להסתיר או להאיר?

אז זהו, שגם להסתיר וגם להאיר!

כשמדובר על הסתרה, הכוונה היא לשימוש בקונסילר כדי לכסות במידת האפשר את הפגמים השונים בעור, ובעיקר כהויות מסביב לעין. היום אגב מקובל מאוד להשתמש בשילוב של קונסילר וקורקטור, המשלימים זה את זה - את הקורקטור נניח על הכהות שבזווית הפנימית של העין, זאת שסמוכה לאף, ומעט כלפי מטה ואת הקונסילר על הכהות שנמצאת מתחת לעין ונטשטש את המעבר ביניהם. 
כשמדובר על הארה, כל תלמידת איפור מתחילה תדע לדקלם לכן שבאיפור הכל זה משחקים של אור וצל: הארות נועדו כדי להבליט ולשם כך מומלץ להשתמש בצבע בהיר בשני טונים מגוון העור, והצללות נועדו כדי לשקע ולשם כך מומלץ להשתמש בצבע כהה בשני טונים מגוון העור.


לאור זאת נראה לי אך טבעי להתמקד במוצרים מכאן ומכאן ולכן המיקוד בפוסט הזה הוא בקונסילרים ובטושי הארה (ואגב על מוצרי הצללה אהובים עלי תוכלו לקרוא כאן וכאן), 
והנה הם לפניכן:

זה שמסתיר וזה שמאיר

זה לא סוד וכבר דיברתי על כך בעבר, שאני סובלת מכהויות חזקות מתחת לעיניים ותמיד נמצאת בחיפוש אחרי אותו קונסילר מושלם שיכסה אותן בצורה הטובה ביותר.
ערכת הקורקטור-קונסילר של בובי בראון עושה אמנם עבודה מעולה, אבל היות ואני תמיד בתחושה שמעבר לפינה מחכה לי בכל זאת משהו יותר טוב, החיפושים תמיד נמשכים, ולאחרונה נוספו לארסנל השניים הבאים:




MAC Mineralize Concealer:

Mineralize Concealer

הקונסילר הזה הותאם לי בגוון NW25 בסניף רמת אביב, ובהתחלה הייתי סקפטית לגביו.
התרגלתי להאמין ולהשלים עם העובדה שכהויות כמו שלי יטושטשו אך ורק עם עם קונסילרים קרמיים וכבדים, והקונסילר הנוזלי הזה לא היה קרוב אפילו לכבד. 
בהנחה הראשונית ובתאורת החנות הוא נראה לי בטעות כמתקבל די אפרורי על העור שלי, אבל לאחר מספר דקות הוא נטמע בעור היטב, כמעט מבלי להיכנס ו/או להדגיש קמטוטים, והצליח לתת כיסוי בינוני ומואר עם עמידות יפה של 7 שעות בחום ובלחות של אוגוסט ומבלי לפדר אותו.
אני משתמשת בו בעיקר בימים שבהם ישנתי היטב בלילה הקודם כך שרמת העייפות והכהות קלות יותר, ומלבד המכסה הגדול והמגושם שלו שמייצר חוסר איזון למול המיכל הצר, אין לי כל טענה כלפיו אלא רק מחמאות. 







אני אוהבת להניח אותו בעזרת מכחול שטוח לקונסילר "יוניק" מספר 20, של עפרה:


"יוניק" #20

מהכתוב עליו באתר של עפרה:
"פיתוח מיוחד של מכחול קונסילר בסדרת Unique.
מעולה למילוי נקבוביותפוסט-אקנהקמטים וכמובן למריחת קונסילרים ומתקני גוון לסוגיהם.השיער הינו מסוג Taklonסינתטישהוא שיער רך עם סיבים ארוכים וחלקים למשעיובעל קצוות מעוגליםהסיבים העדינים והחלקים מונעים השארת סימני מריחהואינם סופגים את החומר ולכן המכחול חסכוני מאד במריחה
בנוסף, ידית המכחול מתוכננת בצורה ארגונומית לנוחות שימוש מרבית".

הצורה, שהיא בעלת דימיון מובהק לזו של מברשת שטוחה להנחת מייק אפ, והגודל של המברשת הזו מותאמים באופן אידאלי למבנה שמתחת לעין, וכך אפשר להטמיע בעזרתה את החומר בעדינות ולהגיע לאותו כיסוי בינוני מבלי להבליט את הקמטוטים.







Benefit fake up:

fake up

כשבנפיט השיקו את הקונסילר fake up לפני מספר חודשים הוא סקרן אותי מאוד בשל העיצוב המיוחד שלו.
לפי בנפיט:

Cover-up goes incognito! This hydrating crease-control concealer - with Vitamin E & apple seed extract - hides dark circles & diffuses fine lines for a silky smooth, ultra-natural look. 
Available in three shades, it’s proven to keep skin hydrated for 6 hours!* *Instrumental test 

הוא מגיע בשלושה גוונים ואני הזמנתי אותו בגוון 02 Medium, כשאני מזכירה שבהזמנת מוצרי בסיס (כגון מייק אפ וקונסילר) ובעיקר של מותגים שלא נמכרים בארץ ואי אפשר לנסותם טרם ההזמנה תמיד יש סוג של הימור בבחירת הגוון, שהייתי במקרה הזה מוכנה לקחת.
אני מורחת פס ממנו מתחת לעין ובמקרה הזה מעדיפה להטמיע אותו בעור בתיפוף עדין ובעזרת האצבע (משתדלת עם הקמיצה שמטבעה היא אצבע חלשה יותר) ומוסיפה עוד חומר במידת הצורך.
הדבר הראשון שמורגש ממנו זו לחות נעימה, ואני חייבת לומר שהוא משתלב בהרמוניה בעור ונותן במקרה שלי כיסוי נמוך וזה בסדר גמור מבחינתי כי מראש הציפייה שלי ממנו הייתה לרמת כיסוי כזו בלבד.
אני בהחלט חושבת שמי שלא סובלת כלל מכהויות או שיש לה כהויות קלות תהנה מאוד מהמוצר הזה - השילוב של לחות נעימה לעור הדק והיבש שמתחת לעיניים עם כיסוי דק, שלא נכנס כלל וכלל לקמטוטים, הינה אידאלית.
ניתן לרכוש אותו ישירות מאתר האינטרנט של בנפיט, לחצו כאן.







עם עטי הארה אני מנהלת כבר שנים "יחסי אהבה שנאה", 
ולא, אני לא דרמטית בכלל.

אהבה כי אני מאמינה אדוקה בכוחם של ההיילייטרים למיניהם לחולל קסם במראה האיפור הסופי, פשוט על ידי הוספת כמה נקודות של אור במקומות אסטרטגיים בפנים,
שנאה כי תמיד קינאתי באותן ברות המזל שלא סובלות מעוצמת כהויות גבוהה כשלי, ולכן יכולות להשמיש את הטושים המופלאים הללו גם בתור קונסילרים.
חשוב אגב לדעת שמוצרים המיועדים להארה באופן כללי מכילים פיגמנטים ליצירת אפקט של "החזרת אור", ואז במקרה שמצלמים אתכן באופן לא מקצועי, האזור שבו הנחתן את החומר ייראה בצילום ככתם לא מחמיא ולכן פחות מומלץ להשתמש בהם כקונסילר במקרים כאלה.



YSL Touche Eclat:

Touche Eclat

אולי טוש ההארה הוותיק, המפורסם והמהולל מכולם, ולא אגזים אם אומר שהוא היה סוג של "פורץ דרך" בקטגוריית המוצרים הזאת והפך לחביבם של אינספור מאפרים.
הזרמת החומר למברשת מתבצעת על ידי לחיצה על הפקק השחור שבראשו. הפורמולה בעלת מרקם קליל ודליל יחסית והגוון שרכשתי, מספר 2, מאופיין ככזה המתאים לעור בהיר ובעל תת גוון צהבהב.
בהנחה ראשונית על העור הוא מתקבל כמעט כשקוף, כך שעבורי הוא אידאלי להארות באותם מקומות אסטרטגיים המיועדים לכך: על עצם הלחי ולכיוון הרקות, מתחת לעצם הגבה ומעל הגבה, בגשר האף, במרכז הסנטר ומעל השפה העליונה.
לאחר ההנחה אני מטשטשת ומטמיעה את החומר בעור בטפיחות עדינות בעזרת הקמיצה והמראה שמתקבל הוא מואר ויפה.







Guerlain Precious Light:

Precious Light

אל טוש ההארה הזה התוודעתי לראשונה בזכות הבלוג של דנרה, ומיד מיהרתי לרכוש לי אחד כזה.
הזרמת החומר למברשת שלו מתבצעת על ידי סיבוב החלק העליון, ואפשר בהחלט לומר שהוא מהווה היפוך בפורמולה ובמרקם מהטוש של YSL. אם הסממן המובהק ביותר של YSL הוא הקלילות והשקפקפות, Precious Light הינו סמיך ובעל גוון חזק (יחסית לטוש הארה כמובן) ולכן גם הסתפקתי בגוון מספר 01, הבהיר ביותר.
חשוב להדגיש שהעובדה הזאת לא הופכת אותו להיילייטר פחות טוב מ- YSL והוא נותן הארה יפהפיה, אבל כאן יש לו יתרון ברור נוסף- היכולת שלו לתפקד גם כקונסילר טוב לאותן ברות מזל שהזכרתי מעלה.



והיות ואין טוב יותר ממראה עיניים,
הנה סווטצ'ים של שניהם שידגימו את ההבדל, כשחשוב להדגיש שכדי לקבל את עוצמת הסווטצ' של YSL נדרשתי למספר חזרות, ואילו כדי לקבל את הסווטצ' של גרלן עברתי פעם אחת בלבד:


למעלה- YSL, למטה - גרלן






לא משנה באיזה מוצר תבחרו להאיר את הפנים (וכמו שגוס יספר לכן בסרטון הבא - כל קונסילר שבהיר מגוון העור שלכן יכול בשקט לשמש למטרה הזאת) והמלצות נוספות להיילייטרים תוכלו לראות גם כאן וכאן
כי בשורה התחתונה- העיקר שתאירו!


Comments

  1. הו בנפיט, אהובתי. תמיד עצוב לי שאין להשיג אותם בארץ ושבסטרוברינט המבחר מצומצם.
    עכשיו חברה קונה לי בארה"ב את erase paste שלהם שאמור להיות קונסילר ממש טוב. כמו כן, יש להם את ooh la lift, שזה מוצר שלקח לי קצת זמן להבין מה פשרו.. בגדול זה היילייטר שגורם לעור להיראות אחיד יותר ובהיר-שימרי-ורדרד יותר (באחת ההדגמות של החברה ממש הודגש שלמוצר אין פיגמנט משל עצמו, אלא שהוא נועד רק להאיר היכן שמניחים אותו). זה מוצר טוב ושווה נסיון רק לא מאוד עמיד (לפחות עליי).

    ReplyDelete
    Replies
    1. אגב, שכחתי - אני חושבת שבבלוג הזה קראתי על fine one one שלהם, יתכן? מוצר ממש כיפי אבל הוא ממש לא מספיק עמיד לצערי :/

      Delete
    2. אין לי דרך להסביר את זה אבל כאילו יש לבנפיט מעין "מרכיב סודי" שגורם לי לאהוב אותם בצורה בלתי רציונלית בעליל, ואכן התסכול הגדול הוא שהם לא מגיעים לארץ- דוכן של בנפיט בחו"ל הוא לגמרי כמו חנות ממתקים בשבילי ואני רוצה ה-כ-ל, רק בלי ייסורי המצפון על הקלוריות...LOL

      ה- erase paste נחשב "סוס עבודה" בתחום הקונסילרים- ניסיתי אותו בעבר הרחוק והייתי מרוצה, ולעומת זאת את ה- ooh la lift (המיועד להארות מתחת לעין) עדיין לא ניסיתי, בטוחה שגם תורו יגיע:
      http://www.benefitcosmetics.com/product/view/ooh-la-lift

      על ה- fine-one-one אכן כתבתי בבלוג לפני כחצי שנה, הנה הקישור-
      http://mor-e-beauty.blogspot.co.il/2013/03/definitely-fine-one-one.html בהחלט אחד המוצרים הכייפים שעלי מגלה דווקא עמידות יפה, ואני אוהבת לעיתים לחזק את הגוון שלו עם סומק פודרתי מעל, המגביר "על הדרך" גם את עמידותו.

      ותמיד כיף לגלות עוד מכורת בנפיט כמוני, אני חושבת שצריך להקים מועדון מעריצות :)

      Delete
  2. גם לי, כמוך, יש חולשה לבנפיט עם מקום חם בלב תמיד. אני אוהבת קונסילרים ולכן הפוסט הזה מושלם בשבילי. מחכה כבר לנסות את הקונסילר של בנפיט שרק מחכה לתורו :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ידוע לי היטב שגם את מחובבות בנפיט, ואין לי ספק שאם נפתח מועדון מעריצות אז את תצטרפי ראשונה :)
      קונסילר, בשל יכולתו להיות רב שימושי (הסתרה והארה, הכל תלוי במרקם ובהתאמה שלו לגוון העור) הוא מוצר must מבחינתי,
      ומעניין יהיה לקרוא את דעתך על זה של בנפיט לאחר שתתנסי בו.

      Delete
  3. פוסט מעולה.
    אני לא יכולה לספור כבר כמה קונסילרים יושבים לי על שולחן האיפור.
    יש אחד שאני משתמשת בו באופן די קבוע. אחת לכמה זמן אני חושבת שהוא לא מספיק טוב וקונה אחד אחר. ואז אחרי 2-3 שימושים אני נוטשת את החדש לטובת הישן. הוא שייך לייצור של מאפרת בארץ ולא כל כך מוכר אבל נותן לי כיסוי טוב יותר אפילו מזה של בובי בראון.
    את הקונסילר המינרלי של מאק רכשתי ממש לאחרונה והוא די טוב מלבד העובדה שהוא *כן* נכנס לי לקמטוטים וזה די מבאס ומדגיש את האיזור שאני מנסה כל כך לטשטש!
    אשמח לשמוע איך את מצליחה להמנע מהצטברות החומר בקמטוטים. אני שוקלת למרוח שם פריימר עיניים :-P

    ReplyDelete
    Replies
    1. קודם כל תודה רבה על הפרגון הילה, כיף לשמוע!

      אני חושבת שתארת במדויק גם את ההתנהלות שלי מהרגע שגיליתי את ערכת הקונסילר קורקטור של בובי בראון- משתמשת בו באופן די קבוע, כל כמה זמן פונה "לרעות בשדות זרים", בסוף חוזרת אליו, וחוזר חלילה...
      סיקרנת אותי עם הקונסילר הקבוע שלך, אשמח אם תתני יותר פרטים - שם ואיפה אפשר למצוא אותו?

      לגבי ה- Mineralize Concealer של מאק, אני חושבת שההצלחה בהפחתת הכניסה לקמטוטים טמונה בשילוב של כמה פעולות שאני מבצעת-
      ראשית קרם העיניים המעולה שאני מניחה כבסיס, בפוסט שפירסמתי מיד אחרי הפוסט הזה סקרתי אותו (שייך לסדרת הטיפוח החדשה של סבון),
      שנית המברשת איתה אני מטמיעה את החומר, של עפרה שסקרתי בפוסט הנוכחי,
      ושלישית אני מפדרת מעט את התוצאה עם הפודרה מהערכה של בובי בראון, שמקבעת ונותנת את הגימור הסופי.

      בכל מקרה אם את שוקלת לנסות פריימר באזור הזה כפיתרון, יש לבנפיט פריימר שמיועד גם לעפעף וגם לאזור שמתחת לעיניים stay don't stray- http://www.benefitcosmetics.com/product/view/stay-dont-stray
      ניסיתי אותו בעבר הרחוק והוא היה מצוין אבל הייתה לו אריזת משאבה נוראית שגרמה לי לנטוש אותו. לאחרונה הם החליפו את המשאבה באפליקטור כמו של גלוס, אז אולי גם אני ארכוש אותו שוב :)

      חג שמח!

      Delete

Post a Comment