?Why NARS

NARS תמיד היו סוג של "עוף מוזר" בעולם האיפור בעיניי. מותג איפור איכותי, בעל ליין מוצרים יציב ומוצלח הממותג כמקצועי ומתומחר כיוקרתי.
להבדיל ממותגי איפור אחרים המשיקים כמויות אינסופיות של מוצרים וקולקציות חדשות לבקרים, NARS תמיד השיקו דברים חדשים במשורה ובלי רעש וצלצולים, וכמעט תמיד היו אלה מוצרים מצוינים שניתן לסמוך על הביצועים שלהם בעיניים עצומות. 
בנוסף, היות והם כמעט ולא שולחים מוצרים לסקירה לבלוגרים וליוטיוברים, גם לא לגדולים מביניהם, ולא עורכים אירועי השקה אקסטרווגנטיים כמו מותגים אחרים בהחלט מביא לכך שהם מקבלים חשיפה מועטה ברשתות החברתיות, כי מעטים הבלוגרים והיוטיוברים שרוכשים כיום מוצרים מכספם ומציגים אותם לעוקבים שלהם.
וחבל. כי 2 הרכישות האחרונות שלי מהם לדוגמה בהחלט מרגשות ויש להן חשיפה מועטה ברשת בשל הסיבות שציינתי, אז בואו ותכירו אותן עכשיו.



ממתקים של NARS





Orgasm
Liquid blush

Orgasm



כשראיתי ש- NARS מתחילים להשיק חלק מסמקי הפודרה שלהם בפורמט נוזלי אני מודה שההתרגשות שלי עלתה לגבהים חדשים. ל- NARS יש כמה סמקים אייקונים, כאלה שנמצאים כבר שנים בשוק האיפור ואין ויכוח על איכותם, כשבמקום הראשון נמצא הסומק בעל השם המאוד לא מעודן, Orgasm.
יש לי אותו כמובן בגרסתו הפודרתית והיה לי ברור שאהיה הבעלים גם של הגרסה הנוזלית. אבל... מיד כשהיא הגיעה לספרד, הן לדוכנים של NARS בספורה והן לדוכנים שלהם בחנות הכלבו El Corte Inglés, היא אזלה. ולמרות העקביות שלי והניסיון לבדוק כל כמה ימים אם התחדש המלאי, לא הצלחתי להניח את ידיי עליו.
ובדיוק כשכבר התייאשתי נכנסתי לפני כשבועיים לסניף הדגל של ספורה בכיכר קטלוניה סתם כדי לראות מה חדש, והיות וזה סניף ענק שוטטתי בצידו האחד ורק לקראת סוף השוטטות בצידו השני של הסניף הגעתי לדוכן של NARS. ושם בצד, ממש ממש בשקט (כבר אמרנו מותג בלי רעש וצלצולים?), נחו להם בתצוגה שפע מהסמקים הנוזליים!! החברה שהייתה איתי באותו זמן יכולה להעיד על ההתלהבות שלי ועל כך שמעולם לא נחטף מהמדף מוצר כל כך מהר!



Orgasm



אז קודם כל תרשו לי לומר לכן שהוא קטנטן, מתוק, מגיע באריזת משאבה נוחה ומספיקה טיפה, ממש טיפה ממנו כדי להסמיק את 2 תפוחי הלחיים.
והוא מהמם, בדיוק כמו שחשבתי. הסמקה ורדרדה, בריאה וטבעית שאם מוסיפים מעליה גם נגיעה של ה- Orgasm בצורתו הדחוסה (שהיא שימרית) מתקבלת הסמקה זוהרת עם עמידות למשך שעות ארוכות, גם כאשר הטמפרטורות מטפסות. 



Orgasm




סווטצ'ים:

לפני טשטוש-

Orgasm




אחרי טשטוש, רק תראו כמה חומר מתקבל מטיפה אחת קטנה-

Orgasm






Bord de plage
Highlighting and bronzing palette

Bord de plage



אתן כבר יודעות שיש לי חולשה לפלטות של היילייטרים, ברונזרים וסמקים. כשראיתי אימג'ים ראשוניים של הפלטה הזאת ברחבי הרשת ידעתי שלא משנה מה יהיה מחירה, ולא משנה כמה פלטות כאלה כבר יש לי, הפלטה הזאת תהיה שלי.
נרשמתי ברשימת ההמתנה לרכישה שלה בסטנד של NARS ב- El Corte Inglés (משום מה לספורה היא לא הגיעה) וכשנכנסה שיחת הטלפון שהודיעה שהפלטות סוף סוף נמצאות טסתי לשם (טוב נו, בואו לא נגזים, זה 5 דקות הליכה מהבית שלי).
העיצוב החיצוני שלה משגע, בדיוק כמו ש- NARS יודעים לעשות כשהם רוצים:



Bord de plage




Bord de plage



והבפנים? לא פחות ולא יותר ממה שהייתי מצפה מהמותג הזה. עיצוב נקי ומרשים, בדיוק כמו שאני אוהבת. הפלטה מכילה 2 ברונזרים ו- 4 היילייטרים, כאשר אחד מהברונזרים הוא המפורסם ביותר של המותג, שנקרא Laguna ומעולה לביצוע הצללות והברונזר השני הוא Casino החם והמתאים לשיזוף הפנים.
וכאן המקום לתאום ציפיות לגבי ההיילייטרים של NARS. ובכן, הם בדיוק הפוכים מהסגנון של Becca. ולמה הכוונה? אם ההיילייטרים של Becca הם כאלה שמספיקה נגיעה קטנה בהם כדי להעניק הברקה שרואים מהחלל, ההיילייטרים של NARS הם עדינים, כאלה שגם אם תעמיסו זה עדיין לא ייראה מוגזם. כך שלאלה מכן שחובבות הברקה טבעית (אותו "Glow from within") אני ממליצה עליהם בחום. 
אבל למי שבכל זאת רוצה לקבל הברקה בסגנון של Becca עם ההיילייטרים הללו, ניתן פשוט לרסס על המברשת Fix+ של MAC וכך להשיג את אותה הברקה אינטנסיבית.
4 גווני היילייטרים שבפלטה מכסים את כל האפשרויות, קרי לבן פנינה, מוזהב, ורדרד ושמפנייה ויענו לכל טעם וסגנון, ניתן להשתמש בהם בנפרד או לערבב ביניהם ובכל וריאציה התוצאה שתתקבל תהיה יפהפייה.



Bord de plage



מכל הפלטות של NARS שעברו תחת ידיי לאורך השנים זאת האהובה עלי ביותר, ואחרי שהתגברתי על כאב הלב הראשוני של לפגום בשלמות שלה ובאמת גם להשתמש בה אני יכולה להעיד שמדובר ברכישה מוצלחת ביותר.



סווטצ'ים:

שורה עליונה-

Bord de plage




שורה תחתונה-

Bord de plage





אני יודעת שלמתגוררות בארץ קשה יותר להשיג מוצרים של המותג, אבל אני בהחלט חושבת שאם יש לכן את ההזדמנות אז גם הפלטה וגם הסומק הנוזלי הם לגמרי רכישות חובה מוצלחות ששוות את ההשקעה.
ואם נחזור לרגע לכותרת שבחרתי לפוסט הזה- ?Why NARS אני מקווה שעכשיו זה כבר מובן לחלוטין למה, עם כל השפע שקיים היום, עדיין למוצרי המותג היחסית שקט הזה מגיע מקום של כבוד על כל שידת איפור באשר היא!


Comments