Premier Dead Sea

יש חברת קוסמטיקה ישראלית אחת שקופצת לי מיד לראש כאשר תאמרו לי את צמד המילים "ים המלח". וזו לא Premier Dead Sea.
שיטוט מעמיק באתר פרמייר מגלה מותג קוסמטיקה ישראלי וותיק בעל מעבדת מחקר ופיתוח עצמאית ומגוון רחב ומעוצב של מוצרים המיוצרים כולם בארץ, ואז התהייה מתחדדת אפילו יותר- איך זה יכול להיות שאני לא מכירה אותם?
ולכן כשהוזמנתי להתרשם מהמפעל ומהמוצרים שלהם, שמחתי מאוד על ההזדמנות.

גילוי נאות: הייתי אורחת במפעל החברה והמוצרים התקבלו לסקירה


אז קודם כל ולטובת מי שלא מכירה, "פרמייר הוקמה בשנת 1990 לאחר עשרות שנים של ייצור תכשירים לטיפוח העור על ידי קבוצת מומחים למחלות עור ולקוסמטיקה ,בעלי ניסיון וידע בני שנים רבות במרכיבים הייחודיים של ים המלח .לאחר גילוי תופעות של דלדול העור בעת טיסה לחלל בקרב האסטרונאוטים ,החל מרכז המחקר של פרמייר במשימת חיפוש מענה לבעיה ולמעשה גילה תהליך שלם וחדש לטיפול בעור בחיי היומיום .פרמייר עושה שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בשילוב עם המינרלים המשובחים מים המלח. מטרת החברה היא להביא לשיפור משמעותי במצבו של העור ובבריאותו.
כל המוצרים של פרמייר מכילים מרכיבים פעילים וחיוניים באריזות המתאפיינות בהקפדה מרבית על היגיינה ,תוך שמירה על יתרון מקסימלי לעור .המוצרים מיוצרים על פי אמות המידה הגבוהות ביותר והם בעלי מוניטין רב בכל העולם .המוצרים מכילים מרכיבים בלעדיים המיוצרים בתהליכים ייחודיים לפרמייר באמצעות שילוב של מדע ,ידע וטכנולוגיה חדשנית מהמכונים הרפואיים והקוסמטיים המתקדמים.
סדרת המוצרים כוללת מעל 150 פריטים, המיוצאים ליותר מ- 62 מדינות שונות".

ואולי "כאן קבור הכלב". החברה מיקדה לאורך השנים את מרבית מאמציה בייצוא לחו"ל, מתוך התפיסה ששם פוטנציאל ההתרחבות והצמיחה הוא גדול מאוד, והדבר פשוט בא על חשבון השיווק והפרסום בתוך ישראל.


מפעל פרמייר באזור התעשייה חבל מודיעין





שפע של תעודת הצטיינות

המפעל כולל מתקן ייצור חדשני המשתרע על פני למעלה מ- 6000 מ"ר ומעסיק יותר מ-300  עובדים. תהליך הייצור והמילוי משוכלל וממוחשב במלואו, החל משלב טעינת המרכיבים באמצעות משאבות ועד לשלב הפקת המוצר המוגמר ואריזתו. בכל שלב מתבצעות פעולות בקרת איכות קפדניות המיועדות להבטיח איכות גבוהה.



ארון "ממתקים"





ארון "ממתקים"





ארון "ממתקים"

ככל שהעמקתי בהיכרות עם החברה התברר לי שזה לא מתחיל ונגמר בפרמייר. מסתבר שיש להם כמה חברות בנות בעלות ליינים של מוצרים משלהן שכרגע נמכרים בחו"ל בלבד:
Gratiae- מותג קוסמטיקה אורגנית
Gold Elements- מותג הבנוי על איכויות הזהב בקוסמטיקה
Tresor Rare- מותג קוסמטיקה יוקרתית
והיד עוד נטויה...


ועוד "ממתקים"





ועוד "ממתקים", מאחת מחברות הבת של פרמייר- גרטייה






סדרת BIOX המתמקדת באנטי אייג'ינג'






מתוך סדרת מוצרי TRESOR RARE (חברת בת) לטיפול באנטי אייג'ינג'

לפני שנצלול לסקירת המוצרים, חשוב לי להקדים ולומר שלמרות שכישראלים אנו נתקלים במוצרי פרמייר הללו בקניונים בחו"ל במה שנקרא "עגלות", התמחור שלהם רחוק מלהיות עממי ושווה לכל נפש.
מצד שני אתן זוכרות שאנחנו תמיד מתלוננות כמה יקרים מוצרי קוסמטיקה המיובאים לישראל מחו"ל?
אז מסתבר שזה עובד גם הפוך- המחירים המלאים בישראל הם אמנם ברמת מותגי היוקרה, אבל הצצה באתר האמריקאי של החברה תגלה לכן ששם מחירי המוצרים מטפסים גם ל- 500$ ומעבר לכך. 

ובאיזה ממוצרי פרמייר התנסיתי בחודש וחצי האחרונים?

הנבחרת






Para-Pharmaceutical Facial Exfoliating Gel


Para-Pharmaceutical Facial Exfoliating Gel

Para-Pharmaceutical Facial Exfoliating Gel הוא ג'ל קרמי מקציף עם גרגירי פירות המיועד לשימוש פעם- פעמיים בשבוע, מבוסס על שמנים ארומטיים ומינרלים מים המלח ונעים מאוד לשימוש. הוא מכיל בדיוק את המינון הנכון של גרגרים שיוצרים את התחושה של פילינג אפקטיבי אך לא גס מדי, והריח הטוב שלו מהווה בונוס נוסף.
מעבר לכך התחושה היא שהוא מכין את העור היטב לסבון ומי הפנים שבאים אחריו בשיגרת הטיפוח, כמו גם למסיכה שתכף תכירו...
מחיר- 100 ש"ח







Miracle Noir Mask

Miracle Noir Mask

כאן מדובר על אחד ממוצרי הדגל של החברה, המתואר כ:
מסיכה הממריצה את תהליך התחדשות תאי העור ונאבקת בסימני ההזדקנות, מחדירה חמצן לאפידרמיס, נלחמת ברדיקלים החופשיים ומזינה את העור. מורגש שיפור מיידי בגוון העור, בגמישותו ובמוצקותו. העור נותר חלק ומשיי, בעל מראה רענן, בריא וצעיר.
היא מתאימה לכל סוגי העור מלבד אקנתי, ומורכבת משני חלקים:
1. מסיכת בוץ שחורה
2. אבן מינראלית שחורה, המתפקדת על תקן "מגנט" ובעזרתה מסירים את המסיכה מהפנים.
מעבר לעובדה שמדובר במסיכת בוץ מטהרת שעושה את עבודתה נאמנה, אני חייבת לומר שהסיפור עם האבן הזו הוא אחד הגימיקים המלהיבים ביותר שנתקלתי בהם.
לאחר כ- 10 דקות עם המסיכה, לקחתי את האבן, עטפתי אותה בטישו והתחלתי "להחליק" אותה על הפנים. הבוץ פשוט התמגנט אל האבן ובסופו של דבר הפנים שלי נותרו עם מעין שכבה שומנית דקה ושקופה, שאותה הסרתי בעזרת צמר גפן ספוג בחלב פנים והעור הרגיש חלק ונראה נהדר.
מחיר- 325 ש"ח



סווטצ':

Miracle Noir Mask







Eye Serum

Eye Serum

בתפיסה שלי סרום לעיניים הוא מוצר פינוק ממש לא הכרחי. ואני אפילו לא מדברת גם על כך ששיגרת הטיפוח שלי עמוסה גם ככה, וממש אין לי צורך להוסיף לה עוד מוצרים...
אבל קיבלתי את המוצר, הסתקרנתי לנסות אותו, ולשיגרת הטיפוח שלי התווסף שלב נוסף.
הסרום הזה מיועד להוות בסיס לקרם העיניים ומתיימר לעכב סימני הזדקנות, למנוע קמטים, לטשטש כתמים, ללחח, להחליק, לחדש ולהרגיע את העור סביב העיניים.
המרקם שלו שומני ומטעה, כי מספיקה טיפה קטנטנה ממנו עבור כל עין ותוך שניות בודדות הוא נספג בעור ומאפשר להמשיך הלאה לקרם העיניים.
הוא התחבב עלי ואני מקפידה להשתמש בו אדיקות מדי בוקר וערב, אבל עדיין חושבת שבגילי, 35, אפשר להתייחס למוצר כזה כאל פינוק בלבד, קרי כלא מאוד הכרחי. כמובן שיכול להיות שבעוד 10 שנים למשל דעתי תהיה שונה...
מחיר- 300 ש"ח







Moisture Cream Complex

Moisture Cream Complex

קומפלקס קרם הלחות הזה סקרן אותי מאוד. מדובר במוצר מלא הבטחות:
"קרם‮ ‬לחות‮ ‬‬המכיל‮ ‬גם‮ ‬אבן‮ ‬מינראלית‮,‮ ‬זכה‮ ‬בפרס‮ ‬ה-HBA-Health & Beauty America,‮ ‬(בריאות‮ ‬ויופי,‮ ‬אמריקה).‮ ‬לקומפלקס‮ ‬‬אמצעי‮ ‬מיוחד‮ ‬ללחלוח‮ ‬העור‮ ‬ובו‮ ‬זמנית‮ ‬הוא‮ ‬גם‮ ‬שולט‮ ‬בכמויות‮ ‬שומן‮ ‬עודפות.‮ ‬הוא‮ ‬מכיל‮ ‬מסנן‮ ‬קרינה‮ ‬טבעי,‮ ‬עם‮ ‬מקדם‮ ‬הגנה ‮ ‬SPF 17.‮ ‬היפואלרגני‮, ‬‮נבדק‮ ‬דרמטולוגית‮, ‬מתאים‮ ‬לעור‮ ‬רגיש".
גם הוא מורכב משני חלקים:
1. קרם הלחות
2. אבן מינראלית כחולה, המתפקדת על תקן של סבון ניקוי פנים כאשר מרטיבים אותה כשהתועלות העיקריות בשימוש בה לפני הנחת הקרם הן החדרת מינרלים לעור והמרצת זרימת הדם.

קיבלתי את הגרסה ל- Normal to Dry Skin, כשאני מזכירה שיש לי עור מעורב ולמרות שמזג האוויר הולך ומתקרר ומתייבש עדיין חששתי שתהיה עשירה מדי עבורי.
השתמשתי בקרם מדי בוקר, לעיתים בשילוב עם האבן ולעיתים ללא, ונזקקתי לכמות מועטה ממנו כדי להרגיש שהעור שלי מלוחח היטב. מבחינתי האינדיקציה הטובה ביותר לאפקטיביות שלו בליחוח והזנת העור הייתה העובדה שהצטרכתי להניח פחות מייק אפ כדי לקבל את אותה רמת כיסוי ומראה טבעי.
מחיר- 260 ש"ח לכמות של 60 מ"ל, כמות הגדולה מהסטנדרט כשמדובר בקרמי פנים.




כל מוצרי פרמייר הינם ידידותיים לאוזון, נארזים באריזות הניתנות למחזור ואינם נבדקים על בעלי חיים, ואת מוצרי החברה ניתן למצוא בנקודות מכירה ברחבי הארץ, כולל בקניון הזהב בראשון לציון (שם נפתחה לאחרונה חנות חדשה ויפה במתחם החדש), בקניון איילון ברמת גן ובקניון עיר ימים בנתניה.



בנוסף, פרמייר ממשיכים להתפתח ולחדש והשלב הבא הוא כניסה לתחום האיפור המינראלי!
ליין המוצרים הושק בשלב זה בסינגפור, ועוד כשנה צפוי להתחיל להימכר גם בישראל, וממה שראיתי וניסיתי במפעל, בהחלט יש למה לצפות:

וגם... איפור מינראלי!





ואם עדיין לא הצטרפתן להגרלה שפתוחה עכשיו בבלוג, 
הזדרזו לעשות זאת:

Comments

  1. פוסט מעניין! משום מה הכנסתי תמיד את "פרמייר" תחת מוצרי "שוק" שמוכרים בשוק הכרמל לתיירים, אין לי מושג למה.. הפתיע אותי מאוד לשמוע שהם כה יקרים! והמסכה השחורה נראית ממש כייפית!! איזה כיף, פוסט שממש מחדש לי :) תודה :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. שמחה שהצלחתי לגרום לך לראות אותם מזווית אחרת, יש להם מוצרים מוצלחים ששווים את המחירים שלהם.
      ה- Miracle Noir Mask אכן מאוד מיוחדת ו"עושה את העבודה", ותודה רבה על הפרגון!

      Delete
  2. איפה אפשר להשיג את המוצרים של החברה?

    ReplyDelete
    Replies
    1. היי,
      כפי שגם ציינתי בפוסט, לפרמייר יש נקודות מכירה בקניונים ברחבי הארץ, כולל בקניון הזהב בראשון לציון, בקניון איילון ברמת גן ובקניון עיר ימים בנתניה :)

      Delete

Post a Comment