שיגרת טיפוח של בין לבין

הפוסט שלפניכן מציג את שיגרת הטיפוח שלי בחודשים האחרונים.
היות ואנו נמצאים עכשיו ממש בין סוגי מזג אוויר, טמפרטורות ואחוזי לחות משתנים - חמסיני יולי אוגוסט כבר מאחורינו, איזשהו סתיו ישראלי מתחיל לבצבץ לו בשעות הערב אבל החורף עצמו עוד נראה רחוק, השגרה הפעם גם היא מגוונת מאוד וכוללת טיפוח שיער, פנים וגוף.

גילוי נאות: מוצרי לייף ואסתי לאודר התקבלו לסקירה מהחברות.



שיער-

גוון שיערי הטבעי הוא שחור בהיר ואני צובעת אותו במספרה פעמיים בשנה לשחור כחול (ובחיי שאני בטוחה שזה הצבע השנוא ביותר על כל הספרים באשר הם, בשל הנטייה שלו לחדור את הכפפות ולצבוע גם להם את כפות הידיים בשחור על הדרך...), ולמרות שהוא חלק אני מנצלת את הביקור גם לביצוע פן חד פעמי שיהפוך אותו לכמה ימים מסתם שיער חלק לחלק "מקלות".
אחרי צביעה כזאת אני נוהגת לחפוף עם שמפו שישמור הן על השיער והן על הצבע, ולאחרונה רכשתי ישירות מהספר שלי שמפו של לוריאל המגן על הצבע ונקרא Vitamino Color.
מספיקה כמות קטנה ממנו כדי להקציף ולנקות שיער באורך בינוני כשלי, ועד כה ההשקעה (הוא עלה 59 ש"ח) נראית כמשתלמת- לאחר שהשיער מתייבש הצבע נראה חי ומבריק כפי שהיה כשיצאתי מהמספרה, והערך המוסף הוא הניחוח המעולה, שאמנם לא שורד יותר מדי זמן, אבל היי, אם ממילא השמפו הזה שומר לי על הצבע, אז מה אכפת לי לחפוף בתדירות גבוהה יותר מהרגיל?



בנוסף בעונות מעבר בעיקר אני נוטה לפתח קצת קשקשת, ולאחר שניסיתי כמה וכמה מוצרים ייעודים לטיפול בבעיה, נתקלתי ממש במקרה בשמפו נגד קשקשים מבית מכבי Care (השייכים למכבי שירותי בריאות) בשם Nice to head ופשוט התחולל קסם במסגרתו לאחר חפיפה אחת כבר נראה שיפור ניכר בכמות הקשקשים ומספר חפיפות לאחר מכן הקשקשים נעלמו לגמרי, והבונוס הגדול הוא שהשמפו הזה אינו מייבש ומשאיר את השיער שלי מבריק ועם ניחוח נעים. במחיר של 25 ש"ח - בהחלט אימצתי!

ימין-שמפו של לוריאל, שמאל-שמפו של מכבי Care






פנים-

מוצר ניקוי הפנים הבא גם הוא מבית מכבי Care, נקרא פייס care ומוגדר כתרחיץ פנים טיפולי, נטול שומן:

תרחיץ פנים




תרחיץ פנים

התרחיץ מתאים הן לעור צעיר הסובל מפגמי עור חיצוניים והן לעור בוגר הסובל מאדמומיות ולעור שמן ובעייתי. הוא מבוסס על חומר פעיל בשם SEBOMINE 12 להפחתת עודפי שומן ולניקוי נקבוביות חסומות, מועשר בגליצרין, מרגיע את העור, מעניק לחות וממיס ומסיר שומנים.
יש לו מרקם קרמי סמיך ובחודשיים האחרונים, מלאי החום והלחות שהפכו את עור הפנים שלי ממעורב - רגיל למעורב - שמן ואדמומי, הוא מילא את תפקידו נאמנה בהשארת העור נקי ומאוזן, ללא תחושת יובש או כיווץ לא נוחה.
עם זאת אני חייבת לסייג ולומר שכמסיר איפור הוא לא הצטיין, ובניקוי הערב נדרשתי לשימוש גם במסיר איפור פנים כדי שלא תיוותרנה על עורי שאריות איפור- מחיר שבשורה התחתונה הייתי מוכנה "לשלם" עבור התמורה שקיבלתי.
מחיר של התרחיץ הוא 50 ש"ח, ובדרך כלל יש עליו מבצעים והנחות לחברי מכבי שירותי בריאות וניתן למצוא אותו בבתי המרקחת של מכבי פארם, בניו פארם ובבתי מרקחת פרטיים.









כשהתחילו הפרסומים בבלוגספירה לגבי השקת סדרת מוצרי הפנים החדשה של סבון, Ocean Secrets, הסקרנות שלי התעוררה מיד, ובהזדמנות הראשונה ניגשתי לחנות שלהם לרכוש ממנה כמה מוצרים.
לסבון כבר יש סדרות של מוצרי טיפוח לפנים, אבל התחושה הכללית שמלווה את הסדרה החדשה לטעמי האישי היא שהוקדשה מחשבה רבה למיתוג ולמארזים של המוצרים, והתוצר הסופי, הקנקנים, פשוט נעימים לעין, אסתטיים מאוד וכיף להניח אותם על המדף באמבטיה.
בעלון שמצורף לסדרה מצוין כי מוצריה מכילים אצות מהים הצפוני, מועשרים באומגה 3,6,9 ומכילים גם ויטמין C, כשכולם ביחד מסייעים בהאטת הזדקנות העור ומעניקים לו מראה אחיד ורענן. בנוסף המוצרים מכילים שמנים ומרכיבי יסוד טבעיים המותאמים לכל סוגי העור, והם בעלי דרגת PH מאוזנת לרמת ה-PH הטבעי של העור. 

פילינג פנים Face Polisher:

פילינג פנים

אם הייתה אפשרות להשתמש בפילינג הזה מדי יום, תהיו סמוכות ובטוחות שזה מה שהיה קורה מבחינתי, אבל היות וההנחיות הן להשתמש עד פעמיים בשבוע, אני נאלצת לצערי הרב להסתפק בזה. הוא מכיל גבישי מנטה ושמן למון גראס וכאן אתריע ואומר שהוא לא מיועד לאלה מביניכן הרגישות לריחות עוצמתיים, כי הניחוח שמשתלט עליכן בעת עיסוי החומר על הפנים הוא בדיוק כזה.
אישית אני מרגישה ששילוב הניחוח עם הגרגרים פשוט פותח ומנקה כל נקבובית ונקבובית בעורי, והעור שלי מרגיש לאחריו חלק ומטוהר בדיוק כמו שפילינג טוב אמור להרגיש.
מחיר הפילינג הוא 125 ש"ח, לכמות ענקית של 200 מ"ל.







מסיכה Facial Care Musk:

מסיכה

במסגרת הסדרה סבון הוציאו 3 מסיכות פנים- מסיכת בוץ, מסיכת לחות והמסיכה הזאת, שמיועדת לחידוש העור. היא מתאימה לעור רגיל עד שמן ולשימוש פעם בשבוע, ומכילה קומפלקס רכיבים המסייעים בהרגעת העור ומונעים התפתחות קומודונים, ותרכובת האצות מהים הצפוני מסייעת בטיפול בעור שמן.
במריחה ראשונית שלה על הפנים התחושה היא מעקצצת ולא נוחה, אבל לאחר מספר דקות זה עובר, וכעבור 20 דקות, כשאני מורידה אותה בעזרת מים פושרים ההרגשה נהדרת והעור נראה חלק, מובהר ונקי. מחיר המסיכה הוא 79 ש"ח.







קרם עיניים:

קרם עיניים

אני אוהבת קרמי עיניים, אני חסידה של המוצר הזה ותמיד תמצאו אותי בחיפוש אחרי קרם עיניים חדש.
הדברים שחשובים לי במוצר הזה הם-

  • מרקם קליל
  • טיפול בכהויות
  • מארז נוח לשימוש.
קרם העיניים של סבון מבטיח מניעת היווצרות קמטוטים וסיוע בהפחתת נפיחויות ועיגולים כהים בשל היותו עשיר בחמאת שיאה, וויטמינים וקומפלקס רכיבים (תרכובת אצות, אומגה 3,6,9 ותמציות פולי קפה). לאחר שימוש יומיומי אני יכולה להעיד בשמחה שהוא עונה על 3 הקריטריונים הללו, כאשר מראה הכהויות שלי השתפר משמעותית בעזרתו, דבר מפתיע לכשלעצמו היות ולא חשבתי שיימצא אי פעם קרם כזה, אבל ניתן מבחינתי למדידה כי לא היה אצלי לאחרונה שום שינוי אחר בחיי היום יום מלבד הוספת הקרם הזה לשגרה שלי.
אם נכליל גם את העיצוב האסתטי והמתוק שלו בשיקולים, מבחינתי יש כאן מוצר מנצח במחיר של 89 ש"ח בלבד.







סרום של אסתי לאודר NEW ADVANCED NIGHT REPAIR SYNCHRONIZED RECOVERY COMPLEX II:

סרום

אסתי לאודר השיקו גרסה מחודשת לסרום הפנים המיתולוגי שלהם, ולפני שאחלוק אתכן את התרשמותי האישית, הנה קצת אינפורמציה עליו:
"אסתי לאודר פיצחה את סוד השפעת השינה על העור ומשיקה את
NEW ADVANCED NIGHT REPAIR SYNCHRONIZED RECOVERY COMPLEX II
תגלית מדעית מהפכנית, המבוססת על 25 פטנטים, שהביאה לפיתוח טכנולוגיה חדשה ופורצת דרך: שילוב של טיהור וסנכרון תאי לקבלת תהליכי תיקון ליליים אופטימליים.

תיקון מקיף ביותר
נוסחת התכשיר רבת העוצמה כוללת גם:
· טכנולוגיה נוגדת זיהום – טכנולוגיה מקיפה המכילה Alkyl Guanine Transferase (AGT) המסייע להפחתת מראם של נזקים ניכרים לעין שנגרמו על ידי כל גורם מזיק בסביבה, ובכלל זה אוזון, זיהום אוויר וקרני UV.
· מניעה לאורך היום – בקטגוריה זו נכללת תערובת נוגדי חמצון העוזרת לנטרל עד 90% מהרדיקלים החופשיים הנוצרים בסביבה עוד לפני שהם מסוגלים להזיק למראה העור. עם פחות נזק יומי לתיקון, מראה העור יוכל להיות צעיר יותר בעתיד.
· הזנה מתמשכת בלחות – אספקה חיונית של חומצה היאלורונית יוצרת את התנאים האופטימאליים הדרושים לעור  בכדי להשיג יעילות מרבית בתהליכי התיקון הטבעיים. בנוסף, החומצה ההיאלורונית  מרגיעה את העור ומספקת הזנה מיידית ועמוקה בלחות.

תכשיר חיוני למראה עור צעיר יותר
Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II החדש מסייע לעור להגיע ליעילות מרבית וחסרת תקדים בתהליכי התיקון הטבעיים המתרחשים בלילה. סרום התיקון מאט את היווצרות סימני ההזדקנות המוקדמים והניכרים לעין, מפחית את מראם של קמטוטים וקמטים ומשפר באופן מובהק את מראה העור הקורן ואת אחידות גונו. למעשה, אחרי 4 שבועות שימוש, חשו 83% מהנשים שעורן נראה בריא יותר וניחן במראה רענן ונינוח יותר.
כמו כן, התכשיר מתאפיין במרקם הנהדר ודמוי המשי האהוב על נשים בכל רחבי העולם".


אני משתמשת בסרום הזה ערב ערב בשמונת השבועות האחרונים, ובנוסף לניחוח ההדרים שמיד הבחנתי בו ואהבתי הדבר הבא שבלט הוא אכן היות המרקם שלו חלק וקטיפתי, כזה שמחליק על העור ונספג בו בקלילות ובמהירות.
קשה לי להעיד האם השיפור הכללי במראה העור שלי בתקופה האחרונה הוא אך ורק בזכותו ולא תוצר השילוב בין כל מוצרי טיפוח הפנים שמפורטים בפוסט זה, אבל אני יכולה להניח שגם לו היה חלק בכך והיות ומספיקה כמות קטנטנה ממנו לכיסוי כל הפנים לתחושתי יש כאן תמורה כוללת טובה למחיר.   

שימו לב שעד לסוף חודש ספטמבר המוצר יימכר במחירי היכרות:
30 מ"ל - 299 ₪
50 מ"ל - 399 ₪.








קרם לחות:

קרם לחות

סבון השיקו בסדרה החדשה 2 קרמי לחות, אחד עם SPF 15 ואחד בלי. בחרתי לרכוש את הגרסא עם מקדם ההגנה, שהיא בעלת מרקם מעט "כבד" יותר מהשנייה, הן בשל העובדה שבמדינה השימשית שלנו מקדם הגנה נתפס בעיני כ-must ואני תמיד בעד שישולב בכל מוצרי הבסיס שלי, והן בשל החורף הקרב ובא שמאפשר לי שימוש בקרמים עשירים יותר מבקיץ.
הקרם מכיל גם הוא תרכובת אצות מהים הצפוני ושמן חוחובה המיועדים להרגיע את העור ולמנוע אדמומיות ורגישות והוא מתאים לכל סוגי העור.
למרות המרקם המעט סמיך הספיגה שלו בעור היא זריזה, הניחוח נהדר והוא מהווה בסיס מצוין לכל פריימר ו/או מייק אפ שאני מניחה מעליו.
מחירו 108 ש"ח והגרסא ללא מקדם ההגנה עולה 98 ש"ח.








גוף-

גם כאן סבון הם השליטים הבלתי מעורערים של חדר האמבטיה שלי, ושני המוצרים הללו בניחוח המיתולוגי שלהם והאהוב עלי, וניל לבנדר פצ'ולי, נרכשו ביחד עם מוצרי הפנים:

ימין-קרם רחצה, שמאל-קרם גוף

לקרם הרחצה לקח לי זמן להתרגל, פשוט כי הוא לא מקציף - דבר הגיוני בהתחשב בעובדה שזה קרם... אז בפעמים הראשונות ניסיתי להילחם בו כך שיקציף אבל ברגע שהשלמתי עם העובדה שזה לא יקרה ואני מעסה אותו כמו קרם על העור הלח ואז שוטפת, למדתי להנות ממנו.
המרקם שלו דליל מאוד, הוא מחליק ומנקה בקלות את העור ומשאיר אותו נקי, ריחני ומלוחח.
מחירו 40 ש"ח ולמרות יתרונותיו כולל ריחו הממכר הוא לא יירכש לצערי שוב למרות ריחו הממכר, היות ואני אוהבת סבוני רחצה מקציפים. 

על קרם הגוף של סבון בניחוח אחר כבר כתבתי בפוסט טיפוח לפני שנה וכנראה שאם אני חוזרת אליו אז יש כאן אהבה אמיתית, כי קרם הגוף הזה פשוט מוצלח הן מבחינת מיגור היובש בעור והן מבחינת הספיגה המהירה שמאפשרת להמשיך ולהתארגן מבלי להתעכב. 








לייף הוציאו סדרת טיפוח לגוף, כשבמסגרתה התנסיתי בקרם ידיים וקרם רגליים בניחוח מאסק:


ימין-קרם ידיים, שמאל-קרם רגליים

שני הקרמים סמיכים מאוד, וככאלה אוטומטית מסווגים אצלי כמתאימים לתקופת החורף, בה העור שלי זועק "יובש" ומרקמים סמיכים הם היחידים שמצילים אותי.
יחד עם זאת הם מצטיינים ביכולת ספיגה מהירה יחסית ובניחוח מאסק שאני אוהבת מאוד, ולכן אני לא מתאפקת, שולפת ומשתמשת בהם מפעם לפעם כשברור לי שכשיתחיל להיות קר באמת הם יתפסו מקום של כבוד על השידה ליד המיטה ויכנסו לשימוש יומיומי.
ומילה גם על עיצוב המוצר- לייף, להזכירכן, הוא מותג הבית של הסופר פארם, שמוצריו הם עממיים ומחירם שווה לכל כיס. בדיוק בשל כך הופתעתי מאוד לראות את העיצוב היפה של מוצרי הסדרה החדשה, בצבעי שחור-אדום, שיכולים בשקט להוות מתנה נאה לאנשים אהובים למשל.


עד כאן השגרה להפעם, ואני יכולה לרמוז לכן שמלבד העובדה המתבקשת לפיה שיגרת הטיפוח הבאה שלי שתתפרסם בעוד מספר חודשים תהיה חורפית למהדרין, היא גם תהיה יוצאת דופן ושונה מכל שיגרות הטיפוח שפרסמתי עד היום.
למה?
תצטרכו להתאזר בסבלנות כדי לגלות... 



חג סוכות שמח!

Comments

  1. הסדרה של סבון מרגשת גם אותי. אני משתמשת במסיכת הבוץ והיא פשוט קסם ואושר לפנים. לא מייבשת אבל מטהרת. המראה המואר והבהיר יותר בא לידי ביטוי גם אתה ואני ממש אוהבת את זה, נראה שאבדוק גם את זו ואת קרם העיניים כששלי יסתיים.
    תודה רבה על ההמלצה על מכבי קר לקשקשים - ללא ספק ייבדק בהקדם!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ocean Secrets היא סדרה מוצלחת ביותר לטעמי, ובשלב הבא אני מתכננת לקנות ממנה גם את סבון הפנים ומי הפנים.
      מסיכת הבוץ פחות "קרצה" אלי הפעם כי אני עדיין משתמשת במסיכת החימר של Queen Helene (כתבתי עליה פה: http://mor-e-beauty.blogspot.co.il/2013/05/2013.html), וקרם העיניים נפלא ומומלץ בחום.
      לגבי השמפו של מכבי קאר, הוא בהחלט הפתיע- מוצר שנתן לי סוף סוף פיתרון לבעיה, בשקט בשקט ובלי פרסום ובאזז.

      חג שמח יקירה!

      Delete

Post a Comment