Bobbi Brown - Long wear even finish foundation


על ה- Long wear even finish foundation של בובי בראון כתבתי עוד כשהוצג בפני בהשקת הקולקציה העמידה של המותג - וכבר אז היה לי ברור שזה מוצר שארצה לבדוק מקרוב.

הגעתי לחנות המותג בקניון רמת אביב להיכרות אישית עם המייק אפ באיחור יחסית לבלוגריות אחרות אבל מסיבה משמחת (הייתי בחו"ל), ולכן למרות שכבר הספיקו להיכתב עליו לא מעט פוסטים אני רוצה להציג גם את נקודת המבט שלי לאחר שימוש של כחודש.

גילוי נאות - המוצר התקבל לסקירה מהחברה.

החנות עצמה לא גדולה אבל מסודרת בצורה אסתטית ונעימה:


הממתקים של בובי





הממתקים של בובי






והמייק אפ המדובר:



שוקולדים



Long wear even finish foundation




יש במייק אפ הזה 3 הבטחות גדולות:
1. כיסוי המעניק מראה טבעי
2. עמידות של 12 שעות
3. 18 גוונים המבטיחים שכל אחת תמצא את המתאים עבורה.


כשמחפשים מייק אפ עמיד טוב שייתן כיסוי בינוני עד מלא צריך לקחת בחשבון שאי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה -
כיסוי גבוה משמעו שמרגישים ורואים שאת מאופרת והוא עלול להדגיש קמטוטים וקמטים במידה ויש, ובאקלים כמו שלנו כיסוי כזה עלול לייצר הזעה ואם סוג העור מראש גם שמן ובעייתי אז לעודד הופעת פצעונים.
לאור כל זאת אפשר להבין למה סקרנותי התעוררה כששמעתי שבובי בראון מבטיחים מייק אפ עם כיסוי בינוני עד מלא שמראה עמידות לחצי יממה ומתאים לבעלות כל סוגי העור, כולל עור שמן, ולאקלים הישראלי.


הנה ההסבר שלהם לפלא הזה:

"פיגמנטים מטופלים מרחפים בתחליב גל, יוצרים מרקם קליל ורך הנראה טבעי לחלוטין עם צבע עמיד. היחס המושלם בין התחליבים ויוצרי השכבה מבדיל נוסחה זו מהשאר ומעניק לה מרקם קליל וייחודי כך שהעור נראה ומרגיש כמו עור במשך  12שעותללא תחושת יובש או מתיחות.
״אפקט הפוקוס הרך״ מאחד את גוון העור ומפחית באופן מיידי הופעת קמטוטים, קמטים ונקבוביות .גליצרין וחמאת שיאה משמרים את לחות העור במהלך היום.
להגנה על העור מנזקים עתידיים, הנוסחה מכילה UVA/UVB SPF15 וויטמינים נוגדי חמצון C ו .E-
הכיסוי נושם, גמיש ומתאים לעור."


 
נתחיל מהקנקן-
המייק אפ מגיע בבקבוק זכוכית (כמו כל שאר המייק אפים הנוזליים של המותג) ועם משאבה, בכמות של 30 מ"ל.
משאבה מבחינתי היא אידאלית למוצרים נוזליים - הן מבחינת השמירה על הגיינה והן מבחינת הנוחות שמאפשרת לשלוט בכמויות החומר בקלות.
במייק אפ אחר של בובי בראון, ה- Luminous Moisturizing Foundation שסקרתי כאן , אין משאבה, ואני כל פעם מוצאת את עצמי מנסה למנן (ולא תמיד בהצלחה) את הכמות שנשפכת מהבקבוק.
 
גם העובדה שיש לו מנעד של 18 גוונים לבחור מתוכם מהווה פלוס גדול לדעתי - הקושי של המתאפרת הממוצעת למצוא את הגוון שיתאים לה במדויק ידוע, ואין ספק שכזה מגוון רחב יפתור את הבעיה הזאת:


 





ולגבי מה שיש בקנקן-
התקבלתי בחנות על ידי זוהר, מנהל החנות המקסים, שהכרתי עוד לפני שהחנות נפתחה כשעמד בדוכן לידה ורשם עוברות ושבות בקניון לשיעור היכרות עם המותג (וברור שכבר אז מיד נרשמתי, נראה לכן שאני אפספס כזאת הזדמנות?)
לאחר בחינה מהירה של כמה גוונים עלי, הוחלט שאני 3.5 Warm Beige וזוהר הניח אותו על העור בעזרת מברשת והדגש כאן הוא על המילה הניח, בטפיחות, ולא מרח, עד לקבלת כיסוי יפה.

אני יכולה לומר לאחר תקופה של שימוש יומיומי שהמייק אפ הזה טוב מאוד. בדרך כלל אני מתמקדת במייק אפים עם כיסוי קל עד בינוני ומשתדלת להתרחק מאלה שנותנים כיסוי מלא, כי השילוב של "אפקט המסיכה" עם החום והלחות התל אביבים לעולם אינו מוצלח, וכאן דווקא גיליתי מייק אפ שמצליח לספק כיסוי מלא ומרגיש ונראה מצוין על העור המעורב שלי, אם כי לאחר מספר שעות ללא פידור התחילה לי דהייה ניכרת של החומר באזור הסנטר ומסביב לשפתיים.
לעומת זאת בפעמים שפידרתי את האיזור לאחר ההנחה הוא החזיק מעמד היטב ללא דהיות ותזוזות גם שם, ולמשך 12 השעות המובטחות. 



ורגע לפני שיצאתי מהחנות הייתי חייבת לצלם את "התמונה המסורתית":


זוהר ואני




מצרפת קישורים לפוסטים נוספים שסקרו את המייק אפ, וכמובן שאם החסרתי מישהי אז אשמח שתוסיף את הקישור שלה בתגובות:

All my hobbies



Comments

  1. עוד לא ראיתי סקירה של מוצר יקר (ומייקאפ של בובי בראון בסקלה היקרה של מייקאפ) שניתן בחינם וכתבו דברים רעים על המוצר....
    אני לא אומרת שהמייקאפ הזה לא טוב או שאת לא באמת מרוצה פשוט הייתי שמחה אם היית כותבת האם היית רוכשת את המייקאפ אחרי שתסיימי את הבקבוק שנתנו לך ... זה עוזר לי לדעת האם המוצר טוב או ממש טוב....

    ReplyDelete
    Replies
    1. חשוב לי קודם כל לומר שאני מכבדת את דעתך והרגשתך.
      עם זאת מבחינתי תקופת שימוש של מספר שבועות היא מספיק ארוכה כדי לומר אם מוצר מסוים, ולא משנה אם קיבלתי אותו לסקירה או רכשתי אותו מכספי, מתאים וטוב לי או לא.
      מעבר לכך אני תמיד ממליצה, כמו בלוגריות רבות אחרות, לקרוא מגוון של חוות דעת לפני שרוכשים מוצר חדש- ואז לקבל החלטה מושכלת ככל האפשר לגבי רכישתו.

      Delete
    2. ועוד משהו חשוב - בהחלט אחזור לרכוש אותו לכשיסתיים הבקבוק שקיבלתי, הוא והמייק אפ של בנפיט שסקרתי בפוסט Perfect benefit יוצרים לי תמהיל של 2 מייק אפים מצויינים על שידת האיפור שלי.

      זה לא אומר דרך אגב שהסקרנות שלי כמכורה לאיפור וכמאפרת לא תגרום לי להמשיך ולדגום בהמשך עוד ועוד מייק אפים מעניינים שיופיעו בשוק :)

      Delete
    3. תודה על התגובה שלך.
      אין לי שום דבר נגדך ואהבתי את הסקירה פשוט אני יודעת שכאשר מקבלים מוצר בחינם סוקרים אותו שונה מאשר אם קונים אותו. לי פעם נתנו דאודורנט לסקירה ואפילו שזה אפילו לא מוצר יקר בגלל שנתנו לי אותו לסקירה הרגשתי רע לכתוב דברים רעים עליו...
      לכן כאשר יש סקירות על מוצרים שניתנו בחינם אני מחפשת לראות אם הסוקר כן היה קונה את המוצר אחרי שיסתיים - כי אז אני מרגישה שהסוקר יותר אובייקטיבי - מסתכל על האיכות והאם הכסף שווה את זה ומחליט שכן זה מוצר שהוא כן יקנה או לא יקנה בעתיד...
      אני רואה את זה הרבה עם סקירות של הגלוסיבוקס כאשר הקופסא ניתנה בחינם - והרבה בנות הרבה יותר "נחמדות" אל הקופסא ואם יש 3 מוצרים מתוך 5 שלא מתאימות להן- הן אומרות שזה לא נורא כי אפשר לתת למישהו.. שזה נכון אם המוצר בחינם למי אכפת אבל צריך לחשוב שאחרות יבזבזו כסף אז בסקירה חשוב להעביר האם זה מוצר ששווה לקנות או מיותר...
      סליחה על המגילה... שוב, שום דבר נגדך, סתם משהו שאני שמה לב בכללית...

      Delete
    4. שמחה שאהבת את הסקירה ולא חשבתי לרגע שיש לך משהו נגדי - אני מאמינה שכל אחד זכאי להביע את דעתו כל עוד היא נאמרת בצורה מכבדת ועניינית.

      רבות דובר בבלוגספירה על נושא מהימנות הסקירות כאשר מוצר נקנה או התקבל במתנה, והיות ובלוג הוא מרחב אישי זכותה של כל בלוגרית להחליט כיצד לנהוג.
      המקום של הקוראת הוא (וזה גם מה שאני כקוראת של בלוגים אחרים עושה) להפעיל שיקול דעת ולהחליט האם הבלוגרית אמינה בעיניה.

      במקרה שלי וכפי שרשמתי בדף האתיקה של הבלוג, הוא מייצג אותי, וככזה אני לא מוכנה לכתוב בו ולו מילה אחת שאני לא שלמה איתה על מוצר - ולא משנה אם גיהצתי את כרטיס האשראי בעבורו (ולשמחת חברת האשראי אני מגהצת הרבה יותר מדי) או לא.

      אני בהחלט מקבלת את מה שכתבת בעניין חשיבות הוספת הערה לגבי רכישת מוצר שהתקבל לסקירה באופן עצמאי לאחר שיסתיים,
      ותגובות "מגילה" בבלוג הזה מתקבלות בשמחה :)

      Delete
  2. האמת? ניסיתי אותו בחנות בשיעור התנסות שהיה פחות מקוצעי משציפיתי, והוא הרגיש לי כ"כ דביק שבשניה שהגעתי הביתה הורדתי אותו. אומנם השמועות אומרות שעם פידור התחושה הדביקה יורדת, אבל בינתיים הדבר היחיד שירד הוא החשק שלי לקנות המוצרים של בובי בראון. המחירים יקרים!

    ReplyDelete
    Replies
    1. מעניין שהמייק אפ הרגיש לך דביק על העור, אני לא חווה תחושה כזאת בעת השימוש בו - גם לא באזור ה-T אצלי שהוא שומני יותר.
      בכל מקרה חבל שאת פוסלת מותג שלם עם מוצרים מעולים (כמו הקונסילר-קורקטור, השימר בריק, הצלליות והסמקים הקרמים...) בגלל התנסות אחת לא טובה,
      ולגבי המחירים אין ספק שלא מדובר כאן במחירי קוסמטיקה עממית אבל הם די דומים לאלה של בובי בראון באירופה, ובסופו של דבר כל אחת צריכה לעשות את השיקול האישי שלה אם מתאים לה לקנות במחירים הללו.

      Delete
  3. ראשית תודה על האזכור.
    גם אני חיכיתי בסקרנות רבה למוצר בשל ההבטחות שציפיתי כי יקויימו היות וראיתי ודגמתי אותו כלי כבר במאי.
    מוצר מעולה, מקיים הבטחותיו, עלי הוא לא במראה מאט ואני מרגישה צורך לפדר בעבור המראה, מה מועיל כמובן לעמידות הגבוהה.

    ReplyDelete
    Replies
    1. בשמחה יקירה!
      אני חושבת שתמיד כיף למצוא מוצר שמקיים את ההבטחות שלו,
      ובמרבית המייק אפים, מוצלחים ככל שיהיו, אין ברירה אלא לפדר במידה זו או אחרת כדי למנוע הברקות ולשפר את עמידות החומר.

      Delete
  4. תודה על הקישור:)
    עושה רושם שנמצא המייקאפ שהתחבב על כולן...
    הוא הפך להיות מוצר יומיומי מבחינתי, ברמה שאני לא יודעת מה עשיתי בלעדיו- וזה אומר הרבה.

    ReplyDelete
    Replies
    1. בכיף, אהבתי את הסקירה שלך.
      לגמרי מייק אפ מוצלח שנראה טוב על העור,
      וההתלבטות שלי מה לשים כל בוקר הפכה בתקופה האחרונה להיות רק בינו לבין זה של בנפיט, ובהתחשב בעובדה שיש לי עוד 4 מייק אפים פתוחים נוספים כרגע - זו מחמאה גדולה עבורו :)

      Delete

Post a Comment