You cannot achieve good makeup without good tools

הדרך לזהות חובבת איפור אמיתית? מבחינתי זה לא יהיה לפי כמות הצלליות, הסמקים והמסקרות שברשותה. מבחינתי מה שיקבע יהיה אוסף מברשות האיפור שלה.
כי חובבת איפור אמיתית יודעת שיכול להיות ברשותך האיפור האיכותי והיוקרתי ביותר בשוק. אם אין לך את הכלים המתאימים להניח אותו אז פשוט חבל על ההשקעה.
והכלים המתאימים לא חייבים להיות של מותגי יוקרה או מותגים מקצועיים. יש לי מברשות מעולות של Kiko, Etnia, NYX ו- Real Techniques שעלות כל אחת מהן היא לכל היותר 15 יורו. אבל כמו תמיד אני אוהבת שיש ברשותי מגוון הכולל גם מברשות מצוינות של מותגי יוקרה ושל מותגים מקצועיים.

בפוסט הנוכחי תכירו כמה וכמה מהן, שאני מאוד שמחה שהצטרפו לי לאוסף.



new brushes





Yachiyo kabuki brush
NARS


Yachiyo kabuki brush


את המברשת הזאת רציתי שנים. אני לא צוחקת, שנים. וכל פעם המחיר ההזוי שלה, 55 יורו, גרם לי לוותר. עד ששוב הייתה לי 20% הנחת מועדון ללקוחות זהב בספורה, ונכנעתי לה.
היא שייכת לאוסף מברשות הקבוקי היוקרתיות של NARS ובעיניי היא לא פחות מיצירת אומנות. היא עשויה משיער עיזים ולכן אל תצפו למברשת רכה ומלטפת אלא לאחת ביצועיסטית ויעילה ביותר בעלת ידית אחיזה נוחה ומבנה שיער המאפשר איסוף והנחה מדויקת של החומר. 
ה- Yachiyo kabuki מתאימה להנחת סמקים, היילייטרים ולביצוע הצללות מחמיאות, וגם את החפיפות היא שורדת בכבוד ואינה משירה שיער כלל וכלל.





Marc Jacobs הוא מותג שנוטף יוקרה, ובכל פעם שאני מוסיפה לאוסף שלי מוצר נוסף מליין הביוטי שלו זה משמח אותי מאוד. רק תראו את עיצוב המברשות שלו. אלגנטיות במיטבה, בדיוק מה שאני מצפה לו מהמותג הזה.

The face i
Marc Jacobs


The face i


The face i היא מברשת להנחת מוצרי בסיס נוזליים בעיקר, אך ניתן גם להניח איתה מוצרים במרקם מוס ופודרה. בעיקרון היא עוצבה לשימוש יחד עם המייק אפ של המותג שנקרא Genius gel, אבל כמובן שעובדת היטב גם עם כל מייק אפ אחר.
היא רכה מאוד ועם הזמן פיתחתי חיבה להנחת מוצרים פודרתיים איתה יותר מאשר נוזליים, אני מוצאת שאותה רכות וגמישות של השיער מפיקה גימור עדין ויפה של המוצרים הללו על העור שלי.





The face ii
Marc Jacobs


The face ii


מברשת להנחת מוצרי בסיס פודרתיים, אך ניתן גם להניח איתה מוצרים במרקם נוזלי ומוסי. מה ששבה אותי בה היתה הצורה המפוסלת והמיוחדת שלה, מעין מבנה א-סימטרי המאפשר ביצוע של פעולת Buffing (מירוק) של החומר באופן מושלם יותר מכל מברשת אחרת שברשותי. 
הגימור של המייק אפ איתה הוא חסר פגמים וקרוב מאוד לזה שמתקבל עם הביוטי בלנדר, משמע המייק אפ לא "יושב" על העור אלא מוטמע בו היטב ונראה טבעי.





Lock it edge concealer brush
#40
Kat Von D


Lock it edge concealer brush


גם כאן מדובר במברשת ייחודית ביותר בצורתה, מעין מבנה משולש ושמנמן שמאפשר הנחת קונסילר נוזלי בקלות ומגיע גם לזווית הפנימית של העין. למי שאוהבת להניח את הקונסילר שלה עם מברשת אז זאת שלפניכן מומלצת בחום, גם מבנה הידית המעניין שלה מעניק אחיזה נוחה ויציבה מאוד.
אישית אסייג ואומר שמאז שגיליתי את הביוטי בלנדר ואת המהירות בה אני מטמיעה איתה את הקונסילר בעור די נטשתי את המברשות הייעודיות לכך, אבל כשכן מתחשק לי לגוון ולהשתמש במברשת, ה- Lock it edge concealer brush תהיה לרוב הבחירה שלי.




את קיט המברשות שתכירו מיד רציתי לרכוש מהרגע שהוא צץ באתר האמריקאי של Urban Decay. אבל התאפקתי ושכנעתי את עצמי שאני ממש לא זקוקה לעוד מברשות, ואכן הוא לא נרכש.
בספרד, מלבד האתר הספרדי של המותג, ניתן למצוא את מוצרי UD בשני מקומות- בחנויות ספורה ובקומת הקוסמטיקה של רשת חנויות הכלבו El Corte Ingles. בנוסף במדריד נמצאת גם חנות פרו שלמה של המותג ברחוב Fuencarral.
עכשיו חשוב להבין משהו בנוגע לספרד. 
El Corte Ingles היא השליטה הבלתי מעורערת במדינה הזאת בתחום השופינג. זהו כלבו יוקרתי ויקר, ותמיד, אבל תמיד, אליו יגיעו קודם כל הדברים החדשים והמעניינים ולעתים גם בבלעדיות. ולכן למרבה הצער כל הסטים והקיטים השווים של UD למשל מגיעים רק אליו, ולא לסטנדים בספורה.
אז כמו שהבנתן מכל ההקדמה הזאת, מחוסר ברירה הקיט הזה נקנה ב- El Corte Ingles ולא בספורה- למרות שההעדפה הברורה שלי תהיה תמיד כמובן לרכוש בספורה האהובה. 
ובמקביל אליו אגב נמכרה גם ערכה מהממת שנקראת Brush Vault ומכילה את כ-ל 29 המברשות מליין הפרו של UD ועלותה הכוללת הייתה בסביבות 400 יורו. הייתי צריכה להיות חזקה מאוד כדי להתאפק מלרכוש אותה.


Essential brush stash
Urban Decay 

Essential brush stash



בתוך נרתיק נסיעות ארגונומי ושימושי עד מאוד נמצאות 5 מברשות מליין הפרו של המותג, כולן בעיצוב יפהפה לטעמי ומשיער סינתטי.
בנוסף חשוב לדעת שכל המברשות עשויות מחומרים ממוחזרים והן נטולות אכזריות, כל הכבוד ל- UD!

Essential brush stash



Diffusing blush brush 

Diffusing blush brush 


Diffusing blush brush היא מברשת אלכסונית שייעודה המרכזי הוא הנחת סמקים, היא רכה ונעימה מאוד, כך שקל להניח איתה סומק בעדינות ומבלי לדאוג שהיא תעמיס מהפיגמנט בהגזמה. בנוסף ה- Diffusing blush brush גם מתאימה להנחת ברונזרים והיילייטרים.



Optical blurring brush

Optical blurring brush



Optical blurring brush היא מברשת דחוסה אך עדיין גמישה למדי להנחת מייקאפים נוזליים, כמו גם ברונזרים וסמקים. הדחיסות המדויקת שלה מאפשרת הטמעה של החומר לתוך העור בקלילות והיא נוחה מאוד לשימוש.



Iconic eyeshadow brush


Iconic eyeshadow brush


Iconic eyeshadow brush היא מסוג המולטי טאסקריות שאהובות עלי מאוד, מפני שאני יכולה גם להניח איתה צלליות וגם לבצע איתה טשטושים ומעברי גוונים. זו בדיוק מסוג המברשות שמתאימות לנסיעות. 



The finger brush

 The finger brush


The finger brush כשמה כן היא, ממש מברשת אצבע. 
אם יש פגם נקודתי בעור שאני רוצה להסתיר היא עושה עבודה מצוינת בלהטמיע את החומר, מתאימה להנחת היילייטר במקומות ממוקדים כמו גשר האף והזווית הפנימית של העין, ולמרות שזה לא הייעוד המקורי שלה, אני מודה שלעתים אני גם משתמשת בה להנחה וטשטוש של צלליות בקפל העפעף. מברשת מצטיינת.



Flat eyeshadow brush

 Flat eyeshadow brush



Flat eyeshadow brush היא מברשת הצלליות הבסיסית והמשעממת ביותר ביקום, אבל מה לעשות שחייבים לפחות אחת כזאת באוסף. 
היא משמשת אותי להנחת צלליות על שטח העפעף וכמו חברותיה לקיט גם מבצעת את הייעוד שלה על הצד הטוב ביותר- היא אוספת את החומר ומניחה אותו כך שמתקבל על העפעף גוון אמיתי בדיוק כמו שהצללית נראית בפלטה.



לומר לכן בשלב זה, אחרי שהתרשמתי מהאיכות ומהביצועים של מברשות UD, שאני מצטערת שלא קניתי את ה- Brush Vault? בטח שמצטערת. 
מדובר במברשות מעולות, בין אם עבור מתאפרות מתחילות או מאפרות מקצועיות, וכך או כך אני צופה שעוד רבות מהן תתווספנה לאוסף שלי בעתיד.

ואם "פתחתי לכן את התיאבון" אז בסרטון הבא תוכלו להכיר את מרבית מברשות הפרו של UD ולשמוע הסברים מפורטים עליהן:

Comments