Beautylish lucky bag 2017

אתר האינטרנט האמריקאי Beautylish מכיל מגוון של מוצרי קוסמטיקה ממותגים שונים, והוא שולח ישירות לספרד, כמו גם לישראל.  תוכלו למצוא אצלם מותגים שווים כמו Anastasia Beverly Hills, Becca, Charlotte Tilbury, It cosmetics ועוד רבים וטובים. השילוח שלהם מהיר יחסית, מתבצע על ידי שליחים ומשקלל בתוכו מראש את עלות המיסים במדינת היעד, מה שאומר שמשלמים יותר על המשלוח אבל אין "הפתעות" נוספות במכס. 
פעם בשנה, לקראת סוף דצמבר, הם מוציאים למכירה באתר את ה- Lucky bags, המבוססות על המסורת היפנית של "שקיות הפתעה" שרוכשים בסכום מסוים מבלי לדעת מה הן מכילות. האמונה היא שהם מביאות מזל ומסייעות לפתיחת השנה החדשה ברגל ימין.
כשראיתי את הפרסום בסוף שנת 2015 באתר Beautylish קצת נרתעתי מלשלם 75$ על "שקית" מוצרי קוסמטיקה שאין לי מושג מה היא מכילה, למרות שהם מתחייבים על כך שערכה יהיה לכל הפחות כפול, משמע 150$. 
בערך יומיים אחרי, כשסיימתי להתלבט והחלטתי שבא לי לנסות את מזלי, התברר שה- Lucky bags אזלו באתר מזמן..

ובכן, למדתי את הלקח, ובסוף שנת 2016 ברגע שהן יצאו למכירה הזמנתי לי אחת, ובואו נאמר שלא שמחתי לגלות שעבור מי שנמצאת מחוץ לארה"ב השקית ממש לא עולה רק 75$, אלא לאחר הוספת דמי משלוח ומסים מחירה טיפס במקרה שלי ל- 114$! 
אבל דבקות במטרה היא אחד מהמאפיינים הבסיסיים באופי שלי, ולכן הזמנתי בכל זאת וקיוויתי שזה יהיה שווה את ההשקעה. אגב כמה שעות לאחר מכן כבר אזלו כל השקיות, כולל ה- Lucky bags XL שעלותן הייתה 150$ עם ההבטחה לשווי מוצרים של לכל הפחות 300$, והזמנתן התאפשרה רק למתגוררות בארה"ב.
את ההזמנה שלי עשיתי ב- 26.12, היא נשלחה רק ב- 5.1 (Beautylish מראש הודיעו שהשקיות תשלחנה מאצלם עד ה- 6.1), והשליח צלצל באינטרקום ב- 17.1. 
בהחלט נדרשה כאן סבלנות, אבל הכי חשוב שהחבילה הגיעה!


Beautylish lucky bag 2017



והחבילה הגיעה ארוזה היטב עם שפע של נייר ועטיפות של המוצרים, כאשר על נייר העטיפה החיצוני כיכב הינשוף, שלפי התרבות היפנית מביא מזל טוב ושפע. אני בעד!

Beautylish lucky bag 2017


Beautylish lucky bag 2017


Beautylish lucky bag 2017



ומה הכילה בסוף ה"שקית" שלי?

It cosmetics
מחיר: 24$

It cosmetics



It cosmetics


It cosmetics


בשקיות רבות שראיתי היו קרם לחות או פודרה של המותג ומאוד קיוויתי לקבל משהו כזה. ובכן, לא. אני קיבלתי את עיפרון הגבות האוניברסלי של It cosmetics, אבל מכיוון שהחלטתי מראש על גישה של "מה שבא ברוך הבא", לא התאכזבתי וניגשתי לנסות אותו.
לפי המידע שיש עליו הוא יתאים לכל גבה, מהכהה ביותר ועד הבהירה ביותר, כאשר ההמלצה היא שככל שצבע הגבה הטבעי כהה יותר כך יש להפעיל עוד לחץ על העיפרון כדי לקבל גוון חזק ותואם לשיער הגבות. במקרה של הגבות השחורות שלי זה עבד ואכן הגוון התאים לי, וגם המברשת שבצידו השני עושה עבודה טובה בסירוק שיער גבה סורר.





rose
Clean apothecary
מחיר: 15$

Clean apothecary



Clean apothecary



כשזה מגיע לניקוי מברשות האיפור וספוגיות הביוטי בלנדר שלי, אני נאמנה מאוד ל- Blender cleanser solid של Beauty Blender והייתי שמחה מאוד לקבל אותו ב- Lucky bag. 
אבל זה לא קרה, אמרנו כבר שהייתה החלטה מקדימה שלא להתאכזב ממה שיגיע, ולכן שמחתי לגלות שמדובר בסבון המתיימר להיות טבעוני ובעל מרכיבים "טובים". הסבון מורכב מ- Sodium Cocoate (Coconut Oil), Argania Spinosa (Argan Oil), Glycerin, Essential Oil, בערך רבע מכמות המרכיבים שקיימת ב- Blender cleanser solid, ומאוד מסקרן אותי לראות אם הוא יעשה את העבודה באותה יעילות. מבטיחה לעדכן אתכן בהקדם!





Wayne Goss
מחיר: 25$

Wayne Goss



Wayne Goss



ווין גוס, למי מכן שהתגוררה עד כה בפלנטה אחרת, הוא מאפר מקצועי ויו טיובר מצליח שהחליט ליצור ליין מברשות משלו. חוות הדעת שהצטברו במשך הזמן מספרות שמדובר במברשות איכותיות להפליא, זאת שלפניכן עשויה משיער של סנאי כחול וכל מברשת נוצרת בעבודת יד בעיר Kumano שביפן על ידי 20 אמנים שמשתמשים בטכניקות מסורתיות.
אני יכולה להעיד שהשיער של המברשת הזאת הוא אכן יוצא דופן ברכותו, ואין לי אף מברשת באוסף שיש לה שיער דומה לזה. ניסיתי אותה הן להנחת צלליות והן לטשטוש קונסילר והיא פשוט מושלמת.





Rcma makeup
מחיר: 12$

Rcma makeup



כשפתחתי את האריזה בתוכה המוצר הזה היה עטוף, אני מודה ששחררתי צווחת אושר קטנה. 
כבר המון המון זמן שאני רוצה לנסות את הפודרה המהוללת הזאת, שהיו טיוברית Kathleen Lights יצרה לגביה הייפ מטורף לפני שנה בדיוק בעקבות סרטון סקירה שפרסמה, ולכן לקבל אותו בחבילה שלי בהחלט היווה שיחוק מבחינתי.
זוהי פודרה לבנה שעל העור היא שקופה לחלוטין, מיועדת לקיבוע האיפור והיא נטולת פיגמנט כך שאפשר להצטלם איתה ללא חשש. ותרשו לי לומר לכן- וואו!
הנקודה הרגישה ביותר בפנים שלי היא הכהויות שיש לי מתחת לעיניים, שעם השנים למרבה הצער גם מתווספים אליהן עוד ועוד קמטוטים. ביחד זה מתכון לאסון, כי הרי אם אני רוצה לכסות את הכהויות אני צריכה להניח עליהן קונסילר, ורצוי אחד שיש לו כיסוי גבוה מאוד כמובן. 
אבל אבוי, כמו כל דבר בחיים אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, והתוצאה היא שכיסוי גבוה מבליט מאוד את אותם קמטוטים לא חביבים.
ולכן אני במאבק תמידי למצוא את האיזון הנכון של השגת כיסוי ראוי לכהויות אבל מבלי להבליט את הקמטוטים, מאבק שרק עכשיו, כשיש בידי את הפודרה המופלאה הזאת, אני סוף סוף רואה בו סימני ניצחון. 
כי הפודרה לא רק מקבעת היטב את הקונסילר, היא גם מחליקה את האזור כך שהשקיעה של הקונסילר לקמטוטים הופכת למינימלית ביותר בזכותה!
מוצר מנצח שבכמות המכובדת בה הוא מגיע יספיק לי, תאורטית, לתקופת חיים שלמה. מומלץ בחום!





Becca
מחיר: 39.5$

Becca



Becca


כשראיתי בקופסה את המוצר הזה כן נרשמה אכזבה ראשונית, ואסביר למה. 
ההיילייטרים והסמקים של בקה הם מהטובים שיש כיום בשוק. בדיוק בשל כך יש לי שפע מהם בבודדים, ובכל זאת לפני כשנה התפתיתי לרכוש את הפלטה היפהפייה הזאת מאתר Beautylish. 
לאחר שסקרתי אותה בבלוג, תוכלו לקרוא זאת בלחיצה כאן, החלטתי שאין לי טעם בכל כך הרבה כפילויות ומכרתי את הפלטה.
ו.. הנה היא חזרה אלי בשנית במסגרת ה- Lucky bag! 
לא נותר לי אלא להאמין שמדובר בגורל וכנראה שהפלטה הזאת צריכה להיות ברשותי, והיות והיא מושלמת לנסיעות אולי המסר כאן הוא שאני צריכה להרבות בנסיעות בעולם בשנת 2017? 
כי מסר כזה אני מוכנה לאמץ בשמחה! 





Palette #01
Natasha Denona
מחיר: 48$

Natasha Denona




Natasha Denona




Natasha Denona


ללא ספק המוצר שהכי שמחתי לקבל. 
הרבה מאוד זמן אני רוצה לנסות את הפלטות שלה ובכל פעם מחדש נרתעת ממחירן הגבוה. וכשאני אומרת גבוה אז מחיר של 48$ על פלטה של 5 צלליות לכאורה נשמע סביר (9.6$ לצללית) ובטח ובטח אם מסתכלים על מחיר הפלטה הזאת בשקלים- באתר הישראלי של נטשה דנונה היא עולה 349 ש"ח לאחר 30% הנחת מאפר!!! 
אבל בהתחשב בעובדה שבמחיר של 48$ אני יכולה לרכוש פלטה של Urban Decay או Too Faced המכילות 12 או 15 צלליות, אז זה מחיר גבוה ואפילו מאוד. תוסיפו לזה גם אריזת פלסטיק שנראית צ'יפית ביותר- מסוג האריזות שתמצאו אצל מותגים כמו essence ו- Catrice ואת העובדה שאין לא מראה ולא מברשת מצורפת לפלטה, ותבינו למה לא מצאתי הצדקה לשלם את תג המחיר שהיא מבקשת.
אבל אם נשים את הדברים הללו בצד, אז השמועות החיוביות על הצלליות עצמן נכונות. 
הן איכותיות ברמה אחרת, פיגמנטיות ורכות שקל לעבוד איתן ולטשטש אותן ואני חוששת מאוד מהעובדה שעכשיו כבר ממש קורצת לי ה- Star palette המשגעת שלה, שעלותה באתר Beautylish היא 169$ עבור 18 צלליות. 
אבל אם רואים שבארץ היא עולה לא פחות ולא יותר מ- 990 ש"ח אחרי 30% הנחת מאפר!!! - 169$ פתאום לא נשמע כזה נורא...



בשורה התחתונה אני מרוצה מה- Lucky bag שלי. היא הכילה 6 מוצרים שימושיים בגודל מלא, שסך שווים עומד על 163.5$, כך שערכה אכן קצת יותר מכפול מ- 75$ כמובטח וגם עם המיסים והשילוח שהתווספו היא עדיין משתלמת.
נחכה ונראה מה יהיה ב- Lucky bag של 2018!


וכמובן שכמו כל מי שהזמינה Lucky bag עקבתי גם אני אחרי הסרטונים של ה- Lucky bags שהחלו לצוץ ביו טיוב, כי הרי כולן רוצות לדעת מה האחרות מקבלות, וראיתי שם בנות שקיבלו מגוון של מוצרים מעניינים שנמכרים באתר, חלקם אגב היו ממהדורות מוגבלות שכבר לא ניתן להשיג כיום.
אם הסתקרנתן אז הנה מה שקיבלה מישהי שהזמינה את שקית ה- XL:


Comments