ויהי אור!

ככלל התחלות חדשות מעניקות לכולנו תחושות של רעננות, התרגשות, ציפייה, דף חדש אפילו. התחלה של שנה חדשה מעוררת את כל התחושות הללו, וגורמת לנו לתהות מה היא תביא עימה.
את שנת 2014 התחלתי בברצלונה, ולא היה לי מושג, כמה שלא התכוננתי מראש, איזו שנה קשה זו תהיה. שנה של הסתגלות, של להתחיל הכל, אבל הכל, מחדש ולא בגיל צעיר, שנה של מאבקים ואמונה בצדקת העזיבה את ישראל, שנה עם הרבה בכי ורגעים של שבירה.
את שנת 2015 הקדשתי לנטיעת שורשים. בטוחה מתמיד שזה המקום שאני צריכה לחיות בו והתחלה של הבנה איך הדברים עובדים במדינה ובשפה שהן לא שלי.
את שנת 2016 הקדשתי ללהנות. הרבה נסיעות מחוץ לספרד, הרבה שופינג והרבה רוגע. המעבר של אחותי לגור גם בברצלונה במחצית השנייה של השנה הביא איתו את הידיעה שעכשיו יש לי משפחה ממש לידי, מעין סגירת מעגל.

ועכשיו מתחילה לה שנת 2017, השנה הרביעית שלי בברצלונה. 
ולמי שתהתה, אני שלמה עם ההחלטה על המעבר יותר מתמיד. אני לא מתגעגעת לישראל. אני מתגעגעת לאנשים בישראל- משפחה, חברות, אבל לא למדינה עצמה. 
אנחנו חיים רק פעם אחת. 
אני רוצה לחיות את הפעם האחת שלי בשלווה ובכיף ולצערי בישראל האפשרות הזאת (מבחינתי לפחות) לא קיימת.
אז מה טומנת בחובה שנת 2017 בעבורי? אני סקרנית מאוד לגלות!
אני מקווה שזו תהיה שנה מלאה באתגרים, הנאות וחוויות, והכי חשוב שתהיה שנה מלאה באור. 


ועבורנו, אוהבות האיפור, אור משמעותו היילייטר. אז לחיי שנה מלאה בהיילייטרים, והנה 3 שבהחלט עומדים בהגדרה:








Nude finish illuminating powder
Buff
Bobbi Brown


Nude finish illuminating powder



Nude finish illuminating powder



כולנו מכירות את ה- הידועים של המותג, והם ללא ספק בין ההיילייטרים המוצלחים שיש בשוק. הם לא לבעלות לב רגיש, היות וההארה שהם מעניקים היא בולטת מאוד. לבעלות הלב הרגיש השיק המותג את ה- Nude finish illuminating powder, פודרות הארה עדינות עד מאוד, שניתן בעזרת מברשת רחבה להניח על כל הפנים בסיום האיפור ולקבל מראה חי ומואר בצורה הכי טבעית שיש, ועל הדרך גם להשיג Skin tone-correcting. למי שבכל זאת רוצה להשתמש בה כהיילייטר "מסורתי", מברשת בעלת קצה מחודד תעשה את העבודה.
קיימים בסדרה 6 שילובי גוונים, כך שכל אחת יכולה למצוא את זה שיאיר את עורה (ואת יומה).



Pro light fusion
#01 Golden Pink
Make up for ever


Pro light fusion



Pro light fusion



בשנה שעברה Make up for ever השיקו את ה- Pro Sculpting Duo, צמד של ברונזר היילייטר בטקסטורה ג'ל-פודרה ובשתי גרסאות שונות. בעוד הברונזר שבכל צמד קיבל ביקורות פושרות, ההיילייטרים קיבלו ביקורות מהללות והמותג הקשיב, הפנים, ולא מזמן השיק את ההיילייטרים בפני עצמם. למרבה השמחה ההיילייטרים, להבדיל מה- Pro Sculpting Duo שמעולם לא הגיע לכאן, כן נחתו בספרד והם אכן מהממים ביופיים.
בעוד שהגוון השני, שנקרא Golden, כהה מדי עבורי, הגוון שלפניכן מושלם. יש לו מראה דואו כרומי, שילוב של ורוד עם זהוב המעניק הארה מיוחדת ונוצצת, אם כי לא בצורה בוטה מדי. אתן כבר יודעות שאני חושבת ש-  Make up for ever היא חברת האיפור המקצועי הטובה ביותר בשוק כיום, והמוצר הזה עומד בסטנדרטים.





Gold shimmer
No. 01 Gold touch
Burberry


Gold shimmer



Gold shimmer


Burberry השיקו קולקציית איפור לכבוד הכריסטמס והשנה החדשה, שמתוכה רכשתי את הדבר המקסים הזה.
היילייטר קרמי זהוב, אבל להבדיל מה- Golden של Make up for ever, כאן מדובר בזהוב שמתאים גם לגוון עור בהיר, בעיקר בשל העובדה שמוצרי קרם תמיד יהיו קלים מאוד לטשטוש והטמעה בעור. 
אני גם אוהבת להשתמש במוצר הזה בתור צללית, הוא מחייה בזריזות כל מראה איפור עיניים מאט.



בשלב הזה כבר הגיעו לידי לא מעט היילייטרים נוספים שממתינים בסבלנות לתורם להופיע בבלוג, ואתן תכירו אותן לאורך החודשים הבאים כי כמו שציינתי בהתחלה- 
לחיי שנת 2017 מלאה באור!




Comments