FARAN: סקירה בקצרה של סרום פנים טבעי


הסרום לפנים של פארן Natural Face Serum - anti aging מוגדר כ"תערובת עשירה של שמנים טבעיים ותמציות צמחים וויטמינים להזנה קבועה של עור הפנים, ומכיל רכיבי אנטי אייג'ינג'." הוא מתאים לכל סוגי העור ובמיוחד לעור רגיל עד יבש.

גילוי נאות: המוצר התקבל לסקירה מהחברה



Natural Face Serum


ההמלצות לשימוש בו הן-

  • מריחה על פנים נקיות בערב בצורה שווה, למראה זוהר וחלק
  • יכול לשמש כתחליף לקרם פנים
  • בעלי עור רגיל עד יבש: למרוח מספר טיפות לפני קרם הפנים, קרם הפנים נספג באיטיות מעל הסרום וכך יעיל לשעות רבות יותר.


Natural Face Serum




היות ואנחנו עדיין בתוך העונה הקרה ואני בעלת עור מעורב שבחורף נוטה להתייבש (ובקיץ נוטה לשמן), הרשיתי לעצמי להתנסות בסרום עכשיו ולא בלי חשש מסוים, כי אני משתדלת להרחיק שמנים מעור הפנים שלי שסבל בגיל ההתבגרות מאקנה, והסרום הזה רובו ככולו מורכב משמנים שונים.

לכן גם התייעצתי טרם השימוש עם עדי גילון (מנהלת הפיתוח וההדרכה של פארן) שאמרה שהיא משתמשת בו בלילה והעבירה לי גם את התייחסותו של איתי קינן, הבעלים של המפעל והפורמולטור של מוצרי הקוסמטיקה של פארן:
"המוצר איכותי ביותר ושווה ניסוי בכמות קטנה.
במידה ולא נספג להוריד בכמות ולבדוק את ההשפעה."


הנחתי אותו במשך כשבוע וחצי בשעות הערב במקום קרם פנים, והופתעתי לטובה. מאוד.
לאחר מספר חודשי חורף יבשים ומייבשים העור שלי פשוט "שתה" את טיפות הסרום שהנחתי עליו, והוא נספג בו בתוך דקות ספורות מבלי להותיר כל תחושת דביקות. כשהתעוררתי בבוקר העור נראה, להבדיל מקודם, חי ומלוחח למרות כל השעות שעברו.
חשוב לציין שיש לסרום ניחוח מובחן של לבנדר (אחד המרכיבים שלו), שעלי אהוב מאוד, אך למי שרגישה לריח הייחודי הזה כדאי לקחת זאת בחשבון.



גב האריזה עם רשימת המרכיבים:


Natural Face Serum



מחיר הסרום הוא 205 ש"ח,
ושימו גם לב שפארן מחזיקים באישורי EcoCert, הרשות הגדולה ביותר באירופה לקוסמטיקה טבעית ואורגנית, ופעמיים בשנה נציגי EcoCert מגיעים לביקורות במפעל שלהם.
לדברי פארן הם מחויבים לעמוד בסטנדרטים הטבעיים והאורגניים שלהם שהם מחמירים ביותר. כמו כן, יש להם יותר מ- 100 מוצרים ספציפיים בעלי רישיון טבעי אורגני מטעם  EcoCert – דבר הנחשב כנדיר בסדר גודל בינלאומי.
בנוסף, חוק הקוסמטיקה מחייב כתיבת רשימת המרכיבים בלועזית על המוצר בסדר יורד, וסביר להניח שרוב הרכיבים לא יהיו מוכרים לקהל הרחב.
לכן ההמלצה שלהם היא לבדוק כל רכיב לא מוכר ולא מובן באינטרנט, להבין מהו הרכיב, האם הינו בטוח לשימוש או לא והאם טבעי או לא. פארן מחויבים לרשום מה אחוז הרכיבים הטבעיים ואחוז הרכיבים האורגניים בכל מוצר, על פי הגדרת EcoCert.






בהזדמנות זו אני רוצה גם לספר לכן על ניסוי שביצעה עדי גילון העוזר בהבנת ההבדל בין מוצר טבעי אמיתי לבין מוצר איפור סינטטי סטנדרטי:


ניסוי הפרח





לדברי עדי היא ביצעה את הניסוי עשרות פעמים עם פרחים ומייקאפים מסוגים שונים ומגוונים, ואם מזדמן לכן לערוך את הניסוי עם המייק אפ בו אתן משתמשות, אשמח שתשתפו בתוצאותיו בתגובות כאן למטה.







את מוצרי FARAN תוכלו למצוא במקומות הבאים:
1. חנות המפעל במצפה רמון ברובע דרכי הבשמים, וגם באמצעות הזמנה טלפונית: 08-6539333
2. חנות המותג במרכז המבקרים במצפה רמון
3. מלון בראשית
4. מלון מצפה הימים
5. חנות GREEN PINK בדיזינגוף 286, ת"א
6. קיבוץ גבעת ברנר
7. חנויות קסם הטבע בכרמיאל ובכפר הורדים
8. אתר BEAUTY-SHOP 
9. אתר makemeup.co.il

Comments

  1. מעולם לא ניסיתי את מוצרי פאראן, אך נהנתי לקרוא את הסיקור שלך!

    ReplyDelete
    Replies
    1. היי יקירה,
      כל תחום האיפור והטיפוח המינרלי הולך ומתפתח בקצב מהיר, ואני שמחה להיות מופתעת לטובה ממגוון ואיכות המוצרים שלפארן יש להציע.
      תודה על הפרגון :)

      Delete

Post a Comment