גלוסיבוקס יוני

גלוסיבוקס יוני סימלה, לפי הגלויה שצורפה אליה, את חגיגות חצי השנה של המיזם וככזו היא כללה 2 מוצרי איפור בגודל מלא, 4 מוצרי טיפוח ודוגמית של משחת שיניים.









נתחיל מהקופסה עצמה, שלהבדיל מהקופסאות הרגילות בצבע ורוד חיוור, הייתה בצבע בז' טבעי ובמרקם מחוספס - יפה מאוד לטעמי:




קופסת יוני




וזה מה שהקופסה שלי הכילה:



הקופסה הארוזה





גלוית יוני





הקופסה הפתוחה





מוצרי יוני


הפריימר לעיניים של ofra פשוט מצוין. הנחתי אותו על העפעף ומעליו צללית ואייליינר ויצאתי לימים ארוכים של עבודה ולימודים. כשחזרתי בשעות הערב המאוחרות - העין נראתה כפי שהייתה בבוקר, ללא דהיות או תזוזות. מופלא, כבר אמרתי ?



הגלוס של maybelline שקיבלתי בגוון 720 golden powder הוא חום - מוזהב שימרי. אני אוהבת את הגלוסים שלי ורדרדים - קורליים או חומים - מוזהבים, ככה שקיבלתי משהו שהוא בדיוק בטעם שלי. עלי הוא מתקבל מעט שקפקף ומנצנץ, נעים יחסית על השפתיים והעמידות היא כמו של כל גלוס אחר - לא לאורך זמן.



בגלוית יוני נרשם שבקופסה יש קרם רחצה של AHAVA - בפועל הגיע תחליב גוף בניחוח לוטוס וערמונים ואני מאוהבת. את חברת AHAVA  אני מכירה ומחבבת, ומבקרת לא מעט בחנות היפהפיה שלהם במתחם התחנה בת"א, אבל את הריח הזה לא הכרתי עד עכשיו ומעבר לכך שהתחליב קליל ונספג במהירות, מה שאידיאלי לימי הקיץ, הריח מדהים ברמות שאין לתאר והמוצר ירכש בגודל מלא בהקדם.



על מוצרי Dr. Hauschka שמעתי בעבר, אבל לא התנסיתי ולכן שמחתי לקבל את קרם הניקוי שלהם.
הגוון שלו הוא חום בהיר במרקם קרם מעט מחוספס, וכשהוצאתי אותו מהשפופרת הרחתי ריח לא נעים - מה שבדר"כ קורה עם מוצרים טבעיים (בגלוית הסבר שצורפה למוצר נרשם שהוא מכיל שקדים מתוקים טחונים, אבקת אסרולה ותמציות צמחי מרפא כמו קלנדולה וקמומיל).
בנוסף הוא אינו משמש גם כמסיר איפור מהפנים אלא כקרם ניקוי בלבד, ומצוין בהוראות השימוש שמשך הזמן שיש לעסות אותו על הפנים משתנה בהתאם לסוג העור - עור רגיל עד יבש דקה או שתיים, עור רגיש 30-60 שניות ועור שומני 3-5 דקות - מנג'ס מדי לטעמי, ככה שהוא צבר אצלי 3 שליליים..
בכל זאת לחיוב ייאמר שלאחר השימוש בו העור לא הרגיש לי מיובש וזקוק נואשות ללחות כמו שקרה לי עם מוצרי ניקוי פנים שונים בעבר, אלא רענן ונינוח.




הלק של OPI בגוון cajun shrimp שונה מהגוון big apple red שהגיע בקופסת גלוסיבוקס מרץ. בעוד שגוון big apple red מתקבל כאדום חזק וברור, ה- cajun shrimp הוא מעין שילוב צבעים של כתום אדמדם, ומתקבל גוון קייצי מדליק ביותר.
דרך אגב, 2 הגוונים הללו הם כאלה שלא הייתי רוכשת בעצמי, כחובבת לקים עדינים, ולכן שמחתי על ההזדמנות להיחשף דווקא לגוונים שהם הרבה מחוץ לאיזור הנוחות שלי.




לגבי דוגמית הבושם J'AIME LA NUIT  של LA PERLA הייתי סקפטית בהתחלה. צבעים כהיים בעיצוב של בושם כמו שחור או כחול עמוק עושים לי אוטומטית אסוציאציה של ניחוחות כבדים המתאימים יותר לעונת החורף ולשעות הערב. לכן שמתי אותו לפני יציאה בערב ואני חייבת לומר שהופתעתי לטובה. הוא בעל ניחוח עיצי - פרחוני שבהתזה הראשונית היה חזק ומובחן מאוד, וככל שהדקות עברו נטמע בעור שלי והפך לניחוח נעים ועדין. עבורי האינדיקציה הטובה ביותר למוצר טיפוח מוצלח היא שאני לא מפסיקה לרחרח את עצמי - וכאן פשוט לא יכולתי להפסיק !




על משחת השיניים של קולגייט אין הרבה מה להרחיב. אני משתמשת רק במשחות השיניים שלהם ולכן שמחתי לקבל את זה כמוצר בונוס שמתאים לנסיעות - עכשיו רק צריך לדאוג לנסיעה :)



מוצרי יוני




בנוסף הגיעו מספר גלויות -


גלויות מלמעלה למטה-  care, smashbox, ofra


גלוית הטבה של CARE -טיפול בודד להסרת שיער בלייזר במפשעות/בבית שחי חינם או הזרקת בוטוקס בגבות/בצידי עיניים ב- 449 ש"ח, בתוקף עד ה- 31.8.12

גלוית הטבה לרכישת צללית של smashbox ב- 29 ש"ח, על הגלויה רשום שהיא בתוקף עד ה- 30.6.12, אבל ראיתי שמנויה ששאלה על נושא התוקף בדף הפייסבוק של גלוסיבוקס קיבלה מהם תשובה שההטבה בתוקף עד ה- 30.7.12

גלוית 50 ש"ח הנחה ברכישת מוצרי ofra ב- 200 ש"ח ומעלה, בתוקף עד ה- 31.8.12 .




לסיכום אני יכולה לומר שמה שקיוויתי לו בסוף הפוסט הקודם בנושא גלוסיבוקס אכן התממש, ואני חושבת שכמו שצריך לדעת לבקר אז גם רצוי וחשוב לדעת לפרגן כשמגיע.
קיבלתי קופסה מקסימה שאני מרוצה ממנה, וכעת רק נותר לחכות בסבלנות לגלוסיבוקס יולי - בשאיפה שהמגמה החיובית תימשך !

Comments

  1. איזה כיף שיצאה לך קופסא טובה :) ניסיתי לקנות את הפריימר של עפרה באותו ערב שהיה 50% על איפור בסטייל ריבר, אבל שנייה אחרי שהוספתי לעגלה הוא נחטף ממני :( אבל אני אשים עליו את ידי יום אחד!

    ReplyDelete
    Replies
    1. אכן קופסה מוצלחת שהשיגה מבחינתי את המטרה -
      התנסות במוצרים וחברות שאני בדר"כ לא מכירה/משתמשת.
      הפריימר של עפרה מומלץ בחום, בהחלט שווה לעקוב ולהשיג אותו בסיילים מטורפים כאלה.

      Delete

Post a Comment