כמה, כמה AHAVA

ל- AHAVA כבר הקדשתי בעבר פוסט שלם בבלוג, וזו חברה שאני מאוד אוהבת לקנות ממנה היות ומעבר להיותם סוג של גאווה מקומית, מוצריה, לפחות אלה שאני ניסיתי עד היום, אכן איכותיים ויעילים.
החברה החלה בהשקה בחו"ל של סרום חדש כבר לפני למעלה מחצי שנה, כאשר בישראל הוא הושק רק בחודש שעבר (מהלך שאני חייבת לציין שהוא די תמוה בעיני בהתחשב בהיותה חברה ישראלית...) ושמחתי להגיע לאירוע השקתו כדי להבין קצת יותר במה מדובר.


גילוי נאות: הסרום התקבל לסקירה מהחברה







שמו של הסרום החדש הוא DEAD SEA OsmoterTM Concentrate Radiance and Moisture Boosting Serum- "סרום אוסומוטר המבוסס על טכנולוגיית המינרלים החשובה ביותר שיצאה ממעבדות AHAVAתמצית מרוכזת זו של מי ים המלח מכילה מגנזיום, סידן, אשלגן וברום שהוכחו כמסייעים לתפקודו האופטימלי של העור. עם מריחת המוצר על פני עור הפנים, התוכן המינרלי המאוזן של ה-Osmoter™ מפעיל את התהליך התאי הקרוי "משאבה אוסמוטית" אשר מעצים את האפידרמיס בהגברה עדינה של רמות הליחוח וההזנה עד למראה רווי וצעיר.
להשלמת הנוסחה, מדעני AHAVA הוסיפו שמן ארגן, רכיב מרגיע ייחודי המופק במרוקו, ותמצית של אצות חומות  בשם Laminaria Digital, על מנת לשפר עוד את האנרגיה התאית ואת זוהר העור. טכנולוגיית פולימרים חדשנית עוטפת את הריכוז המשולש של ה-Osmoter™ ויוצרת סרום משיי, שקוף ודמוי ג'ל המחליק בקלות אל תוך העור.
הנוסחה שנובעת מכך, העומדת להירשם כפטנט, מיטיבה עם שתי פונקציות תאיות חיוניות: מערכת מים תאית ומערכת מחזור תאית שניזוקו עקב הגיל והסביבה.

התוצאה הניכרת לעין בעור היא:
  • לחות מיידית- משפר את פעולתם של ה-Aquaporin-3, חלבונים המווסתים את זרימת המים בתא. חלבוני האקוופורין מושפעים לרעה מתהליך ההזדקנות, חשיפה לקרינת UV וגורמים סביבתיים אחרים. ואולם, כאשר חל שיפור בזרימת המים בתא, העור מרגיש רווי מאוד וגמיש.
  • זוהר- טעינה מחדש של הפונקציות התאיות של העור, לוחמה בנזק הנגרם מתהליך ההזדקנות הטבעי ומהמתקפות היומיומיות של המרכיבים הסביבתיים העלולים לייבש את העור ולעמעם את זוהרו.
  • צלילות העור- משפר את ניקוז הרעלים הטבעי של העור. באמצעות "רכיבה" על תאי הרעלנים, העור מסוגל להחזיר טוב יותר את קרני העור, מה שמעניק לו צחות מוגברת ומראה צעיר יותר".




DEAD SEA Osmoter Concentrate







DEAD SEA Osmoter Concentrate




אז אחרי כל ההבטחות הללו, מה בפועל?
השתמשתי בסרום יום יום במהלך 4 השבועות האחרונים, ונתחיל מאריזת המשאבה הנוחה שאני תמיד מעדיפה כשזה מגיע למוצרי טיפוח בהם נדרשת היגיינה מרבית, וגיליתי שמספיקה לי לחיצה אחת כדי לכסות את כל הפנים, ולחיצה נוספת עבור אזור הצוואר. 
מהניחוח שמתואר כשילוב של "יסמין, ילנג-ילנג, ורד ונגיעה של מנטה" התרשמתי כנעים ומרגיע מאוד, והוא כזה שגם מתנדף באלגנטיות לאחר זמן קצר.
המרקם שלו נוזלי, נספג במהירות בעור ובכך מאפשר לי להמשיך ברצף הפעולות של קרם לחות, פריימר, מייק אפ וכו' מבלי להתמהמה. מאז שהתחלתי להשתמש בו נקודות יובש שצצו לי לפני כן באזור הלחיים והודגשו עם הנחת המייק אפ פשוט נעלמו, אני מרגישה שהעור שלי נראה טוב יותר, זקוק בזכות הסרום לכמות פחותה משמעותית של קרם לחות, והיות והוא מחליק את העור אני אפילו יכולה לוותר על פריימר.


DEAD SEA Osmoter Concentrate



המרקם:

DEAD SEA Osmoter Concentrate

למי שמעוניינת לרענן או לשדרג את שיגרת הטיפוח שלה, אני חושבת שהסרום החדש של AHAVA יהווה אופציה נאה מאוד, ואני מודה שככל שהזמן עובר אני מוצאת את עצמי לוחצת עליו לחיצות "קמצניות" יותר ויותר בתקווה להאריך את חייו על המדף שלי.
מחיר ההשקה של הסרום הוא 285 ש"ח.





לאחרונה נתבשרנו גם כי AHAVA ממשיכה להתרחב ומשיקה חנות דגל ראשונה בקפריסין ושתי חנויות בוטיק נוספות בישראל.
חנות הדגל בקפריסין הינה החנות השמינית של הרשת ברחבי העולם ומתווספת לשבע
חנויות החברה הפועלות בהונגריה, סינגפור, גרמניה, הפיליפינים והונג קונג.
במקביל, שתי החנויות החדשות בישראל, הממוקמות במתחם הבורסה ברמת גן ובחוף מינרל בים המלח, מעמידות כעת את החברה על 11 חנויות ברחבי הארץ. הקונספט העיצובי של החנויות בעולם ובישראל זהה ומדגיש את ערכי המותג אשר מבוסס על מינרלים מים המלח, כך שהחנות מעוצבת בהשראת הרכיבים הטבעיים מים המלח מהם מיוצרים המוצרים.


חנות אהבה בחוף מינרל ים המלח (צילום יח"צ)







חנות אהבה בחוף מינרל ים המלח (צילום יח"צ)


גאווה ישראלית, כבר אמרנו?


Comments

  1. נשמע מעולה...ולגמרי מתאים לסתיו..
    הוא מתאים גם לשימוש יומי וגם ללילה?
    ובסטרוברי הוא עולה 200 שח עם הנחת נאמנות של 7.5%...
    ןלפי מה שידוע לי לאהבה יש גג 20% הנחה..
    מצד שני הדיילת שלהם ממש מפנקת בדוגמיות..
    אני ממש אוהבת את המוצרים שלהם..המסיר איפור שלהם אגדי

    ReplyDelete
    Replies
    1. הסרום מאוד מתאים לתקופה הזאת ולדעתי גם לתקופות חמות יותר בשל היותו כל כך קליל ונעים, ואני משתמשת בו בבוקר ובערב.
      יפה שהוא נמכר גם בסטרוברי, אבל אין ספק שאם את רוצה בנוסף פינוקים בצורת דוגמיות אז רכישה בארץ עדיפה (החנות שלהם במתחם התחנה בת"א למשל היא לגמרי סוג של "מקדש" לחובבות טיפוח בכלל והמותג בפרט :))
      ותודה על ההמלצה על מסיר האיפור, ינוסה בהקדם!

      Delete
    2. מתחם התחנה רחוק ממני ממש ואין סיכוי שאני מגיעה לשם בזמן הקרוב.
      אבל - חמותי קנתה לי היום את הסרום (היא משתמשת קבוע בסרום ללילה של אהבה לעור בוגר ובסבון גוף שלהם), אני אקח ממנה אותו ביום חמישי ואדווח...
      בכל מקרה היא אמרה שהוא יצא פחות מ-200 אבל לא זוכרת בדיוק כמה (גם הסתובב בעיתון שובר הנחה של 100 ש"ח בקניה מעל 350) כך שזה בוודאי השתלם.
      דוגמיות זה נושא חשוב חשוב עבורי - חבל שלא היתה דוגמית של הסרום...

      Delete
    3. מתחם התחנה כולו מקסים ביותר ומשופע בחנויות שוות, ככה שבכל מקרה אני בעד לבקר שם כשמזדמן.

      יופי של חמות שדואגת לך ככה ויופי של מחיר לשלם עבור הסרום, ודוגמית במקרה הזה היא באמת מתבקשת- חשוב שאהבה יקחו את זה לתשומת ליבם.
      ואשמח מאוד שתחזרי לכאן כדי לדווח התרשמותך ממנו :)

      Delete
    4. אוקיי! ניסיתי את הסרום והוא אכן מעולה ומתאים לצרכים שלי - הוא ממש מחליק את עור הפנים ומרווה קצת את העור.
      ביום שישי בערב לפני היציאה שטפתי את הפנים מהאיפור של הבוקר ושמתי את הסרום, קרם לחות קליל ומעליו את האיפור - בלילה כששטפתי את האיפור מהפנים הפנים נשארו ממש חלקות - כאילו לא שטפתי מעליהן את כל הסבון (וכמובן ששטפתי...) - מטורף!
      הריח קצת חזק לי, אבל לא נורא...

      Delete
    5. אמרתי לך :)
      הוא כזה משיי ונעים על העור כך שגם לרגישות שבינינו שווה להיות סלחניות כלפי עוצמת הריח המעניין שלו שמזכירה שמורכב מיסמין, ילנג-ילנג, ורד ונגיעת מנטה.
      תמשיכי להנות ממנו!

      Delete
  2. מאוד מפתה לנסות, כבר שמתי עליו עין בפארם לפני כשבועיים. מאוד אוהבת את מוצרי AHAVA ובמיוחד את השמן היבש לגוף ואת הסורבה לגוף, שני מוצרים מעולים.

    ReplyDelete
    Replies
    1. איזה כיף שבאת לבקר יקירה!
      אני חושבת שלכל חברה יש את המוצרים שהיא מצטיינת בהם, וזה נחמד שלחברה ישראלית המוכרת גם בחו"ל יש שורת מוצרים מצטיינים (גם אני אגב חולה על הסורבה)- והסרום ראוי להצטרף לשורה הזאת.

      Delete
    2. הייתי שמחה לבקר יותר....:-) אני פשוט כל כך עייפה לאחרונה, התחלתי לעבוד אחרי תקופה ארוכה בבית וזה לא פשוט לחזור לשגרת עבודה...בכל אופן תמיד כייף לבקר פה, להתעדכן וליהנות מבלוג איכותי. אחרי שאסיים את הסרום שלי אולי אתן צ'אנס לסרום של אהבה :-) נראה לך שיתאים לעור שלי שהוא מעורב שמן ?
      סוף שבוע נפלא ושבת נעימה ♥

      Delete
    3. את מוזמנת תמיד ומתי שנוח לך, אני אהיה פה :)

      לחזור לשגרת עבודה שוטפת לאחר תקופה זה בהחלט לא פשוט ודורש הסתגלות, אבל אני מוצאת שאחרי שעוברים את תקופת ההסתגלות הרגשת המסגרת המסודרת ותחושת הפרודוקטיביות (בהנחה שעוסקים בתחום שלכל הפחות מחבבים...) הן נהדרות.

      עקרונית אהבה ממליצים על הסרום לכל סוגי העור ולכל הגילאים, והיות וגם אני בעלת עור מעורב (הנוטה לשמן בקיץ וליבש בחורף) אני חושבת שהוא יתאים. אבל כמו תמיד בגזרת הטיפוח אני בעד לבקש בשלב ראשון דוגמית, כי אף פעם אי אפשר לדעת איך העור האישי שלנו יגיב.

      וכמובן המון תודה על הפרגון, אני מעריכה את זה מאוד.

      Delete
  3. תודה :-) מסכימה עימך בעניין הרגשת המסגרת ותחושת הפרודוקטיביות כי כבר עברתי זאת מספר פעמים בחיי, אני עדיין לא אחרי תקופת ההסתגלות אך אני מניחה שזה יגיע בקרוב :-) לגבי דוגמית, גם אני בעד לבקש דוגמית להתנסות במוצר חדש לפני שאני קונה, שאלתי אם הוא מתאים לעורי כי נראה לי שיש לנו עור דומה. ולגבי הפירגון, מגיע לך ! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. בשמחה.
      תחזרי לספר מה דעתך על הסרום,
      ושיהיה בהצלחה ובהנאה בעבודה החדשה!

      Delete

Post a Comment