות אבל מצד שני לא הרסניות מדי למוניטין שלהם. 
רק אזכיר את הבלאגן שיצרה בשנה שעברה פלטת הצלליות פרי שיתוף הפעולה שלהם עם ג'קלין היל. כל היו טיוברים הגדולים קיבלו אותה להתנסות טרם השקתה ולא הפסיקו להלל אותה, אבל כשהקונות הממוצעות החלו לרכוש את הפלטה צפו תלונות חוזרות ונשנות על פיגמנט גרוע במיוחד שהתברר כי מקורו בכך שהפלטות הללו, להבדיל מאלה שנשלחו ליו טיוברים, יוצרו בסין באיכות נמוכה מאוד. 
ואמנם ג'קלין היל הוסיפה שמן למדורה כשהגיבה לעוקבים שלה בטענה שהדבר נעשה מאחורי גבה והיא לא הייתה מעורבת בתהליך הייצור כלל וכלל (אמין מאוד...) אבל BECCA פעלו מהר, כל מי שרצה קיבל החזר כספי על הפלטה שלו והסקנדל שכך תוך פגיעה מינימלית וחולפת במוניטין החברה.

לפני מספר חודשים החלו לצוץ שמועות על כך שהמותג סוף סוף עושה את דרכו לספורה ספרד, שמועות שלמרבה השמחה התבררו כנכונות. לקראת סוף אפריל הוא הושק באתר האינטרנט הספרדי של ספורה וב- 11.5 הגיע גם לחנויות.
כל נחיתה של מותג נוסף בספורה ספרד מקרבת אותה יותר ללהיות דומה לספורה ארה"ב, הבעיה היא שזה קורה כל כך לאט שזה מתסכל. אני גרה בברצלונה כבר 3.5 שנים שבמהלכן הגיעו לכאן שלושה מותגים מרגשים בלבד- Marc Jacob ,Kat Von D ועכשיו BECCA. 
שלושה מותגים ב- 3.5 שנים. מאוד מתסכל. תגידו מצד שני שכמעט כל דבר נגיש היום להזמנה באינטרנט וזה נכון, אבל ליכולת לראות דברים בעיניים, לעשות סווטצ'ים ולהתנסות במרקמים וצבעים אין תחליף מבחינתי.
עם זאת זה המצב ובתקווה שבהמשך ינחתו כאן עוד ועוד מותגים מעניינים כמו Tarte, Hourglass, Anastasia Beverly Hills ו- Cover FX ובינתיים בואו נדבר על BECCA.

המותג הזה כולו סובב סביב אור. מראה קורן, קייצי ובריא, ואני חושבת שבתצוגה שלו בסניף ספורה ברחוב Rambla de Cataluña זה בהחלט ניכר:

Sephora Rambla de Cataluña





בפוסט שלפניכן תכירו כמה מהרכישות שלי מהמותג, כאלה שאני אוהבת במיוחד.


All BECCA





על הפריימר First light priming filter שמעתי ביקורות מצוינות והוא סיקרן אותי במיוחד. קודם כל, הוא מגיע בגוון סגול לבנדר, צבע אהוב עלי מאוד. שנית הוא אמור להסתיר סימני עייפות ונפיחות, להחיות עור "כבוי", ללחח אותו ולטשטש קמטוטים. מה עוד אפשר לבקש?
האריזה שלו אופיינית למותג, בקבוק זכוכית אסתטי עם משאבה נוחה לשימוש שמוציאה בדיוק את הכמות הנכונה של חומר. ואכן החומר שיוצא הוא סגלגל ומיימי הנטמע תוך שניות ספורות בעור ומותיר אותו מואר.


First light priming filter


בתחילת דרכי בעולם הפריימרים המגוון היה קטן מאוד וכל הפריימרים היו על בסיס סיליקוני במטרה לצמצם נקבוביות ולהחליק את העור. עם השנים התחום הזה התפתח והמוצר הפך לחובה בתהליך האיפור, ומטבע הדברים התפתחו סוגים שונים של פריימרים כאשר האהובים עלי הם בדיוק מהסוג הזה, משמע בעלי מרקם דק ומלחח, המעניקים בסיס נהדר למייק אפ ואף מאפשרים הפחתה בכמות המייק אפ שצריך להניח על העור בזכות העובדה שהם מראש משפרים את מראה העור.
ה- First light priming filter עושה בדיוק את מה שהוא מבטיח, ואם אתן מעוניינות בהמלצה על פריימר נוסף מהקטגוריה הזאת אז גם ה- Lock it featherweight primer של Kat Von D הוא כזה.



סווטצ'ים:

First light priming filter



לאחר טשטוש:

First light priming filter





נגד ההיילייטר Prismatic Amethyst לא יכולתי לעמוד בשום פנים ואופן ברגע שראיתי אותו במו עיניי. בתוך אריזה סגולה ורודה מטאלית משגעת נמצא אחד ההיילייטרים היפים ביותר שראיתי:


 Prismatic Amethyst


היילייטר דואו כרומי ורדרד סגלגל מהמם ביופיו שעל עצמות הלחיים מעניק הברקה מרשימה ביותר. אני אזכיר שוב שההיילייטרים של BECCA אינם מיועדים לעדינות הנפש. לא ולא, אלה היילייטרים שרואים אותם למרחוק ולכן מומלצים לאלה מכן שאוהבות הברקה בסגנון הזה.

 Prismatic Amethyst



סווטצ': 

 Prismatic Amethyst





את הפלטה הבאה רכשתי דווקא באינטרנט מאתר Cult Beauty עוד לפני ש- BECCA נחתו בספרד, ואני שמחה שעשיתי זאת כי נכון לעכשיו היא עדיין לא הגיעה לכאן. 
היא נקראת Sunchaser palette והיא מושלמת.


 Sunchaser palette



 Sunchaser palette


בתוך פלטה קומפקטית מונחים להם ברונזר, סומק והיילייטר ומאז שהיא ברשותי היא זוכה לשימוש בלתי פוסק בשל הגוונים השימושיים של המוצרים שבה.
הברונזר Ipanema Sunset מכיל שימריות עדינה ומתאים מאוד לחימום הפנים (הדרך האידאלית לעשות זאת, אגב, היא לצייר את הסיפרה 3 כשחלקה העליון מתחיל במצח, ממשיך למתחת לעצמות הלחיים ומסתיים בקו הלסת), הסומק המינרלי Apricot Blossom בגוון קורלי חם הוא פיגמנטי ביותר ומספיק רפרוף ממנו כדי לקבל את ההסמקה הבריאה והיפה שכולנו רוצות, וההיילייטר Opal הוא אחד הקלאסיים של המותג, שלפני שהושק ההיילייטר Champagne pop של Jaclyn Hill תמיד היה חסר במלאי בכל מקום. 


 Sunchaser palette



סווטצ'ים: 

 Sunchaser palette





וספויילר לפוסט הבא- אם אתן עוקבות אחרי הפייסבוק והאינסטגרם שלי לא יהיה לכן קשה לנחש במה הוא יעסוק...


אהבה חדשה!


Comments