UD Jean-Michel Basquiat

לאחר כל כך הרבה שנים של רכישה והתנסות במוצרי איפור אני מודה שקשה מאוד להצליח להרשים אותי. התחושה שלי היא שכבר ראיתי וניסיתי הכל, ונכון שצצים להם ללא הפסקה מוצרים חדשים אבל בשורה התחתונה זו "אותה גברת בשינוי אדרת".
כשראיתי ש- Urban Decay, מותג איפור מעולה שלמרבה הצער חוטא רבות במיחזור מהסוג שאני מדברת עליו, יוצא בקולקציה בהשראת האומן Jean-Michel Basquiat סוף סוף חשתי באותו דגדוג של התרגשות שכל כך חסר לי. ואז התחלתי להתפלל. להתפלל שהקולקציה תגיע גם לספרד, כי למרבה הצער לא הכל עושה את הדרך מארה"ב לכאן. לשימחתי תפילותיי נענו ואתן זכיתן לאחד מהפוסטים הכי יוצאי דופן שפרסמתי בבלוג.

Basquiat נולד בברוקלין בשנת 1960 והיה אמן גרפיטי וצייר נאו-אקספרסיוניסטי שעבד והציג בניו יורק בשנות ה-80 של המאה ה-20. הוא החל לצייר בגיל 4 ומאז לא הפסיק, ואת שנות הנעורים שלו העביר בלצייר גרפיטי ברחבי מנהטן. הוא החל למכור גלויות וטי שירטים מאוירים על ידו ובגיל 20 כבר זכה להציג את יצירותיו באופן ציבורי. בשנים לאחר מכן הלך והתפרסם ורכש לעצמו שם עולמי, אבל במקביל לא הצליח להיגמל מהתמכרותו לסמים קשים ובשנת 1988 מת ממנת יתר של הירואין.

החיבור בין אמן כזה למותג איפור כמו Urban Decay, שהוא בעל מוניטין חדשני, צבעוני וורסטילי, מובן לי מאוד ואכן מדובר על קולקציה מיוחדת שבשל גלי השקות מוצרים מכל עבר איכשהו די התפספסה וחבל שכך. היא מורכבת משתי פלטות צלליות, פלטת סמקים, 3 עפרונות עיניים ו- 3 שפתונים, כולם בעלי עיצובים ייחודיים כיאה ל- Basquiat
מתוך הקולקציה בחרתי לרכוש פלטת צלליות אחת ואת פלטת הסמקים, תוך ידיעה ברורה שמדובר בפריטי אספנות חד פעמיים ובאותה נשימה גם שימושיים עבורי:





UD Jean-Michel Basquiat 





Gold Griot Eyeshadow Palette


לפני שנדבר על הפלטה עצמה קחו דקה להתבונן בעיצוב שלה, אני בטוחה שגם אם אתן אספניות איפור ותיקות- בדבר כזה עוד לא נתקלתן.


Gold Griot Eyeshadow Palette




Gold Griot Eyeshadow Palette



הפלטה מגיעה באריזת קרטון קשיחה ואיכותית, מהסוג שמאפשר לנסוע איתה בבטחה וללא חשש שמשהו יסדק או חלילה יתנפץ בדרך.

Gold Griot Eyeshadow Palette



שימו לב שהיות ומבחינת UD מדובר בקולקציה אמנותית, בגב הפלטה יש מתלה שמאפשר למי שרוצה להציג אותה גם כפריט אמנות על הקיר.

Gold Griot Eyeshadow Palette



כשפותחים את הפלטה, לאורך דרך אגב ולא לרוחב כמו בפלטות אחרות, נגלת מראה גדולה ושימושית, 8 צלליות ומברשת דו צדדית.

Gold Griot Eyeshadow Palette



הצלליות עצמן איכותיות כמו ש- UD יודעים לעשות כשהם רוצים, והפלטה מטעה במראה ראשוני ועלולה להיראות מעט משעממת במינעד הגוונים שלה, אבל זה בדיוק להפך. היא מורכבת מתמהיל נכון של מאט ושימר, מכילה גוונים לעפעף, לקפל העפעף ולטשטוש וביצוע מעברים ומאפשרת "משחק" לקבלת מראות שונים.
הצלליות עצמן פיגמנטיות, קל להניח ולטשטש אותן ואמנם כמה מהן מייצרות Fallout אבל לא במידה מוגזמת.

Gold Griot Eyeshadow Palette



סווטצ'ים:

Gold Griot Eyeshadow Palette





איך זה משמח אותי כשלפלטה מצורפת מברשת איכותית ושימושית כמו זאת שלפניכן! צידה האחד משמש לטשטושים ממוקדים וצידה השני משמש לביצוע טשטושים רכים וקבלת מראה מעושן. אני אמנם פחות מחבבת מברשות דו צדדיות בשל חוסר הנוחות באחסון שלהן, אבל זאת שכאן אידאלית לנסיעות ואני משתמשת בה גם עבור פלטות אחרות.

מברשת דו צדדית






The Gallery Blush Palette


זה המוצר שהכי רציתי ושאם הייתן מבקשות המלצה על מוצר אחד בלבד מהקולקציה אז בוודאי שהיא הייתה על פלטת הסמקים הזאת. ואם נדייק, זו פלטה שמכילה 2 סמקים, היילייטר וברונזר, והיא מושלמת לנסיעות בשל אותה אריזת קרטון קשיחה ומראה נהדרת שהיא מכילה:


The Gallery Blush Palette




The Gallery Blush Palette




The Gallery Blush Palette



גם כאן יש את אותו מתלה שמאפשר להפוך אותה למיצג אמנותי קטן על הקיר:

The Gallery Blush Palette



יש לי המון פלטות מולטי טאסקריות מסוג זה, אבל זאת, ושימו לב כי יש כאן הצהרה חזקה מאוד עבור מישהי שניסתה כל כך הרבה מוצרי איפור, היא המוצלחת ביותר שרכשתי עד היום.
החל מהיילייטר מושלם המעניק הארה יפהפיה, המשך בשני סמקים ורסטילים שניתנים לשימוש כל אחד בפני עצמו או שניהם ביחד וכלה בברונזר חם ומחמיא שמשזף את המראה בשניות.

The Gallery Blush Palette




The Gallery Blush Palette




סווטצ'ים:

The Gallery Blush Palette




אני כבר הרבה זמן אומרת שאני נמצאת בתחושת "שובע" מאיפור. צימצמתי מאוד את האוסף שלי בשנה האחרונה, ואני מבצעת כיום (גם אם זה לא תמיד נראה כך) רכישות מוצרים ממש בפינצטה. 
אם הייתן אומרות לי בעבר שאכנס לסניף של ספורה ואצא בידיים ריקות הייתי בטוחה שהשתגעתן. אני? בידיים ריקות? מספורה?? אז כן, ולאחרונה זה קורה יותר ויותר.
לכן מוצר חדש שבכל זאת מצליח להיכנס לאוסף שלי כנראה שבאמת ריגש אותי, וכמו שאמרתי בתחילת הפוסט- הקולקציה הזאת ושני המוצרים שקניתי מתוכה הם בדיוק כאלה.
אז לחיי עוד ועוד קולקציות מרגשות!



Comments

  1. פוסט נהדר.
    צבע זה נראה כל כך יפה.
    תודה על השיתוף.

    ReplyDelete

Post a Comment