Cubanita

מאז שעברתי לגור בברצלונה והמותגים essence ו- Catrice הפכו לזמינים עבורי לרכישה כמעט בכל פינה, אני מוצאת את עצמי ממשיכה להתלהב כל פעם מחדש מהקולקציות המתוקות שהם משגרים חדשות לבקרים. ואני לא מגזימה כשאני אומרת שהקצב הוא מהיר ביותר, לתחושתי כל שבועיים בערך מתחלפות הקולקציות במהדורות מוגבלות שלהם, ואם אני בטעות ממצמצת אז סביר שפספסתי לפחות אחת מהן.
לכן, כיאה למכורת איפור אמיתית, סיגלתי לי מנהג של לעבור בחנויות שמחזיקות essence ו- Catrice בברצלונה לפחות פעם בשבוע כדי לראות מה חדש (אחח, המאמץ.. 😉), וכמה שמחתי לגלות שנחתה כאן הקולקציה של essence שנקראת Cubanita.

זאת קולקציה הכי קיצית שיכולה להיות, קרי צבעונית ומשמחת, המכילה בתוכה כמה מוצרים מעניינים ביותר, שכמובן כמיטב המסורת של essence מתומחרים במחירים שאין לי דרך אחרת לתאר אותם מלבד מצחיקים. כי לשלם על היילייטר ענק, איכותי ומהמם ביופיו, בעל ניחוח קוקוס נהדר, 4.89 יורו- זו פשוט בדיחה.



Cubanita





Baking & banana powder
Livin' la vida banana

 Baking & banana powder


כמו מרביתנו אני חושבת שקונסילר הוא מוצר חובה בתיק האיפור, בטח ובטח אם את סובלת מכהויות מתחת לעיניים כמוני. אבל למרבה הצער הגיל עושה את שלו ומשנה לשנה הקמטוטים שיש לי מתחת לעיניים הולכים ומעמיקים, ואין כמו קונסילר כדי לשקוע לתוכם ולהבליט אותם באופן חד ביותר. אז מה עושה מישהי שמצד אחד רוצה להסתיר את הכהויות שלה ומצד שני לא להבליט את הקמטוטים?
מפדרת.
פודרה טובה תתן אפקט של "החלקת" הקמטוטים ועל הדרך גם תקבע את הקונסילר, ולכן שמחתי מאוד לראות שיש בקולקציית Cubanita פודרת בננה אידאלית לכך, ושמחתי כמובן עוד יותר לגלות שהיא אכן מקיימת את ההבטחה ומצליחה להחליק ולקבע את האזור הבעייתי הזה.
אגב מי שהתחיל לפני שנים את טרנד פודרות הבננה בתפזורת היה מותג האיפור המקצועי Ben Nye ומאז קמו לו חיקויים רבים, מוצלחים יותר ופחות, זה של essence כאמור מוצלח מאוד.





Cushion eyebrow ink & Brush
Carribean brows

 Cushion eyebrow ink & Brush


מוצרי איפור חדשניים תמיד מסקרנים אותי, ונעים לראות שהחדשנות הזאת לא תמיד חייבת להגיע ממותגי היוקרה. ואני מודה שבהתחלה הייתי סקפטית לגבי המוצר הזה. צבע לגבות שמגיע בפורמט של כרית דיו? ובגוון אחד שמתאים לכל צבע גבה??
ובכן, כן.
טבילה אחת של המברשת בכרית תספק גוון מתאים לבעלות גבות בהירות ושתי טבילות תספקנה גוון מתאים לבעלות גבות כהות. אז טבלתי פעמיים, הנחתי על הגבה שלי ונאלצתי להרים את הלסת מהרצפה. למה?
כי למרבה ההפתעה מתקבלת תוצאה עדינה ויפהפיה, בדיוק כמו שאני אוהבת.
הגוון תואם בטבעיות לשערות השחורות של הגבות שלי תוך מילוי חללים חסרים בהן, והחיסרון היחיד הוא שבהתחלה מתקבל מראה רטוב וצריך להמתין כמה דקות עד שהצבע מתייבש.
אבל ברגע שהוא מתייבש הגבות נראות נהדר ואני לא מוצאת צורך להשתמש במוצרי גבות נוספים, אני מאוד מקווה ש- essence יכניסו את המוצר הזה לליין הקבוע שלהם.





Jumbo highlighter
Mi corazón 

 Jumbo highlighter


היילייטרים זו החולשה שלי, אתן כבר יודעות.
לכן כשעיניי נחו על יצירת המופת הזאת הנשימה שלי נעצרה לרגע, וכשראיתי את המחיר המצחיק שלו חזרתי לנשום ומיד קניתי אותו. אין לי ספק שאם היו אורזים אותו מחדש תחת אחד ממותגי היוקרה מחירו היה לפחות פי 10 במקרה הטוב, ושוב יש כאן הוכחה שכיום לא צריך לשלם סכומים מופקעים כדי לקבל מוצרים מצוינים.
Mi corazón הוא היילייטר מוזהב קלאסי שניתן לבנות את העוצמה שלו וגודלו יספיק למשתמשת הרגילה לתקופת חיים שלמה. אה, והזכרתי כבר את העובדה המשמחת שיש לו ניחוח עדין של קוקוס?





Balmy tint
Bienvenida a palm beach

 Balmy tint


יש בקולקציה 2 שפתונים נוזליים בגוונים ורוד וסגול שפחות מדברים אלי, ולכן בחרתי דווקא את הבאלם שלפניכן שגם מלחח את השפתיים וגם "מכתים" אותם בצבע ורדרד כמו זה שנשאר אחרי שאוכלים ארטיק קרח בטעם תות. גם הניחוח מתקתק בהתאמה.
התחושה שלו על השפתיים אכן נעימה ולחותית מאוד ומתקבל צבע ורדרד מתוק, אבל הוא לא מתמודד טוב עם אוכל ושתייה ודוהה בצורה מכוערת מאוד- כזאת שגם להיפטר ממנה לחלוטין היה על גבול הבלתי אפשרי.
לכן לצערי הוא לא נכנס אצלי לשימוש יומיומי כפי שבמקור תכננתי עבורו, והוא נשמר בצד למקרים מיוחדים בלבד בהם אני יודעת שאין סיכוי שהוא ידהה.



אם יש לכן אפשרות להניח ידיכן על הקולקציה הזאת אז אני בהחלט ממליצה, יש בה גם לקים חמודים, עפרונות עיניים ותיק איפור תואם, וכמו שכתבתי בהתחלה אני כבר מחכה לראות מה תהיה הקולקציה הבאה של essence בספרד!

Comments