אביב 2013 של בובי בראון


האירוע של בובי הגיע מבחינתי בדיוק בזמן.
קראתי בבלוג The Beauty News על הקולקציות הרבות שבובי בראון מתעדת להשיק במהלך החודשים הקרובים, באירוע שמעתי פירוט וקיבלתי עוד מידע עליהן ובואו ונאמר שה- Wish List שלי מהמותג הזה התארכה מאוד לאחריו!

ועל מה אנחנו מדברות?
בראש ובראשונה, בובי בראון בחרה בקייטי הולמס להיות הפרזנטורית שלה, וזו הפעם הראשונה שהמותג משתמש בסלבריטאית לייצג אותו. הבחירה דווקא בקייטי הוסברה בכך שהיא מייצגת עבור בובי בראון "אישה אמיתית", כזאת שעובדת, מגדלת ילדה וחיה את חייה. אני מודה שלי אישית קצת קשה להתייחס לקייטי הולמס כאישה אמיתית, אני באמת חושבת שקל יותר למשל להיות חד הורית כשיש לך מיליונים בבנק ושלבעלך לשעבר קוראים תום קרוז, אבל אולי זאת רק אני...

 
הקולקציות שנחשפנו אליהן באירוע, באמצעות המאפר הראשי של החברה ואחד האנשים היותר מקסימים ותאטרליים שכל מפגש איתו הוא חוויה, אדואדרו פריירה, הן (וקחו נשימה עמוקה):
Holiday Gift Collection שהגיעה לארץ והיא אחת המתוקות,
Pink&Red Collection שהגיעה לארץ,
Lilac Rose Collection שמגיעה החודש,
Extra Bright Collection שתגיע במרץ-אפריל,
Beauty Resolution Collection שתגיע באפריל,
Long-Wear Even Finish Compact Foundation שיגיע באפריל,
Retouching Powders שתגיע באפריל,
Brighten, Sparkle & Glow שתגיע באפריל,
Nude Beach Collection שתגיע ביוני.



Holiday Gift Collection - צילום יח"צ





אז בלי לבזבז זמן, בחרתי לשים דגש על כמה מוצרי כוכב מהקולקציות השונות-
גילוי נאות: Rich Caviar Palette ו- Brightening Finishing Powder התקבלו לסקירה מהחברה



Long-Wear Even Finish Compact Foundation:


Long-Wear Even Finish Compact Foundation

על המייק אפ הזה בגרסתו הנוזלית כתבתי בשנה שעברה. באפריל תושק בישראל גרסת הקרם שלו, ולדברי אדוארדו הוא מכיל סיליקה ופולימר גמיש שביחד מלחחים את העור ולא גורמים ליובש כפי שמייק אפים מסוג זה עלולים לגרום.
בעיקרון אני לא חובבת מייק אפים דחוסים, בין אם בקרם או באבקה, ואין ספק שמסקרן אותי לראות אם דווקא זה יהיה המייק אפ שיגרום לי לשנות את דעתי...




אדוארדו בפעולה








Long-Wear Cream Shadow Stick:

Long-Wear Cream Shadow Stick

צלליות קרם בסטיק שמבטיחות נוחות שימוש מקסימאלית, לפי אדוארדו מחזיקות מעמד על העפעף 8 שעות ואין צורך בהנחת פריימר עיניים לפני. מניחים אותן על העפעף כמו אייליינר עבה ולא מדוייק ומטשטשים עם האצבע/מברשת כלפי מעלה. הן תוצענה ב- 8 גוונים שונים.










 Extra Repair Serum צילום - יח"צ

הסרום הוא חלק מקולקציית הטיפוח של בובי בראון הנקראת Extra Bright והמורכבת בנוסף מתכשיר ניקוי המסיר גם איפור, ממי פנים ומקרם ידיים. הנה מה שמספרים עליו בבובי:

"במרקם חלבי ועשיר, סרום מזין זה מעניק תחושת נוחות מיד עם המגע בעור. עם הזמן, הוא ממשיך ופועל בכדי לשפר את המרקם ומחסום הלחות של העור. רווי במרכיבי אנטי-אייג'ינג, הוא מסייע בהחלקת מראה הקמטים והקמטוטים תוך שהוא מעניק לעור מראה מוצק ומורם יותר.
מרכיבים ויתרונות:
קומפלקס חיטה, סובין ותמצית זיתים מסייע בחיזוק המחסום הטבעי של העור ומשפר את יכולתו לאצור את הלחות ולמנוע נזק עתידי.
ויטמין C ופפטיד רב עוצמה מסייעים בריכוך מראה הקווים והקמטים תוך כדי מיצוק העור.
תמצית מרווה מרושתת ממריצה את תחלופת תאי העור ומסלקת את התאים העמומים מפני העור על מנת לחשוף משטח רענן וקורן.
תמצית קליפת מגנוליה, סוכרוז וקפאין מסייעים בשיכוך אדמומית הנגרמת מגירוי.
סודיום היאלורונט, גליצרין ושמן מזרעי Meadow foam מרווים את העור בלחות, מיד ולאורך זמן".









Retouching Powder:

Retouching Powder

על הפודרה הזאת, שתגיע לישראל רק בחודש הבא,  שמתי יד כבר לפני חודש וחצי בזכות הסניף של רשת הקוסמטיקה Douglas במדרחוב Kalverstraat שבאמסטרדם.
נכנסתי לחנות וכשהגעתי לדוכן של בובי בראון שאלתי את המאפרת לגבי הפודרות הללו. היא התחילה להתפתל ואז אמרה לי שבעיקרון הם קיבלו אותן לפני מספר ימים אבל הן לא בתצוגה כי הן תחלנה להימכר להולנדיות רק בעוד שבוע. ואז היא חשבה בינה לבין עצמה עוד דקה, הבינה כנראה שחבל לפספס מכירה, ואמרה לי שמכיוון שאני תיירת היא תוכל למכור לי אותן.
או אז נפתחה לה המגירה התחתונה, נשלפו כל גווני הפודרות, התיישבתי על הכיסא והתחלנו לבצע טסטים כדי לבדוק מה הגוון בשבילי.

מדובר על סדרה של 6 פודרות ללא טלק בגוונים שונים המתקבלות כשקופות על העור, כשכל גוון בעצם מלטש פגמים בתוצאה הסופית של האיפור (אפקט פוטושופ) ולכן מומלץ להשתמש בהן ללא/מעל מייק אפ, ולא במקום הפידור הרגיל של המייק אפ המיועד לנטרל ברק.
גוון מספר 1 Yellow שאני רכשתי מיועד לנטרול אדמומיות בעור בגוון בהיר עד בינוני.

מה יש לי לומר על הפודרה הזאת?
במשפט אחד: אם יש לכן עור מעורב/שמן, כשהיא תושק בישראל תעשו מאמץ מיוחד לרכוש לכן אחת כזאת.
זאת מפני שהיא מקיימת את ההבטחה, מאחדת את גוון העור ונותנת טאצ' סופי יפה בסיום האיפור כולו.

אבל, ויש כאן אבל גדול - מההתנסות שלי הפודרה הזאת מתעבת יובש, כך שאם את בעלת עור יבש מטבעך או שיש לך חלקים יבשים בפנים (כמו שיש לי למשל בחורף) היא תיצמד אליהם, תדגיש ותייבש אותם עוד יותר.
אז בעלות עור יבש - זו לא הפודרה בשבילכן, בעלות עור מעורב - תשתמשו בה רק באזור ה- T, ובעלות עור שמן - הפעם זכיתן.








Full Coverage Face Brush:


Full Coverage Face Brush


את המברשת רכשתי ביחד עם ה- Retouching Powder, כשהמאפרת ההולנדית הדגישה בפני שזו מברשת ייעודית לפודרה הזאת. אם תסתכלו באתר של בובי בראון, תראו שהיא אכן מופיעה שם ביחד עם ה- Sheer Powder Brush כמיועדת לשימוש עם הפודרה, אבל...
אדוארדו הציג אותה באירוע לשימוש עבור הנחת מייק אפ נוזליים ומוצקים, וכשניגשתי אליו לאחר מכן ושאלתי לגביה הוא ענה לי חד משמעית שה- Full Coverage Face Brush אינה מתאימה ל-Retouching Powder כי היא דחוסה מדי והעדיפות עבורה היא למברשת אוורירית יותר, שתפזר את האבקה בקלילות על הפנים.

המברשת הוסבה אחר כבוד לשימוש עם המייק אפ שלי, ולשמחתי התברר שמדובר בכוכבת על - מריחה קלה, אחידה ונוחה של החומר על כל הפנים וסיוע למייק אפ במתן גימור חי ומחמיא, אני מאוהבת בה ובהחלט שוקלת לרכוש עוד אחת כזאת!







 Caviar & Oyster Mini Brush Set מתוך ה- Holiday Gift Collection:

 Caviar & Oyster Mini Brush Set

את סט המברשות המתוק הזה הספקתי לרכוש בדוכן של בובי בראון בדיוטי פרי בנתב"ג, והיות והוא נראה ממש כמו קלאץ קטן ומקסים, אני נהנית לשלוף אותו מהתיק כשאני מתאפרת מחוץ לבית.
הוא מורכב מ- 4 מברשות שימושיות:
מברשת סומק
מברשת צלליות
מברשת אייליינר
מברשת שפתיים.






Rich Caviar Palette מה- Holiday Gift Collection-

Rich Caviar Palette

זמן רב רציתי להיות הבעלים של אחת מפלטות הצלליות של בובי בראון, המפציעות מפעם לפעם במסגרת הקולקציות ותמיד מושכות את העין.
אני מודה קודם כל שזו לא פלטה שהייתי בוחרת בעצמי, כי אני נמשכת לצלליות בגוונים חיים יותר וכאן הגוונים הם כהיים ברובם והגוון שמנצנץ (בצד שמאל למטה) נראה מנצנץ מדי לטעמי.
אבל מה רבה הייתה הפתעתי לגלות שדווקא אותו גוון מנצנץ נותן טאץ' סופי מקסים לשאר הצלליות ופשוט התחלתי לשלב אותו עם כמעט כל צללית אחרת שיש לי, וזה שוב מוכיח שכשזה מגיע לאיפור, ממש לא כדאי לשלול שום דבר על הסף.
הגוון הבהיר בצד שמאל למעלה מושלם להארות של עצם הגבה וה - C הפנימי של העין, ואת שאר הצבעים (שעוצמת הגוון שלהן ניתנת לבניה ועם פריימר עיניים מפגינות עמידות למשך שעות ארוכות, 9 לפי הבדיקה האישית שלי) אני אוהבת גם לשלב עם צלליות צבעוניות מפלטות אחרות לקבלת מראה "שמח" יותר. 


סווטצ'ים-


Rich Caviar Palette










Brightening Finishing Powder מקולקציית Brighten, Sparkle & Glow-

(Porcelain Pearl) Brightening Finishing Powder

בגוון Porcelain Pearl, הפודרה היא מוצר פינוק יפהפה המורכב משישה גוונים בהירים המשתלבים יחד ומאירים את העור, לקבלת גימור טבעי ובריא. לפי בובי בראון הנוסחה החדשנית מורכבת מתותי עץ, ענבים, סקוטלריה ותמציות שורש ערבז, ומבהירה מידית את העור באמצעות צבע המתקן את גוון העור. במקביל, המרקם העדין שלה מקבע את האיפור בצורה מושלמת, מבלי להכביד על העור.

אני יכולה להעיד מההתנסות עימה שזהו מוצר המסייע במתן גימור יפה עם נצנוץ עדין עד כמעט בלתי נראה לעור לאחר הנחת המייק אפ, והגעתי למסקנה שהשימוש בה עם מברשות פלאפיות (כמו מברשת הסומק מסט המברשות שהצגתי למעלה) נותן את התוצאה המוצלחת ביותר.

הפודרה קיימת בגוון נוסף, הנה התמונה שלה כדי שיהיה על מה עוד לפנטז:

Nudes) Brightening Finishing Powder) צילום - יח"צ




אם לסכם את כל השפע הזה ולאחר כמעט שנה מאז שנפתחה החנות בישראל, אני חושבת שהמוצרים של בובי בראון ככלל הם איכותיים, המבחר מגוון ומעודכן והתמחור (לטעמי כמובן) הוגן. 
כל ביקור אצלם בחנות מהווה חוויה עבורי, ואתן גם יכולות לבקר אצל בובי - ברמת אביב, בדיוטי פרי והחל מה- 20.3 גם באילת!

Comments

  1. מעוררת קנאהב שאת - הפודרה כל כך מסקנת אותי שאני ממש מחכה לבואה - פוטושופ הוא קרה לה - ומהתרשמותי באירוע אני בהחלט מצפה.

    לא פחות אני מחכה למ.אפ פודרה - מוצר אהוב עלי, עמיד במים אמור להיות עיד גם בלחות הקיץ התל אביבית לא?

    ReplyDelete
    Replies
    1. יקירה, כפי שאמרתי לך הערב, הקנאה במקרה של הפודרה בהחלט מוצדקת, ותדאגי באותה הזדמנות להצטייד גם ב- Full Coverage Face Brush, המברשת הזאת פשוט נדירה!

      והמייק אפ פודרה אכן מסקרן ואם הוא יצליח להפגין עמידות בלחות התל אביבית של יולי-אוגוסט כפי שהוא מבטיח, אז אין ספק שהוא יהפוך מבחינתי למוצר כוכב :)

      Delete
  2. הפודרה הזאת ממש מסקרנת, אפקט פוטושופ זה חלום של כל אחת
    אך מה גדולה האכזבה שהיא לא טובה לעור יבש, עור הפנים שלי יבש כמו הנגב בחמסין.
    לא נורא..חסכתי עוד כמה שקלים :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני חושבת שבעולם הקוסמטיקה הרווי, מוצרים חדשניים הם אוטומטית מעניינים יותר, אבל חשוב לדעת מראש האם יש להם מגבלות ומהן.
      במקרה של הפודרה הזאת היובש מהווה מגבלה ניכרת, ואישית אני רק מחכה שיגיע כבר הקיץ והעור שלי יחזור להיות מעורב - שמן כדי שאוכל להשתמש בה בחופשיות..

      Delete
  3. קיט המברשות מושלם, ואני מקווה שיהיה נוכח בעוד חודש עם נסיעתי לרומא... אהבתי את המידע הענייני ומגוון המוצרים :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. קיט קסום לגמרי, ואני גם מקווה שתמצאי אותו - כשאני עברתי בדיוטי זה היה האחרון על המדף באותה נקודת זמן..

      שמחה שאהבת את הסקירה, לאור ריבוי המוצרים היה לי חשוב להיות עניינית ככל האפשר ולא להלאות, אבל עדיין להיות מעניינת.

      Delete
    2. הייתי יכולה בשמחה גם לקרוא פוסט המשך בנפרד על המברשות, אבל אהבתי לראות את כל המוצרים יחד בסקירה שהיא לא 'מתישה'.

      Delete
    3. זה בדיוק מתחבר למה שכתבתי בפוסט הקודם על ה- Fine ONE ONE של בנפיט -
      יש לי המון מוצרים שממתינים לסקירה, ולפעמים פשוט נוצר "פקק" שפוסטים כאלה, שמציגים הרבה מוצרים ביחד, משחררים אותו :)
      בכל מקרה תדעי שהקיט מצוין והמברשות איכותיות ויעילות, אבל אם הייתי צריכה לבחור מברשת אחת בלבד אז אין ספק שהייתי הולכת דווקא על תותחית העל, ה- Full Coverage Face Brush.

      Delete
  4. מאוד אוהבת את מוצרי בובי בראון אבל לא כולם מוצלחים לצערי. יש את הנהדרים ויש את אלו שנראים טוב אבל לא תמיד עובדים...

    ReplyDelete
    Replies
    1. אין ספק שכמו לכל מותג איפור עם מגוון רב של מוצרים סביר שתהיינה פה ושם גם "נפילות", אבל אני וחברותיי לא חווינו עד כה אכזבה עם בובי- רק מקווה שזה יימשך ככה :)

      Delete
  5. הפודרה נשמעת מסקרנת, אפילו שבד"כ אין לי סבלנות לאלפי שכבות. קודם פודרה מקבעת ומונעת ברק ואז עוד פודרה?! אבל אני מוכנה להתגבר על העצלנות ולנסות =) בנתיים יש לי רק קונסילר ושפתון שלהם, מאוד רוצה לנסות עוד

    ReplyDelete
    Replies
    1. מבינה את חוסר הסבלנות לשים עוד ועוד שכבות, אבל סדרת הפודרות הזאת משרתת מטרה שונה משל הפודרה הסטנדרטית - ואם כבר אנחנו מעמיסות שכבות אז עדיף לדעתי שזה יהיה לפחות ממוצר קליל כמו פודרה :)

      וממליצה לך בחום על ביקור אצלם להכרה והתנסות בקשת המוצרים, זה לחלוטין חוויה!

      Delete
  6. וואו, המון מוצרים! תודה על המידע הנרחב, אני אשמח גם לראות את הצלליות בשימוש בהזדמנות :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה ניצן :)
      אכן הרבה מוצרים, אין ספק שבובי בראון "התפרעה" השנה, וטוב שכך!
      ולגבי הדגמת הצלליות הלכה למעשה, זה בהחלט נמצא אצלי בחשיבה...

      Delete
  7. אני ממש מתכננת על פודרת הפוטו שופ והשיידסטיק.
    המחירים לא הכי זולים, אבל יש להם כמה מוצרי דגל שהם מאסט

    ReplyDelete
    Replies
    1. תכנונים טובים יש לך, יקירה :)
      ומראש לא מדובר כאן על קוסמטיקה עממית, כך שבשביל איפור מקצועי המחירים בסך הכל מוצדקים והעובדה שהם גם פתחו את האפשרות להנחת מאפר - בכלל הופכת אותם למשתלמים מאוד.

      Delete
  8. אהבתי את הצלליות, אני לא חובבת גדולה של צלליות באופן כללי אבל נראה לי שה
    Long-Wear Cream Shadow Stick
    מספקת את הסחורה. בהנחה שזה באמת עמיד ל 8 שעות...

    ReplyDelete
    Replies
    1. הצלליות הללו אכן מסקרנות ובהדגמה של אדוארדו הן נראו מצוינות.
      היות ועדיין לא ניסיתי אותן בעצמי אני לא יכולה להעיד על העמידות, אשמח לעדכן שוב בהמשך, וכמובן שאם תנסי אותן קודם את יותר ממוזמנת להוסיף כאן את התרשמותך האישית מהן :)

      Delete

Post a Comment