טרילוגיית הצלליות - חלק שלישי(ב)


בהמשך ישיר לחלק השלישי של טרילוגיית הצלליות, אני רוצה להציג בפניכן פלטת צלליות קרם מיוחדת שנרכשה בספורה ומהווה לטעמי סוג של יצירה.

אני מדברת על פלטת צלליות הקרם של Make Up For Ever, ה-  Black Tango Palette.

קצת רקע. סניף של ספורה עבורי הוא כמו חנות ממתקים לילד גרגרן במיוחד - אני רוצה הכל ומתחילה לחוג בחנות עם הסלסילה בסוג של שיכרון חושים, והנטייה שלי היא בדרך כלל להימשך לסטנדים של החברות שלא קיימות בישראל ואהובות עלי מאוד, כמו בנפיט, אורבן דיקיי, טו פייסד והאיפור של ספורה עצמה.
אבל MUFE, שנמכרה בעבר בישראל, משום מה לא ממש נמצאת אצלי בשדה הראייה.

בביקור האחרון בחו"ל, תוך כדי הסחרור בחנות "הממתקים" חלפתי ליד הסטנד שלהם, ראיתי את הפלטה ושלא כהרגלי מיד נעצרתי. עיצובים אסתטיים ולא שגרתיים במוצרי איפור תמיד תופסים את עיני, והמוצר הזה בהחלט ענה על ההגדרה:


BLACK TANGO PALETTE








BLACK TANGO PALETTE



כמה מילים על MUFE - המותג נוסד בשנת 1984 על ידי Dany SANZ, ציירת ופסלת צרפתייה שהפכה למאפרת, ויועד במקור למאפרים מקצועיים.
כיום המותג נמכר בארה"ב, אירופה, אסיה והמזרח התיכון, ולצד כל מוצרי האיפור "הרגילים", קרי מייק אפים, פודרות, צלליות וכו' נמכרים גם מוצרי איפור אומנותי ואפקטים מיוחדים.




ומה בפלטה?
הצלליות מגיעות בקופסיות קטנות הטמונות בתוכה:


קופסיות הצלליות








מימין לשמאל-black with red highlights,black with green highlights,black with blue highlights,ivory






סווטצ'ים:



משמאל לימין-black with red highlights,black with green highlights,black with blue highlights,ivory




הצלליות הללו פשוט נדירות. מלבד הבהירה שהיא מאוד שימרית ויכולה לשמש להארות על עצם הגבה וב- C הפנימי של העין, 3 הצבעים האחרים כהים וחזקים עם מעט נצנוץ.
היות והן מתקבעות על העפעף תוך זמן קצרצר חשוב להניח ולטשטש אותן במהירות, הן עמידות לאורך שעות ארוכות ללא תזוזות ודהיות, ניתנות לשימוש גם כאייליינר בעזרת מברשת ייעודית ואידאליות ליצירת מראה איפור Smokey eyes.
בנוסף מופיע על הפלטה תאריך תפוגה מדויק של הצלליות - שזה תמיד טוב, ורשום שהן גם Waterproof אבל את זה לא בדקתי.
בשורה התחתונה אם חשקה נפשיכן בצלליות קרם שהן גם מוצר אספנות ייחודי ואיכותי, תחת ההסתייגות שהוא יתאים לדעתי בעיקר למתאפרת "מתקדמת" ופחות לאלה שרק עושות את צעדיהן הראשונים באיפור, ויש לכן נגישות לספורה (נסיעה לחו"ל או הזמנה מהאתר שלהם ושילוח לארץ דרך חברת שילוח בין לאומית), זה המוצר בשבילכן.





בטרילוגיה כזאת חשוב גם לתת מקום למוצר שמסיים את היום לאחר שהסתובבנו שעות עם עיניים מאופרות למשעי בצלליות אבן/אבקה/קרם, והוא כמובן מסיר איפור העיניים.

הספקתי לנסות הרבה סוגי מסירים, ואני מוכנה להישבע בשני מסירי איפור עיניים דו פאזיים מצוינים - Bi-Facil של לנקום ו- Take the day off של קליניק.
אבל לפני מספר חודשים גיליתי מסיר איפור עיניים דו פאזי יוצא דופן על בסיס נוסחה משולבת של מים וסיליקון, ה- Eye Make-Up Remover של קרליין.
אני מצהירה כאן שהמוצר הזה הפיל אותי מהרגליים בקטגוריה שלו ומבחינתי זה מסיר איפור העיניים שלי מעתה והלאה - הוא מתמודד "ללא הנד עפעף" עם החומרים העמידים ביותר כולל צלליות ה- Black Tango, לא גורם לי לרגישות, דמעות או "עננים", לא משאיר תחושה שמנונית על העפעף לאחר מכן ואם כל זה לא מספיק אז מחירו הוגן לכל הדעות (אני קניתי אותו בקיט שהגיע עם מסקרה במחיר של 59.99 ₪) -
בקיצור, יש כאן חתונה קתולית!



מסיר איפור עיניים של קרליין



תמה ונשלמה לה טרילוגיית הצלליות שלי, אבל כמובן שבהמשך ישולבו בפוסטים השונים עוד מגוון צלליות מעניינות שימצאו את דרכן אל שידת האיפור שלי, ואני מקווה שנהניתן לקרוא את הטרילוגיה לפחות כמו שאני נהניתי לכתוב אותה.

ניפגש בפוסט הבא!


Comments

  1. הפלטה נראית מקסים! חבל שלא נתנו מגוון של צבעים במקום שלושת ה"מושחרים" כי ל-MUFE יש צלליות צבעוניות מעלפות!

    ReplyDelete
    Replies
    1. זו אכן פלטה מקסימה, והם בכוונה התמקדו במקרה הזה בגוונים מושחרים חזקים ודרמטיים, כי Dany Sanz’s אוהבת את ריקוד הטנגו הארגנטינאי שהוא מאוד דרמטי.
      בכל מקרה, הצליח להם :)

      Delete
  2. פוסט נהדר :-)
    המסיר איפור מאד מעניין אותי והפלטה יפייפיה.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה על הפרגון, כיף לשמוע ושמחה מאוד שאהבת!

      אני בדרך כלל לא נוטה להשתפך על מוצרים כי הכרתי כבר כל כך הרבה שכיום קשה יותר לרגש אותי, כך שאם אני מוכנה "להצהיר נאמנות" למוצר אז זה רק כי הוא יוצא דופן בביצועיו.
      ואכן עד היום זה קרה לי רק עם המסיר איפור עיניים הזה והמייק אפ הנוזלי של בנפיט :)

      Delete
  3. עד היום אני לא מבינה למה הפסיקו את היבוא של MUFE לארץ....איזה פיספוס! יש ל- MUFE מוצרים נהדרים. הפלטה שרכשת נראית טוב, תתחדשי ותיהני. את מסיר האיפור של קרליין אני מוצאת כחביב, הוא אכן יעיל אך אני לא אוהבת את ההרגשה אחרי ההסרה, העפעף נותר שמנוני והאמת שלי דווקא היו לפעמים עננים כשהשתמשתי בעבר במסיר הזה. מעדיפה מסירים על בסיס מיימי ללא שומן. כמובן שכל אחת מגיבה באופן שונה למוצרים :) אחלה פוסט.

    ReplyDelete
    Replies
    1. הפלטה נראית ומרגישה טוב על העפעף- שזה תמיד כיף, ובהחלט חבל שהם הפסיקו להימכר בישראל.
      אני חושבת שהם פשוט לא הצליחו כאן כמו שהם ציפו ולכן העדיפו מה שנקרא - To cut their losses and leave.

      החווויה שלך עם מסיר האיפור של קרליין לגמרי מוכיחה כמה שדברים הם אינדיבידואליים - מה שיכול להיות עבורי בחזקת "גביע קדוש" עבורך הוא לכל היותר חביב.
      אבל מעניין שאת מרגישה שהעפעף שלך נותר שומני לאחר השימוש, קרליין מצהירים בבירור באתר שלהם שזה מסיר איפור על בסיס נוסחה משולבת של מים וסיליקון וללא מרכיבים שומניים..

      ותודה רבה כמובן על הפרגון :)

      Delete
  4. מור, נכנסתי עכשיו לאתר של קרליין לראות על מה את מדברת. רשום שם שהמוצר אינו מכיל שמנים מינרליים, לא רשום שהמוצר אינו מכיל שומן. לפעמים צריך לקרוא בין השורות...(גם מה שלא כתוב שחור על גבי לבן):-) זה מוצר שומני שתמיד הייתי מעבירה מעליו ביודרמה או מי הסרה אחרים בכדי להיפטר מההרגשה השמנונית שהוא מותיר על העפעף. אני שמחה בשבילך שמצאת את המסיר שלך, כמו שרשמת - דברים הם אינדיבידואליים...:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. מודה לך אם כך על החידוד הסמנטי לידיה, השכלתי.

      Delete
  5. בביקורי בספורה המדף שלהן משך אותי חזק... אבל לצערי צלליות הטסטר נשארו פתוחות והתייבשו... מכיוון שלא יכולתי לגעת ולבדוק העדפתי להמשיך הלאה...
    איזו טעות!
    זה מסיר האיפור שאני תמיד חוזרת אליו.. אני תמיד קונה אותו שיש מבצע ואני חושבת שיש לי אוסף די גדול של מסירי קרליין במגירה... "ג'אסט אין קייס"

    ReplyDelete
    Replies
    1. וואי, איזה חבל - באמת פספוס.. :(
      אולי תעשי מהלימון לימונדה, וזו תהווה סיבה (אחת מיני רבות כמובן) לגיחה נוספת לחו"ל בעתיד הקרוב? אני תמיד בעד :)
      מסיר האיפור באמת ייחודי בעיני - כמה שהוא זול, ככה הוא מוצלח!

      Delete

Post a Comment