Give me some Burberry

כשאני מבצעת רכישות של מוצרי איפור מברברי זה תמיד מלווה בייסוריי מצפון. ולמה? כי כיאה לאחד ממותגי האופנה המכובדים והיוקרתיים שקיימים כיום, גם מחירי האיפור שלהם גבוהים. מאוד. 
לכן הרכישות תמיד תתבצענה בפינצטה ולאחר חקר שוק מעמיק, ותמיד, אבל תמיד חווית הרכישה בבוטיק המדהים שלהם ברחוב פסאו דה גרסיה בברצלונה תהיה הטובה והמפנקת ביותר- כבר ציינתי בעבר שמבחינת העובדים בחנות זה לא משנה אם לא תיקני כלום, תיקני ב- 100 יורו, 1,000 יורו או 10,000 יורו, היחס ללקוחה יהיה תמיד נעים ומכבד. כאן לא תיתקלו בסצנה סטייל "אישה יפה"!




Give me some Burberry





Fresh glow foundation 
Beige #26


Fresh glow foundation 



Fresh glow foundation 



את המייק אפ הזה רציתי במשך תקופה ארוכה אבל בכל פעם שעברתי בחנות נאמר לי שהוא עדיין לא הגיע לספרד. כמובן שתמיד הייתה את האפשרות להזמין אותו מאתר האינטרנט הספרדי של ברברי, אבל אני משתדלת שלא לרכוש מהאינטרנט מוצרי בסיס הדורשים התנסות והתאמה מדויקת ולכן התאזרתי בסבלנות. 
מחירו 50 יורו שזה המון (עם ההיצע שקיים היום בשוק הספרדי ניתן לרכוש מייק אפ מעולה בספורה בלא יותר מ- 30 יורו) אבל הסקרנות גברה עלי, חשקתי שיניים ושילמתי את המחיר.
זהו מייק אפ בעל טקסטורה דקה ולחותית המעניק כיסוי בינוני ומואר, מסוג המייק אפים שמתאימים מאוד לכל עונות השנה אבל בעיקר לקיץ כשהעור לא סובל כיסוי כבד ומאט מדי.
הוא מגיע באריזת משאבה נוחה שמצד אחד היא אמנם יוקרתית בדיוק כפי שהייתי מצפה מברברי, אבל מצד שני היא לא פרקטית בעליל לנשיאה בתיק האיפור בשל היותה מסורבלת מאוד. 
הטקסטורה של המייק אפ אכן דקה והוא מרגיש נעים מאוד על העור וממש נמס ונטמע בתוכו בקלילות ובזריזות תוך מתן כיסוי בינוני. יחד עם זאת למרות שפידרתי והשתמשתי בספריי מקבע לאחר כ- 4 שעות הוא התחיל להיעלם מאזורים מסוימים בפנים כך שמבחינת עמידות לא מאוד התרשמתי. אני כמובן לוקחת בחשבון את העובדה שאנחנו נמצאים בשיא הקיץ, מה שאומר עמידות לא מזהירה למרבית מוצרי האיפור שמתקשים להתמודד לאורך זמן עם החום והלחות, ולזכותו כן ייאמר שהגימור החי והמואר שלו מרשים ביותר. אני חושבת שכשהטמפרטורות תתחלנה מעט לרדת אנחנו נהפוך לחברים טובים מאוד.





Effortless eyebrow definer
Ash brown #03


Effortless eyebrow definer



Effortless eyebrow definer



כשראיתי לראשונה את המוצר הזה הדבר הראשון שקפץ לי לראש היה Brow definer של אנסטסיה בברלי הילס היות ויש כאן לחלוטין חיקוי אחד לאחד, רק שאנסטסיה מציעה 10 גוונים וברברי 5 בלבד.
חיקוי או לא, מאז שלמדתי כמה משמעות יש לשלב של איפור הגבות וכמה השפעה יש להן על מראה האיפור הסופי אני אף פעם לא מוותרת על כך, ולמרות שאני מכורה מושבעת בכלל ל- gimme brow המושלם של benefit עדיין מסקרן אותי להתנסות במוצרי גבות שונים ולכן רכשתי אותו.
לגבי הצד של המברשת לסירוק הגבות אין טעם להרחיב יותר מדי, זו מברשת ככל המברשות ותמיד מפתיע אותי לראות איך רק סירוק של הגבות יכול לעתים להספיק ולתת, במקרה של הגבות שלי, אפקט של סדר ושל נפח.
אבל מה שבאמת מעניין הוא הצד עם החומר שמגיע במבנה מלוכסן המאפשר לשרטט ולמלא את הגבה תוך דיוק מקסימלי, ואכן קל מאוד ליצור עימו גבה מלאה ויפה גם אם לא נתברכתן באחת כזאת באופן טבעי ואימצתי את המוצר הזה בשמחה לתיק האיפור שלי לצד ה- gimme brow .





Light glow natural blush
Earthy blush #07


Light glow natural blush



Light glow natural blush



על הסמקים של המותג שמעתי הרבה דברים טובים וטענה אחת עיקרית- אריזה גדולה ומרשימה שכשפותחים אותה מגלים שהסומק תופס רק חצי ממנה וחציה השני מיועד למברשת. עכשיו שלא נטעה, המברשות שמצורפות למוצרים של ברברי הן איכותיות ושימושיות אבל בשורה התחתונה כולנו היינו מעדיפות אריזה קומפקטית שתכיל סומק בלבד ושמחירה יהיה מוזל יותר.
בכל אופן זהו הסומק הראשון שאני רוכשת מהמותג ובחרתי דווקא בו מפני שעל פניו יש לו בכלל גוון של ברונזר, אין לי ספק שזה הדבר הראשון שקפץ לכן לראש כשראיתן אותו, תודו.
וזה בסדר גמור, כי זה הגוון שחיפשתי הפעם. חום בהיר ועדין שיכול לשמש הן כברונזר והן כסומק- בסופו של דבר ההחלטה היא בידי המשתמשת. יש לו מרקם עדין המצליח לחמם את הפנים ולהעניק להן מראה בריא ושזוף והוא נכנס אצלי לשימוש יומיומי.





Liquid lip velvet
Fawn #05


Liquid lip velvet



Liquid lip velvet



על השפתונים הנוזליים של המותג שמעתי פה ושם וסימנתי לעצמי שבהזדמנות הראשונה אתנסה באחד מהם. אלו שפתונים בגימור מאט ובמרקם מוס קטיפתי ונעים על השפתיים שמבטיחים עמידות של 8 שעות. מההתנסות שלי עמידות של 8 שעות לא הייתה שם, לאחר 4 שעות ללא אוכל ושתייה כבר התחילה דהייה משמעותית אבל גוון 05 מתקבל כל כך יפה על השפתיים, הטקסטורה נעימה ולא מכבידה כלל וכלל והאריזה מרשימה לטעמי כך שממש לא אכפת לי לשלוף מהתיק ולחדש אותו ככל הנדרש.
יש בליין הזה 14 גוונים ואין לי ספק שאשוב בקרוב לרכוש גם את גוון 17 היפהפה.



סווטצ':

Liquid lip velvet



עם ההיצע שקיים כיום בשוק האיפור בהחלט יהיה לגיטימי לשאול למה בעצם להתאמץ ולהשקיע כל כך הרבה כסף במוצרים שניתן למצוא אצל מותגים אחרים בזול יותר ולעתים גם עם ביצועים טובים יותר, ואני מודה שאין לי תשובה רציונלית בשבילכן. 
כי לקנות איפור מברברי זו פעולה לא רציונלית אבל כל כך, כל כך כיפית לביצוע בברצלונה, ואין לי ספק שבזכות העובדה שמתלווה לרכישה יחס כל כך מפנק ומכבד בחנות שלהם- אני קונה יותר איפור בברברי.
כל שנותר לי הוא להמליץ לכן, בביקור הבא שלכן בברצלונה, להקדיש זמן לביקור בחנות הזאת ולהתרשם ממקור ראשון על מה מדובר. מבטיחה לכן שתצאו עם שקית ביד!


________________________________________________________________________



שימו לב שנותרו שעות אחרונות כדי להשתתף ב- 2 פעילויות מקבילות, בדף הפייסבוק של הבלוג ובאינסטגרם שלי, עם פרסים שווים במיוחד!

הפרס לזוכה בפעילות בפייסבוק:

פייסבוק


הפרס כולל בין השאר פלטת צלליות מהממת של Jouer, פודרה של Kat Von D, ביוטי בלנדר לבנה עם סטנד וסמקים של Benefit ו- Marc Jacobs!!!





הפרס לזוכה בפעילות באינסטגרם:

אינסטגרם


הפרס כולל בין השאר מוצרים של Kiko, Real Techniques, Wet n Wild ו- Catrice!!!



בהצלחה!




Comments