MAC Archie’s Girls


אחח. מאק והקולקציות במהדורה מוגבלת שלהן!
אם אתן עוקבות אחרי הבלוג אז ידוע לכן שאני סאקרית של הקולקציות הללו, ובמידה ופספסתן אתן יכולות לקרוא על חלקן כאן, כאן, כאן וכאן.

השנה מאק הגדילו לעשות, ואחרי שחשבתי שאין כבר מה לחדש, השיקו קולקציה שנקראת: Archie’s Girls.
הקולקציה מבוססת על שתי דמויות קומיקס - בטי הבלונדינית וורוניקה השחרחורת שיחד יוצרות משולש אוהבים נצחי עם נער ג'ינג'י ומנומש בשם ארצ'י. המראות של הבנות מנוגדים ומקסימים: בטי הבלונדינית, בת השכן התמימה וורוניקה השחרחורת המפונקת והעשירה. 
הקולקציה עשירה במוצרים המגיעים באריזות מעוצבות שעושות חשק למכורת האיפור הממוצעת להיות הבעלים של רובם ככולם, ורק מגבלות תקציב יכולות למנוע זאת...
אז על מה מדובר?

גילוי נאות: הגלוס התקבל לסקירה מהחברה


למרות שצבע השיער שלי שחור לחלוטין, אני מתחברת יותר לסדרת המוצרים של בטי הבלונדינית בשל הגוונים הרכים והנעימים שלהם.
לכן שמחתי לקבל את הגלוס Summer Sweetheart, גוון ורוד אפרסקי עדין מ-א-ו-ד ומקסים:



Summer Sweetheart



הוא מתקבל על השפתיים שלי כשקפקף ומעצים את הגוון הטבעי שלהן, יש לו ברק יפה ודביקות ועמידות סבירות, ואין ספק שזה עושה שמח בלב של כל אחת לשלוף גלוס מתקתק כזה מהתיק!


סווטצ':


Summer Sweetheart






מוצרים נוספים מהקולקציה הם:

רביעיית צלליות ורוניקה (צילום: יח"צ מאק חו"ל)






רביעיית צלליות בטי (צילום: יח"צ מאק חו"ל)






פיגמנט (צילום: יח"צ מאק חו"ל)








שפתון (צילום: יח"צ מאק חו"ל)








לק (צילום: יח"צ מאק חו"ל)







ואישית אני זוממת הפעם על:

קיט המברשות שמגיע בתוך קופסת פח תואמת-


קיט מברשות (צילום: יח"צ מאק חו"ל)


5 המברשות המרכיבות את הקיט הן-
266 Small Angle
226 Small Tapered Blending
242 Shader
168 Large Angled Contour
167 Face Blender.




הפודרה המקסימה עם הלבבות שקיימת בשני גוונים-





PEARLMATTE FACE POWDER (צילום: יח"צ מאק חו"ל)






מסקרה OPULASH-


מסקרה (צילום: יח"צ מאק חו"ל)







ועיפרון העיניים בגוון Petrol Blue, שהוא כחול עמוק מנצנץ-


עיפרון עיניים (צילום: יח"צ מאק חו"ל)




הקולקציה מגיעה לחנויות מאק בישראל (במהדורה מוגבלת) בתחילת מרץ, כחודש לאחר השקתה בארה"ב, ואם ראיתן מוצרים שמוצאים חן בעיניכן, אני ממליצה שלא להתמהמה ולהגיע לחנויות קרוב ככל האפשר להשקה - כי במקרה הזה כמו שאומרים "כל הקודמת זוכה".



וכל המתגוררות בראשון לציון והסביבה, שימו לב לאירוע הזה:




כמובן שאני כבר נרשמתי, אז צפו לתמונות ורשמים שלי מהאירוע הזה!

Comments

  1. אני מאוהבת בקולקציה הזו. אני הכי ורוניקה וכל פרט שיצא שם מתאים לי יופי. תענוג :)

    ReplyDelete
  2. אני ממש לא מופתעת שאת ורוניקה, הכי תפורה עליך :)
    הקולקציה פשוט מוצלחת ואני לא יכולה לחכות כבר להגיע לאירוע ולראות את כולה מול העיניים, איזה כיף!

    ReplyDelete
  3. אני מאלה שממש התחברו לעיצוב המוצרים בקולקצייה...

    ReplyDelete
    Replies
    1. חשבתי שאחרי הקולקציות של Wonder Woman ו- Venomous Villains כבר אין להם מה לחדש בגזרת העיצוב, שמחה שהתבדיתי!

      Delete

Post a Comment