Contour & Highlight - Part 2

אם בחלק הראשון בסדרה דיברתי על הצללות והארות רטובות, משמע בקרם, והדגשתי את המורכבות היחסית הטמונה בהן, הפוסט הנוכחי והבא יעסקו בהצללות והארות יבשות, שהן פשוטות יחסית לביצוע, ויתרה מכך הפלטה שתוצג כאן היא כל כך קלה לשימוש שאני באמת ובתמים מאמינה שכל אחת צריכה אחת כזאת בשידת האיפור שלה.

Step-by-step contour kit של Smashbox מהווה דוגמה מושלמת למוצר איפור שהוא No brainer, הווה אומר לא דורש מאמץ מיוחד כדי להבין איך משתמשים בו על הצד הטוב ביותר.
הקיט מורכב מפלטה ומברשת תואמת, כשעל הקופסה יש הנחיות מדויקות כיצד להשתמש בפלטה ובנוסף מצורף עלון המדייק אפילו יותר את השימוש לפי מבנה הפנים, וכאן המקום להדגיש- ישנם מבני פנים שונים ולכל אחד מהם יתאימו הצללות והארות ספציפיות. למשל הצללה מצוינת עבור מבנה פנים אובלי לא תתאים למבנה פנים רבוע ולהפך. היו טיוב מלא בסרטונים העוסקים בביצוע Contour & Highlight לפי סוגי פנים, ואני ממליצה בחום לצפות באחד מהם כדי לקבל מושג טוב יותר.



Step-by-step contour kit




Step-by-step contour kit




Step-by-step contour kit




הפלטה מורכבת בסך הכל משלושה מוצרים - ברונזר אפרפר קר להצללות, ברונזר חום לחימום והיילייטר צהבהב, והיא קומפקטית ביותר, מה שהופך אותה לאידאלית גם לנסיעות.


Step-by-step contour kit




Step-by-step contour kit




Step-by-step contour kit




סמאשבוקס ממשיכים את הקו הידידותי למשתמשת, וגם על המראה הפנימית בפלטה מודבקת מדבקה עם הטיפים הבסיסיים לשימוש בכל אחד משלושת המוצרים שבתוכה.

Step-by-step contour kit


המרקם של שלושתם נהדר ונמרח על העור בקלילות, כאשר הגימור של הברונזרים הוא מאט לחלוטין ושל ההיילייטר הוא מעט סאטני. יתרון נוסף הוא העמידות- מהרגע שהנחתי אותם מעל המייק אפ הם לא זזו או דהו לאורך שעות ארוכות.



סווטצ'

Step-by-step contour kit




המברשת המצורפת לקיט היא בגודל מוקטן וככזאת פחות מתאימה לטעמי לביצוע הצללות ולחימום כל הפנים, דבר שדורש מברשת בעלת שטח פנים רחב יותר, אבל כמברשת להיילייטר היא משמשת אותי היטב ועושה עבודתה נאמנה.

 contour brush




מחיר הפלטה באתר ספורה הוא 45$, ובחנות דוגלאס באמסטרדם היא עלתה לי 40 יורו, מחיר יקר יחסית אם משווים אליה פלטות מתחרות אחרות שמכילות יותר גוונים. עם זאת היא מגיעה עם המברשת אז אני מניחה שבעיני Smashbox זה כנראה מתקזז. 

הנה הסרטון של אמילי נואל על הפלטה, זה שבעקבותיו החלטתי כבר לפני 4 חודשים שאני זקוקה לה בחיים שלי, ולאחר שהיא ברשותי אני שמחה לומר שלא התבדיתי! 





נתראה בחלק 3 של סדרת ה- Contour & Highlight, מנחשות על מה הוא יהיה?

Comments

  1. היי מאמי פוסט מקסים יש לי גם את הפלטהב ממליצה מאוד....

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה, והפלטה לגמרי מהווה דוגמה לכך ש"דברים טובים באים (גם) באריזות קטנות"!

      Delete
  2. אוהבת את הפוסטים שלך!! מכירה דרכם מוצרים חדשים. תודה

    ReplyDelete
    Replies
    1. וואו איזה כיף לשמוע, תודה לך :)

      Delete
  3. הי מור,
    הפוסט הכיר לי לראשונה את עולם ההצללות וההארות. בעקבותיו התחלתי לחפש באינטרנט עוד על המוצרים האלה ואני קצת מבולבלת. מה בעצם ההבדל בין שני המוצרים השמאליים בפלטה- האם הם לא שניהם ברונזרים? מה ההבדל בין שימר והייליייטר? ומה העצם ההבדל בין ברונזר לסומק?
    אשמח אם תעזרי לי לעשות סדר :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. היי הגר, קודם כל אני שמחה שפתחתי לך את הדלת לעולם המופלא הזה, והוא באמת מופלא בעיניי בשל אינספור האפשרויות שקיימות בו.
      אני יכולה להבין את הבלבול ובעיקרון השאלות שלך מרכיבות פוסט שלם, אבל אנסה לענות על רגל אחת ואפנה אותך לפוסטים קודמים שלי בנושא בהם גם יש פירוט.
      ברונזר היא מילה שטומנת בתוכה 2 משמעויות: האחת היא מוצר לחימום מראה הפנים, וכאן נשתמש בברונזרים מסוג האמצעי שבפלטה, והשנייה היא מוצר לחיטוב והצללת הפנים, וכאן נשתמש בברונזרים מהסוג שבצידה השמאלי של הפלטה. הסבר מקיף תמצאי כאן: http://mor-e-beauty.blogspot.co.il/2013/04/blog-post.html
      שימר והיילייטר הם שמות לאותו סוג מוצר, למרות שאני מעדיפה להשתמש במילה שימר כשאני מתארת צללית שיש לה גימור מבריק ואת המילה היילייטר לשמור למוצרים שמטרתם להאיר את הפנים. תראי למשל את הפוסט הזה: http://mor-e-beauty.blogspot.co.il/2014/04/a-perfect-3some.html
      לגבי שאלתך האחרונה יש כאן הבדל מהותי. ברונזר יונח מתחת לעצמות הלחיים ואילו הסומק יונח על תפוחי הלחיים ויטושטש כלפי מעלה כדי "לרכך" את הנקודות בהן הוא נפגש עם הברונזר וההיילייטר. ברור שניתן לשחק עם המוצרים ויש ברונזרים בגוונים שיכולים להוות גם סמקים ולהפך, אבל שוב- ההבדל המהותי הוא במיקום בו הם מונחים על הפנים.
      למידע נוסף על סמקים אני מפנה אותך לפוסט הזה: http://mor-e-beauty.blogspot.co.il/2012/06/blog-post_06.html
      מקווה שעזרתי!

      Delete

Post a Comment