Feeling spendy- Part 2

בפוסט הקודם סקרתי שלל מוצרי יוקרה מעוצבים, אהובים ומוצלחים. אבל ליבי נתון בחודשים האחרונים למותג יוקרה אחד, יחיד ומיוחד, בעל עיצובים מעוגלים ונקיים השייך למעצב אופנה, וככזה הדבר נוכח היטב בכל מוצר ומוצר, ואני מדברת על Marc Jacobs.
סקרתי בעבר את המייק אפ הנוזלי שלו, Genius Gel, בו אני ממשיכה להשתמש באדיקות ובשביעות רצון גבוהה, כך שזה היה רק עניין של זמן שהאוסף יגדל.
חשוב לציין שמוצרי Marc Jacobs אינם נמכרים במחירים שווים לכל נפש ולכן האוסף שלי גדל באיטיות יחסית, אבל לטעמי כבר מצדיק פוסט מלא.
בואו ותתרשמנה בעצמכן:



Style eye-con NO. 7
The Lolita #206


The Lolita #206


למארק ג'ייקובס יש 2 ליינים של פלטות צלליות, כאלה המכילות 7 צלליות וכאלה המכילות 3 צלליות. מבחינת התמחור משתלם יותר לרכוש את הפלטות של ה- 7, ואני בחרתי את בעלת הגוונים הסולידיים ביותר, שנקראת The Lolita.
הפלטה מגיעה בתוך נרתיק בד והעיצוב שלה מרשים ביותר. צרה, מאורכת ומעוגלת בצדדיה, תסלחו לי מראש על הדרמטיות אבל היא פשוט "זועקת" אלגנטיות.

The Lolita #206




The Lolita #206


בתוך הפלטה טמונות 7 הצלליות, שבמקרה הספציפי הזה מדובר בגווני אדמה שימושיים, שמשתלבים בכל מראה איפור שמתחשק לי לבצע.


The Lolita #206


3 הצבעים משמאל הם בגימור מאט לחלוטין, 3 הצבעים מימין הם בגימור שימרי, והגוון שבדיוק באמצע? כדור דיסקו.
מלבד כדור הדיסקו 6 הצלליות בפלטה רכות כמו חמאה, מתקבלות על העפעף בדיוק כפי שהן נראות בפן ולכן אין לי הסבר מה קרה עם הגוון האמצעי. מספיקה נגיעה, נגיעה של המברשת בו כדי שיתחיל Fallout יוצא דופן בכל קנה מידה, ולכן למרות שמדובר בגוון כסוף-פנינה שימושי ביותר אני מוצאת את עצמי נרתעת מעט מלהשתמש בו. לא תקלה שהייתי מצפה מצללית בפלטה שעלותה 51 יורו, מזל שהשש האחרות מפצות על כך בגדול.



סווטצ'ים:


The Lolita #206






O!mega bronze
Tantric #102


Tantric #102


עד לא מזמן זה היה הברונזר היחיד שהיה למותג להציע, מדובר באחד מאסיבי בגודלו- 25 גרם זו כמות שיכולה להספיק לתקופת חיים מכובדת.
גם כאן העיצוב מעוגל ויפהפה, מסוג המוצרים שתענוג לשלוף מהתיק, במיוחד בהתחשב בעובדה שהוא מגיע עם מראה מובנית בגודל תואם.
הברונזר עצמו הוא חום מאט ללא טיפת שימר, מושלם לחימום הפנים ומתן אותו מראה Sun kissed שכולנו שואפות לקבל מבלי להיחשף לקרני השמש המזיקות (בהנחה שאת בעלת עור בהיר יחסית) ואני מרוצה ממנו מאוד.

Tantric #102




Tantric #102


לאחרונה המותג יצא עם המוצר Instamarc light filtering contour powder, שחציו ברונזר להצללות וחציו היילייטר והמגיע ב- 3 גרסאות שונות של שילובי צבעים, בהחלט מסקרן וייבדק בביקור הבא שלי בספורה.






Blacquer and Bleu Five-Piece Eye Essentials Collection


Five piece eye essentials collection


הקיט הזה הושק כחלק מהקיטים של חג המולד 2014, אבל אני רכשתי אותו רק לפני כחודשיים לאחר שהגעתי למסקנה שאני ממש ממש רוצה אותו.
הוא מורכב מ- 3 מוצרים, תיק איפור ומראה נשלפת:

Five piece eye essentials collection




Exclusive makeup bag and mirror by Marc Jacobs


Exclusive makeup bag and mirror by Marc Jacobs


תיק האיפור הזה הוא לא פחות ממה שהייתי מצפה מתיק איפור של מעצב אופנה. העיצוב המדויק אך יחד עם זאת לא שיגרתי, ההקפדה על שילוב החומרים השונים, הקייס המתוק מאחורה שבו טמונה המראה הנשלפת. יש לי המון תיקי איפור אבל זה ללא ספק תפס את מקומו בראש פירמידת התיקים.

Exclusive makeup bag and mirror by Marc Jacobs






Omega Lash Volumizing Mascara in Blacquer 


Omega Lash Volumizing Mascara in Blacquer 


מסקרה שחורה (לפי הכתוב עליה היא "blacquest color on the market") שנועדה להעניק נפח ואורך לריסים ואני מוצאת אותה נוחה מאוד לשימוש. מבנה המברשת שלה מאפשר לי להגיע לכל הריסים, הן העליונים והן התחתונים, בקלות ושלוש משיחות ממנה אכן נותנות את אותו נפח מובטח ומראה ריסים מופרד ונקי כמו שאני אוהבת.

Omega Lash Volumizing Mascara in Blacquer 






Magic Marc'er Precision Pen Eyeliner in Blacquer 


Magic Marc'er Precision Pen Eyeliner in Blacquer 


היו לי ציפיות גבוהות מהאייליינר טוש הזה, אני מודה. בפועל השימוש בו אינו נוח עבורי, אני מוצאת את עצמי מפתלת את הזרוע וכף היד שוב ושוב כדי להצליח לקבל תחושת אחיזה תקינה, דבר שאינו קורה לי עם האייליינר המעולה של theBalm, רק להוכיח שיקר הוא לא בהכרח הכי טוב.
מעבר לבעייתיות הזאת מדובר באייליינר לא רע בכלל שניתן (לאחר מאמצים..) לשרטט עימו קו שחור אחיד, יפה ועמיד- הוא מתקבע תוך שניות ספורות ואינו זז לשום מקום גם לאחר שעות ארוכות.

Magic Marc'er Precision Pen Eyeliner in Blacquer 






Highliner gel crayon in think

Highliner Gel Eye Crayon in Think 


על עפרונות העיניים של המותג שמעתי המלצות רבות ומההתנסות שלי עם העיפרון הזה, שהגוון שלו מתקבל ככחול-סגול עמוק, הכל נכון.
הוא מכאני, משמע אינו דורש שימוש במחדד שזה כבר יתרון גדול מבחינתי, המריחה שלו אחידה וקרמית מאוד ואם רוצים לטשטש אותו אז צריך לעבוד מהר כי גם הוא, כמו האייליינר, מתקבע היטב ומאותו רגע אינו זז.

Highliner Gel Eye Crayon in Think






Lust for lacquer- Lip vinyl
Kissability #302

Kissability #302


במסגרת אחת הרכישות בספורה קיבלתי במתנה גודל מוקטן של הגלוס מסדרת Lust for lacquer. בגוון ורוד-לילך שימרי ובגימור דק ושקוף מדובר בגלוס שמעניק ברק יפה לשפתיים ומעט מאוד גוון, אבל לא מצאתי בו שום ייחוד לעומת גלוסים אחרים מחברות עממיות, ולכן זה לא מוצר שאחזור לרכוש בגודל מלא.

Kissability #302





למותג יש עוד פריטים מעניינים רבים, אם לציין כמה אז ה- 
Remedy Concealer Pen, 
Perfection Powder - Featherweight Finish, 
Shameless Bold Blush, 
כולם ינוסו בהמשך וכמו תמיד אחזור לדווח לכן את רשמיי!


ואם אתן עדיין סקרניות, הנה גם סרטון שסוקר כמה ממוצרי Marc Jacobs:

Comments

  1. מוצרים מדהימים ומסקרנים! מקווה לנסות להבא כשאהיה בחו"ל

    ReplyDelete
    Replies
    1. בהחלט כך, יש לו הרבה מוצרים מעולים ששווים את ההשקעה הכספית!

      Delete

Post a Comment