It's all about the MAC

עבר יחסית לא מעט זמן מאז שסקרתי מוצרים של MAC בבלוג, והיות והם ממשיכים להיות אחת החברות האהובות עלי ולשמחתי גם כזאת שנגישה לכן לרכישה בארץ, חשבתי שהגיע הזמן לעדכן אתכן במה התחדשתי בגזרתם.




It's all about the MAC





Strobe cream


Strobe cream


זהו אחד מהמוצרים הוותיקים של המותג ולקח לי לא מעט זמן להשתכנע לרכוש אותו, וליתר ביטחון עשיתי את זה בגודל נסיעות. 
אני חושבת שהדרך הטובה ביותר לתאר את ה- Strobe cream היא כ"זריקת אור לעור". הוא מרענן, מלחח ומאיר את העור ומתאים במיוחד לימים שבהם אני מרגישה שהעור שלי נראה עייף וחסר חיים או לחילופין במקרים בהם אני רוצה להיראות זוהרת במיוחד.
הדרך האהובה עלי להשתמש בו היא לערבב טיפה ממנו לתוך המייק אפ ואז להניח את השילוב הזה על כל הפנים, האפקט שמתקבל ניכר באופן מיידי ובמינימום מאמץ.
MAC עשו לאחרונה "מתיחת פנים" למוצר הזה, והשיקו אותו ב- 4 גוונים נוספים לנטרול וטיפול בבעיות עור שונות. זה אחד הדברים שאני אוהבת אצלם- הם לא "נחים על זרי הדפנה" ותמיד יש מבחינתם מקום לחדש ולהתעדכן.



סווטצ'ים:


Strobe cream



Strobe cream






Pro longwear nourishing waterproof foundation


Pro longwear nourishing waterproof foundation




Pro longwear nourishing waterproof foundation



איך אני לא אוהבת את המייק אפים של MAC! ניסיתי את כולם, ולמעט ה- Face and body foundation כולם אכזבו אותי מאוד. 
אז אתן יכולות לשאול עכשיו, ובצדק, למה לנסות עוד מייק אפ של MAC כשיש כל כך הרבה מותגים מוצלחים ואהובים אחרים? והתשובה שלי תהיה, כמו תמיד, סקרנות
אותה סקרנות, שכל מי שאוהבת איפור בכל ליבה תוכל להזדהות איתה, הניעה אותי גם הפעם להחליט לנסות את המייק אפ הזה. ואני חייבת לציין שחיבבתי אותו כבר ממבט ראשון.
הוא מגיע בשפופרת קומפקטית, נוחה והיגיינית לשימוש ולנסיעות, ונכון שהוא מכיל רק 25 מ"ל (התכולה הסטנדרטית של מייק אפים נוזליים היא 30 מ"ל) אבל עבור מישהי כמוני שיש לה כל כך הרבה מייק אפים בשימוש מקביל זה לא קריטי, כי ממילא אני לא מסיימת אותם. בנוסף הוא גם חסכוני מאוד, כמות קטנטנה ממנו מספיקה לכיסוי של כל הפנים- בהמשך גם תראו סווטצ' שמדגים עד כמה.
הכיסוי הראשוני שלו בינוני והוא ניתן לבנייה עד לכיסוי מלא, והעור המעורב שלי פשוט אוהב אותו. הוא נטמע בקלות, מתקבע בזריזות ומגיע עם הבטחה (שאני אישית לא מעוניינת לבדוק על העור שלי) לעמידות של 24 שעות, כולל במים. המקסימום שהייתי איתו ברציפות היו 12 שעות ועם פריימר מתחת וספריי מקבע מעל הוא לא זז או דהה.
חשוב לציין שלמי שמחפשת מראה טבעי המייק אפ הזה לא יתאים, אבל עבור מי שרוצה לכסות פגמים בעור ועדיין לשמור על מראה חי ובריא- יש כאן מוצר מנצח.



סווטצ'ים:

Pro longwear nourishing waterproof foundation




תראו את רמת הכיסוי של הטיפה הקטנה הזאת!

Pro longwear nourishing waterproof foundation







Liptensity lipstick
Smoked almond


Smoked almond




Smoked almond



רציתי לנסות שפתון מהקולקציה הזאת של MAC, שנקראת Liptensity, מאז שהושקה בשנה שעברה.
קראתי חוות דעת וצפיתי באינספור סרטונים על הקולקציה ובסופו של דבר החלטתי שהגוון שיהלום אותי ביותר יהיה Smoked almond היפהפה, מסוג הגוונים הלבישים והמחמיאים שאני אוהבת.
נתחיל מהאריזה הלא שגרתית של MAC עבור השפתונים הללו- גוון המכסה תואם את גוון השפתון שבתוכו, מה שמקל מאוד על שליפתו מן המגירה.
הוא פיגמנטי מאוד, הגימור שלו הוא סאטני והתחושה על השפתיים היא קרמית ונעימה. אני מוצאת שההנחה שלו היא קלה וזריזה ולמרות שאין כאן עמידות יוצאת דופן ונדרש חידוש שלו לאחר שתייה ואכילה, יתרונותיו עולים על חסרונותיו ואני שוקלת בחיוב להוסיף עוד גוון מהסדרה לאוסף שלי.



סווטצ'ים:


Smoked almond






3 מאפרי על, Diane Kendal, James Kaliardos , ו- Kabuki, חברו ליצירת קולקציה רחבה ומגוונת עבור MAC, והתוצאה מעניינת ביותר. 
לאחר ש"חקרתי" את כל מוצרי הקולקציה סימנתי לי מתוכה כמה מוצרים שעניינו אותי במיוחד. לצערי התעוררתי מעט מאוחר וחלקם כבר אזלו מהמלאי, אבל הצלחתי להניח את ידי על 2. במקרה או שלא במקרה שניהם שייכים למאפרת הבריטית Diane Kendal.
כיום אני נמצאת במקום של שובע כשזה מגיע לאיפור, ולכן המוצרים הללו סקרנו אותי בשל היותם לא שגרתיים יחסית, בטח שלא עבור MAC.

Diane Kendal
Spring\summer 2017
Cream colour shadow x 6
Glamorize me


Glamorize me




Glamorize me




פלטה קומפקטית ונוחה של 6 צלליות קרם בגימור פנינתי ו"רטוב", ויש כאן צירוף גוונים מיוחד ועמידות נמוכה שנועדו בראש ובראשונה לאיפור דוגמניות מסלול- כאלה שחיי האיפור שלהן לא אמורים להיות ממילא ארוכים במיוחד. 
שמות הגוונים הם:
Light gold
Reddish-bronze
Royal purple
Reddish-plum
Navy blue
Deep blackened-brown

אני לא רואה את עצמי משתמשת בפלטה הזאת מבלי להניח מעליה צלליות דחוסות כדי לקבל עמידות ארוכת שעות, כך שעבורי זאת פלטת בסיס שמיועדת להעצמת גון הצלליות שמונחות מעליה ולהארכת עמידותן, וככזאת המילה המתאימה ביותר לתאור שלה היא- מופלאה
הצלליות שלי נראות אחרת לגמרי כשאני מניחה אותן מעל לצלליות הפלטה הזאת, התוצאה שמתקבלת יוצאת דופן ביופיה ובעוצמתה! כך שאם חשבתן לדלג על הפלטה הזאת מתוך ההנחה שהיא לא תהיה שימושית עבורכן, אני ממליצה בחום שתיכנסו לחנות של MAC ותתנו לה צ'אנס. מבטיחה שהתוצאה תדהים אתכן.



סווטצ'ים:

Glamorize me






Diane Kendal
Spring\summer 2017
MAC Studio quiktrik stick
Radiance\Shadow

MAC השיקו קולקציית סטיקים דו צדדיים בשם Quiktrik המיועדים להסמקות, הארות, הצללות וחימום הפנים, ובמסגרת הקולקציה הנוכחית נוספו שני סטיקים חדשים למשפחה.
אני בחרתי את השילוב המיועד לגווני עור בהירים יותר, כאשר צידו האחד הוא היילייטר לבן וצידו השני הוא ברונזר. הפורמולה של המוצר היא קרמית שקפקפה כך שבהנחה ראשונית הוא נראה דל מאוד, אבל כאן גם טמון יתרונו- הוא ניתן לבנייה. 
כך שאם אני מעוניינת במראה מואר וחם בצורה כמעט בלתי מובחנת, שכבה אחת ממנו וקיבלתי את התוצאה הרצויה. ואם אני מעוניינת במראה מובחן יותר, יש לי את האפשרות של הוספת שכבות ממנו מבלי ליצור מראה כבד בזכות המרקם הקליל שלו, או לחילופין להניח מעליו היילייטר וברונזר אחרים ובכך להגביר את עמידותם.
מוצר מעניין שבשל אריזתו הנוחה גם מתאים מאוד לנסיעות.

MAC Studio quiktrik stick




MAC Studio quiktrik stick



סווטצ'ים:

MAC Studio quiktrik stick





אני חושבת שכמו הרבה בלוגריות וותיקות אחרות, גם אצלי בלב תמיד שמורה פינה חמה ל- MAC.
המותג הזה נמצא איתנו כבר שנים רבות, יש לו פריסת חנויות מעולה כמעט בכל מדינה בעולם ולמרות שקיים כיום היצע אדיר, א-ד-י-ר, של מותגים בשוק האיפור, אני לא חושבת שתמצאו תיק איפור של מאפרת מקצועית שאין בו לפחות כמה מוצרים של MAC.
אז.. קבענו ב- MAC?



Comments

  1. מאק לנצח תהיה ה-חברה בשבילי. ופוסטים כאלה אם חביבים עליי במיוחד!

    ReplyDelete
    Replies
    1. כמו שכתבתי למעלה- עבורנו, ה"וותיקות" בתחום, MAC היא החברה ממנה צמחה והתפתחה האהבה שלנו לעולם האיפור. ואהבה ראשונה אף פעם לא שוכחים ;)

      Delete

Post a Comment