Completely Sun Dipped

העונה החמה מביאה עימה, לפחות במקרה שלי, הרבה רצון לאיפור שזוף, זוהר ומבריק. מבריק כמובן מהסוג הטוב, לא מהסוג של להזיע. לכן בפוסטים האחרונים ראיתן לא מעט ברונזרים והיילייטרים שמשיגים בדיוק את המטרה הזאת.
גם הפוסט שלפניכן יעסוק בפלטה שכל כולה מוקדשת להארות בדיוק מהסוג שאני אוהבת בקיץ- כאלה שרואים גם מהחלל.
מוצרי אנסטסיה בברלי הילס, או בקיצור ABH, כבר נסקרו בעבר בבלוג וההתפתחות האבולוציונית שלו כמותג איפור מעניינת מאוד בעיניי. 
ABH התחיל כמותג מתמחה בנישה ספציפית מאוד, מוצרי גבות, ועשה זאת בהצלחה מרובה. לאחר מכן הושקו פלטות הארות והצללות וניתן בהחלט לומר שהם היו החלוצים בתחום וכל הפלטות שאתן רואות כיום בעצם צצו בעקבותיהם. 
בהמשך הגיעו גם שפתונים נוזליים מהוללים, פלטות צלליות מעולות, הכוכבת שלהן היא ה- Modern Renaissance (שאני לא חושבת שאי פעם הושקה פלטת צלליות עם תמימות דעים מוחלטת לגבי היותה מצוינת כמו הפלטה הזאת), וכמובן הושקו גם פלטות ההיילייטרים, ה- Glow kits, ולא מעט זמן התלבטתי איזה מהן אני רוצה להזמין.
בסופו של דבר הפור נפל על Sun Dipped, בעלת גוונים חמים ומתאימים מאוד לעור שזוף.



Sun Dipped




Sun Dipped




Sun Dipped


קודם כל הקנקן.
מדובר על פלטת קרטון מרובעת ובעלת סגירה מתמגנטת בגוון חום שימרי עם הטבעה של שם המותג, שכשמחזיקים אותה ביד היא משדרת איכות. עם זאת בפנים מאכזב לגלות שאין מראה, עם אריזה חיצונית כזאת מרשימה בהחלט הייתי מצפה גם למראה טובה.
אבל בסופו של דבר מה שחשוב זה התוכן, והתוכן עונה על כל הציפיות. נתחיל מהגודל. כל היילייט הוא במשקל של 7.4 גרם. לשם ההשוואה היילייטר בודד בדרך כלל מכיל 8 גרם, כך שכלכלית הפלטה הזאת, שמחירה באתר Cult Beauty הוא 39 פאונד (כ- 180 ש"ח) כבר משתלמת.


Sun Dipped


בתוך הפלטה יש 4 היילייטרים יפהפים, כולם מתמגנטים וניתנים לשליפה במידת הצורך:
Summer
Moonstone
Tourmaline
Bronzed
בדיוק כמו ההיילייטרים של Becca, גם כאן לא מדובר בגוונים לעדינות הנפש. אלה היילייטרים עוצמתיים המעניקים את אותה הברקה כל כך יפה עבור מי שאוהבות את הסגנון, כמוני.
בנוסף, כל אחד מהם יכול לשמש כצללית שימרית שתשתלב כמעט בכל מראה איפור קייצי ושזוף המתאים בדיוק לתקופה הזאת של השנה.
אני חושבת שהדבר שאהבתי במיוחד בהיילייטרים הללו, להבדיל מרבים אחרים כולל אלה של Becca, הוא שחוויתי איתם מינימום Fallout- דבר חיובי שלרוב בא על חשבון רכות החומר וקלות ההנחה שלו על העור, וכאן למרבה ההפתעה התברר שכן אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה כי למרות הדחיסות של החומר בפן פשוט תענוג להניח אותו על הפנים.


Sun Dipped



סווטצ'ים:

Sun Dipped


אז האם מדובר בפלטה הכרחית לאוסף שלכן? לא ממש. 
אם כבר יש ברשותכן היילייטרים אחרים סביר להניח שאתן לא צריכות גם את פלטת ה- Sun Dipped.
אבל אם בכל זאת חשקה נפשיכן בפלטת היילייטרים חדשה, אז Sun Dipped בהחלט מומלצת. אני רכשתי את שלי מאתר Cult Beauty.



___________________________________________________________




שימו לב שממש עכשיו ועד ה- 22.7 מתקיימות 2 פעילויות מקבילות, בדף הפייסבוק של הבלוג ובאינסטגרם שלי, עם פרסים שווים במיוחד!

הפרס לזוכה בפעילות בפייסבוק:

פייסבוק


הפרס כולל בין השאר פלטת צלליות מהממת של Jouer, פודרה של Kat Von D, ביוטי בלנדר לבנה עם סטנד וסמקים של Benefit ו- Marc Jacobs!!!





הפרס לזוכה בפעילות באינסטגרם:

אינסטגרם


הפרס כולל בין השאר מוצרים של Kiko, Real Techniques, Wet n Wild ו- Catrice!!!



בהצלחה!


Comments