טרילוגיית הצלליות - חלק שני


הגיעה העת לחלק השני בטרילוגיה!

החלק הראשון עסק בצלליות האבקה הדחוסות ("אבן"), והחלק הזה יתמקד בצלליות האבקה בתפזורת, שהדעות די חלוקות לגבי נוחות השימוש בהן.

בעיקרון אלה צלליות אבקה הארוזות בקופסיות קטנות ויש בהן שימריות ברמה זו או אחרת, כך שמצד אחד באמת לא פשוט לעבוד איתן - פספוס קטן ומיד כל הפנים מתחילות לנצנץ..
מצד שני, בשל עוצמתן הן יכולות "להחיות" את העפעף בצורה מרהיבה, לכן אני אוהבת להשתמש בהן במינון סביר כדי לתת טאצ' מיוחד לאיפור (מישהי אמרה Glam?), וכדי להבטיח עמידות יחסית של הצלליות הללו חשוב להניח אותן על גבי חומר אחר כמו פריימר עיניים או צללית אבן, ולא ישירות על עפעף ערום.
אם מדובר בצללית אבקה בהירה ועדינה יותר, הנה טיפ קטן - שימו בסיום איפור העיניים לשעות הערב מעט ממנה מעל לצללית אבן בהירה ב - C הפנימי של העין ועל עצם הגבה, ותראו איזה אפקט מקסים של הארה ופתיחה זה נותן למראה הכללי.

בנוסף לשימוש אישי צללית כזאת מספיקה להמון זמן, כך שיש לנו כאן דווקא מוצר מנצח.


אלה הצלליות שמככבות אצלי:


הנבחרת האבקתית






מאק אוהבים לנפק במסגרת קולקציית החגים שמגיעה לקראת סוף כל שנה רביעיות צלליות אבקה בשילובים מהממים, ובסוף שנה שעברה הם לא חרגו ממנהגם (הנה גם הצצה באדיבות לבנת סדן למה שנקבל מהם לכבוד סוף 2012), ובנוסף יש לי גם צללית אבקה נדירה שלהם בצבע סגול פנינה מ-ד-ה-י-ם שקניתי מקולקציית Venomous Villains.


מימין לשמאל-violet,spicy smoke,roasted chestnut,pearl,rose light



פיגמנט צלליות האבקה של מאק הוא עוצמתי מאוד וכדאי לקחת זאת בחשבון כאשר ניגשים להשתמש בהן. 


סווטצ'ים:

מימין לשמאל-pearl,rose light,spicy smoke,roasted chestnut,violet







צלליות  האבקה המצוינות של קריולן נקראות Satin Powder-Sparkling eye dust.
הנצנצים גרוסים בצורה עדינה מאוד כך שמתקבל מרקם שימרי אוורירי יחסית לזה של מאק למשל, מה שמאפשר לי שליטה טובה ביותר בעוצמת הברק שאני רוצה להשיג.


מימין לשמאל-SP114,SP252,SP334,Turquoise 2,SP221




 סווטצ'ים:


מימין לשמאל-SP114,Turquoise 2,SP334,SP221,SP252








לשמחתי גם לחברה עממית וזולה מאוד יש יכולת לנפק צלליות אבקה טובות, ובמקרה הזה צללית האבקה של ביוטיקייר מהווה דוגמה מוצלחת לכך.
ביוטיקייר קוראים להן "צללית אבקת כוכבים" ומספר 10 יכולה לתפקד גם כהיילייטר להארות על עצם הלחי והרקה לדוגמה.


צללית אבקת כוכבים מספר 10




סווטצ':

צללית אבקת כוכבים מספר 10





את צלליות האבקה בתפזורת ניתן להניח (כשתמיד מילת הקסם בהקשר הזה תהיה - בעדינות) באמצעות מברשות צלליות רגילות, אם כי אני אישית אוהבת "להדביק" אותן על העפעף בעזרת האצבע לקבלת מלוא האפקט שלהן.

כאן אני חוזרת לבעיה שהעליתי בתחילת הפוסט, ויש לי המלצה שקיבלתי מהמאפרת חן צארום במסגרת השתלמות מאפרות בעפרה קוסמטיקס -
אם תוך כדי איפור העיניים נוצר Fallout מסביבן (ועם האבקה בתפזורת הסיכוי לכך גבוה) שלכלך את העור/הקונסילר, מנקים בעדינות את המקום עם מגבון לח, מרססים פיקסר ספריי (אני משתמשת ב- Makeup Fixer של עפרה או ב- + Fix של מאק) ורק אז מניחים מחדש את הקונסילר/המייק אפ.
הפיקסר מסייע במקרה זה ביצירה מחודשת של מראה עור אחיד וללא מעברים בין האזור שנוקה למייק אפ שכבר מונח מסביב על שאר הפנים.




נתראה בחלק השלישי של טרילוגיית הצלליות, מנחשות כבר איזה מרקם צלליות יככב שם...?



ואם עדיין לא הכרתן, עלה דף חדש בבלוג - Blog Sale, אתן מוזמנות לבקר בו :)

Comments

  1. כמו צלליות אבן גם צלליות אבקה יש לי בשפע, כשהמככבות אצלי הן אלה של איל מקיאג'- שבניגוד לחברה ולשירות הלקוחות שלה- הן מעולות ויפהפיות.
    יש לי גם המון צלליות אבקה מקסימות של מאד מינרלס, (סווטשים את יכולה לראות כאן: http://masksoffmaskson.blogspot.com/2012/04/blog-post.html
    ), אבל לצערי לא כל כך יוצא לי להשתמש בהן.

    מבחינתי צללית אבקה מבריקה זה מוצר חובה באיפור ערב- בדיוק כפי שאמרת- ב-C הפנימי של העין.

    אני ממליצה להניח אותן עם מברשת ספוגית (כמו אלה שמגיעות בפלטות צלליות). אלו מברשות די גרועות להנחה וטשטוש של צלליות, אבל במקרה של צלליות אבקה- הן לוכדות את האבקה, ואז כשמניחים בטפיחות יש מינימום fall outs. יש לביוטיקייר כאלה ארוכות שעולות שלושה שקלים, והן עושות אחלה עבודה.

    אהה וגם לאחרונה גיליתי עוד אתר שמוכרים בו הרבה צלליות אבקה מינראליות במקרם מט, שזה דיי מגניב: http://www.meowcosmetics.com/

    זהו חפירות להיום :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. סיונוש, חפירות איכותיות כמו שלך תמיד מתקבלות בברכה :)

      צלליות אבקה של איל מקיאג' לא ניסיתי, הצלחת להשאיר אותי מסוקרנת, צלליות מאד מינרלס נראות מעניינות, ואני ממש לא מבינה איך חובבת חתולים מושבעת שכמותי פיספסה עד עכשיו אתר קוסמטיקה בשם MeowCosmetics -זה הרי חיבור מושלם בין 2 האהבות הגדולות שלי!

      בשימוש אישי בצלליות אבקה אני נשארת נאמנה להנחה עם האצבע, אבל אין ספק שכשאת מאפרת מישהי אחרת היא תעדיף בשם הסטריליות מברשת - ואז בהחלט כדאי להשתמש במברשת ספוגית כפי שהמלצת.

      Delete
  2. שמעתי הרבה על צלליות מינראליות! הן נראות טוב
    הבנתי שאפשר להרטיב אותן טיפה ואז האפקט יוצא ממש מדהים :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אכן יש צלליות אבקה מינראליות מעולות דוגמת אלה של Mineraz, עפרה ו- IDYLLIC של ג'ייד.
      לא ניסיתי להשתמש בצלליות אבקה כשהן לחות מעט, נשמע מורכב אך בהחלט מסקרן - תודה על ההמלצה!

      Delete
  3. מודה כי אני מעט סולדת מצלליות אבקה (מלכלכות עבורי מדי)
    אבל הן בהחלט יוצרות את האיפור הכי מרשים...

    ReplyDelete
    Replies
    1. מבינה אותך לחלוטין,
      אבל אין ספק שבמקרה הזה אכן ההשקעה שווה את התוצאה :)

      Delete

Post a Comment